Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر منطقه ای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به همراه مجموعه تحقیقاتی و آزمایشگاه تخصصی قیر و آسفالت این مرکز، طی یکماه آینده توسط وزیر راه و شهرسازی در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ محمد شکرچی زاده رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با حضور در دانشگاه صنعتی اصفهان، ضمن آشنایی نزدیک با دستاوردها، زیرساخت ها و توانمندی های این دانشگاه، تفاهم نامه احداث آزمایشگاه تخصصی منطقه ای این مرکز در این دانشگاه را امضاء کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار عصر امروز (چهارشنبه 2 مهرماه) با حضور رئیس و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، سرپرست دفتر منطقه اصفهان این مرکز، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و مجری طرح‌های زیربنایی وزارت راه در استان اصفهان انجام شد.

براساس تفاهم نامه امضاء شده میان رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان و رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، ضمن ایجاد دفتر منطقه ای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در محل دانشگاه صنعتی اصفهان، مرکز تحقیقات و آزمایشگاه تخصصی قیر و آسفالت نیز در این دانشگاه ایجاد می گردد.

رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در حاشیه امضاء این تفاهم نامه با ابراز خرسندی از همکاری ویژه دانشگاه صنعتی اصفهان در ایجاد این آزمایشگاه و تأسیس این دفتر اعلام کرد: دفتر منطقه ای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به همراه مجموعه تحقیقاتی و آزمایشگاه تخصصی قیر و آسفالت این مرکز، طی یکماه آینده توسط وزیر راه و شهرسازی به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

دکتر محمد شکرچی زاده هدف از ایجاد این مجموعه در محل دانشگاه صنعتی اصفهان را بهره مندی از ظرفیت های فاخر علمی، و توانمندی های محققان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه بیان کرد و افزود: ارتقاء قابل توجه کیفیت قیر، آسفالت و رویه های جاده ها و نیز بهره گیری از فناوری های نوین به منظور طراحی بهینه و افزایش طول عمر راه ها از دیگر اهداف امضای این تفاهم نامه است.

وی با بیان این که ایجاد این مجموعه با همراهی توأم مجری پروژه های بزرگ استان و لحاظ نمودن همزمان عرضه و تقاضا با حمایت اداره کل راه و شهرسازی استان انجام می گیرد، تصریح کرد: با انتقال تجهیزات آزمایشگاهی مرکز تحقیقات راه،مسکن و شهرسازی به دانشگاه صنعتی اصفهان و استقرار آن ها در این مجموعه، خدمات آزمایشگاهی، آموزشی و پژوهشی به داخل و خارج از این دانشگاه ارائه خواهد شد.

وی ابراز امیداوری کرد: ایجاد این دفتر و مرکز تحقیقات و آزمایشگاهی، زمینه لازم جهت استفاده از ظرفیت های علمی دانشگاه صنعتی اصفهان به منظور پوشش منطقه جنوب کشور را فراهم نماید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان دانشگاه صنعتی اصفهان مسکن و شهرسازی کرونا دانشگاه صنعتی منطقه ای مرکز تحقیقات راه رییس مرکز تحقیقات راه دانشگاه صنعتی اصفهان آزمایشگاه تخصصی مسکن و شهرسازی راه و شهرسازی دفتر منطقه تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه گفت: واحد آزمایشگاه بیمارستان با همت همکاران علوم آزمایشگاهی، بیش از ۲۶ هزار مورد خدمات به بیماران بستری و مراجعان به این واحد در سال ۱۴۰۲ ارائه داده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال ماقبل خود افزایش ۱۰ درصدی داشته است. 
خانم دکتر الداغی افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده چندین دستگاه جدید از محل اعتبارات بهداشت جهانی و به صورت رایگان برای ارائه خدمات با کیفیت‌تر به شهروندان به واحد آزمایشگاه بیمارستان اضافه شده که در تلاشیم تا روند تجهیز بیمارستان به دستگاه‌های جدید ادامه یابد.

دیگر خبرها

  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • راه‌های ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب کنکور سراسری دردانشگاه صنعتی اصفهان