Web Analytics Made Easy - Statcounter

میامی هیت با پیروزی در بازی چهارم برابر بوستون سلتیکس در یک قدمی فینال NBA قرار گرفته است.

میامی هیت با درخشش تایلر هیرو، سومین پیروزی خود برابر بوستون سلتیکس را کسب کرد تا در آستانه قهرمانی کنفرانس شرق قرار بگیرد. تا قبل از این، تنها یک بازیکن 20 ساله دیگر توانسته بود در یک مسابقه پلی آف حداقل 37 امتیاز کسب کند و او کسی نبود جز مجیک جانسن!

بازی های قبلی این سری:

بوستون سلتیکس 114-117 میامی هیت / سرسخت مثل پسران اسپولسترا؛ اولین بازی فینال شرق را هیت در وقت اضافه برد بوستون سلتیکس 101-106 میامی هیت / سبزها یک بار دیگر اسیر کامبک دیدنی هیت شدند! میامی هیت 106-117 بوستون سلتیکس / اولین پیروزی سلتیکس در سری در شب بازگشت گوردون هیوارد

تایلر هیرو با تنها 20 سال سن و در حالی که جوان ترین بازیکن زمین در دیدار چهارم میامی هیت برابر بوستون سلتیکس محسوب می شد به تیمش کمک کرد تا در آستانه رسیدن به فینال NBA قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میامی که تقریبا در بیشتر طول مسابقه برتری را در اختیار داشت موفق شد حریفش را با نتیجه 112-109 از پیش رو بردارد. بدین ترتیب سری حالا 3-1 به نفع هیت است و شاگردان اریک اسپولسترا این فرصت را دارند تا با تمام کردن کار در بازی پنجم قهرمان کنفرانس شرق شوند و به فینال NBA راه یابند. تایلر هیروی جوان در مسابقه چهارم عملکردی به عنوان یک بازیکن روکی عملکردی تاریخی از خود برجای گذاشت و با کسب 37 امتیاز بهترین بازیکن زمین بود. جیمی باتلر و گوران دراگیچ به ترتیب با 24 و 22 امتیاز شب خوبی داشتند و همچنین بم آدبایو نیز 20 امتیاز و 12 ریباند به نام خود ثبت کرد.

به گزارش طرفداری، تایلر هیرو با این 37 امتیاز خود به دومین بازیکن تاریخ پلی آف NBA تبدیل شد که حداقل در یک بازی 37 امتیاز کسب می کند. تا پیش از این تنها مجیک جانسن موفق به انجام چنین کاری شده بود. جیسن تیتم که در نیمه اول صفر بود با شروع کوارتر سوم موتورش را روشن کرد اما 28 امتیاز او در دو کوارتر هیچ کمکی به سلتیکس نکرد. بوستون توانست اختلاف دو رقمی را در کوارتر چهارم به برتری یک امتیازی تبدیل کند اما در ادامه نتوانست مانع از پیروزی هیت شود. 17 امتیاز هیرو در کوارتر چهارم مانع از تکمیل کامبک سلتیکس شد. جیلن براون، کمبا واکر و گوردون هیوارد به ترتیب با 21، 20 و 14 امتیاز داشتند و مارکس اسمارت با 10 امتیاز و 11 اسیست به کار خود در این دیدار پایان داد.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع میامی هیت 24 26 27 35 112 بوستون سلتیکس 23 21 32 33 109 آمار بازی تیم پرتاب منطقه‌ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ‌ربایی ترن اور میامی هیت

42.9%

27.0%

88.9%

40 20 2 9 8 بوستون سلتیکس 47.6%

35.0%

81.0% 46 28 5 3 19 روند بازی

بهترین بازیکنان دو تیم

خلاصه بازی  به زودی ... بیشتر بخوانید: هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو! بسکتبال NBA | از رکوردهای تاریخی یوکیچ و ماری تا شکستی که قسمت تاریک کارنامه داک ریورز را تاریک تر کرد بسکتبال NBA | تیم های منتخب فصل 2019/20 مشخص شدند / رکوردشکنی لبران جیمز یانیس آنته توکومپو به عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل 2019/20 لیگ NBA انتخاب شد نکته آماری کسب جایزه ارزشمندترین بازیکن فصل 2019/20 توسط یانیس آنته توکومپو بسکتبال NBA | بیلی داناوان به عنوان سرمربی جدید شیکاگو بولز انتخاب شد روزی که الن آیورسون از جردن انتقام گرفت

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بوستون سلتیکس میامی هیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه

به گزارش همشهری آنلاین امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس و بازیکن تاثیرگذار سرخپوشان طی دیدارهای اخیر، به دلیل مصدومیت بازی این هفته تیمش در جام حذفی برابر آلومینیوم اراک را از دست داده است.

با این حال اکنون شنیده‌ها حاکی از این است که احتمالا مدافع راست سرخپوشان نیز از شرایط همراهی تیمش در این بازی خارج شود تا غایبان پرسپولیس برابر حریف نسبت به دیدار قبلی این تیم به دو نفر افزایش یابد.

دانیال اسماعیلی فر که موفق شده بود زننده گل اول پرسپولیس برابر نفت آبادان لقب گیرد، در ادامه شادی گل خود حرکتی انجام داده که اکنون با دعوتش به کمیته اخلاق همراه شده است. به نظر می‌رسد این بازیکن با محرومیت معلق یا یک جلسه رسمی مواجه شود و به این ترتیب احتمالا برابر آلومینیوم اراک غایب خواهد بود.

علیرضا بیرانوند نیز البته دیگر غایب پرسپولیس در این بازی خواهد بود که همچنان درگیر مصدومیت تاندون دست خود است و به نظر می رسد مهیای جدال با سپاهان در هفته آتی شود.

کد خبر 846055 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • کامبک کهکشانی ها در ال‌کلاسیکو/ رئال مادرید در آستانه قهرمانی
  • بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم
  • لیگ NBA| پیروزی دنور مقابل لیکرز
  • اینتر میامی ۳-۱ نشویل؛ این لئوی تمام‌نشدنی
  • واکنش آنچلوتی به انتقاد‌ها به بازی برابر سیتی در آستانه الکلاسیکو