Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@21:25:38 GMT

حریف بعدی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۲۴۱۰

حریف بعدی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

با کنار گذاشته شدن تیم فوتبال الهلال عربستان و با توجه به نتایج رقم خورده در گروه B لیگ قهرمانان آسیا، پاختاکور ازبکستان حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها شد.

به دنبال کنار گذاشته شدن تیم فوتبال الهلال عربستان از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل ابتلای بسیاری از بازیکنان این تیم به ویروس کرونا، با محاسبه امتیازات گروه B و حذف بازی‌های الهلال، پاختاکور ازبکستان به‌عنوان تیم نخست گروه راهی مرحله بعد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب، تیم استقلال که در گروه A به‌عنوان تیم دوم صعود کرده بود، از ساعت ۱۷:۱۰ شنبه هفته آینده در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الجنوب دوحه قطر به مصاف پاختاکور ازبکستان خواهد رفت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: استقلال پاختاکور لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...

پرسپولیس در شبی که به برد مقابل الدحیل نایز داشت نتوانست این تیم را شکست بدهد

سرخپوشان پایتخت در شبی که می‌توانستند تاریخ‌سازی کنند، با شکست مقابل الدحیل قطر از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2024، در ورزشگاه آزادی به مصاف الدحیل قطر رفت و در حالی که می‌توانست با کسب پیروزی به عنوان یکی از تیم‌های برتر دوم گروه‌ها راهی مرحله حذفی شود، با نتیجه 2 بر 1 مغلوب حریف قطری خود شد و با 8 امتیاز در رده دوم گروه E قرار گرفت و از صعود به دور بعد بازماند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی که در این بازی احتیاج مبرمی به پیروزی داشتند، بازی را خوب آغاز کردند و در دقیقه 7 توسط شهاب زاهدی به گل رسیدند، اما در ادامه الدحیل با گل‌های محمد مونتاری و مایکل اولونگا بازی را به سود خود برگرداند.

پرسپولیس در این بازی پنالتی هم از دست داد تا حسرت حذف از لیگ قهرمانان آسیا برای هواداران این تیم دوچندان شود.

اگر پرسپولیس به دور حذفی صعود می‌کرد، با توجه به سابقه و پتانسیل پرسپولیس، شانس این تیم برای صعود به مراحل بالاتر و حتی فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز دور از دسترس نبود.

حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، پایانی تلخ برای حضور این تیم در رقابت‌های باشگاهی قاره کهن بود. سرخپوشان که در سال‌های اخیر عملکرد قابل قبولی در لیگ قهرمانان آسیا داشتند، در این دوره ناکام ماندند تا هواداران این تیم از حضور تیم محبوب شان در رقابت های آسیایی ناامید شوند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • رنکینگ سایت اوپتا؛ استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • صعود 6 تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا + عکس
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد
  • بازی آخر با ازبکستان فقط برای سرگروهی
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • بسکتبال سه نفره جام آسیا؛ حریفان ایران مشخص شدند