Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عیسی مالمیر مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور گفت: درمانگاه عمومی شهدای بسیج در گچساران با هزینه بیش از ۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و این مرکز در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع و زیربنای هزارو ۲۰۰ متر مربع در سه طبقه احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیسی مالمیر افزود: برای ساخت این مرکز درمانی بیش از ۴۰ میلیارد ریال از اعتبارات بسیج هزینه شده است.

او بیان کرد: تاکنون ۶۲ مرکز درمانی توسط موسسه خدمات درمانی بسیجیان در مناطق محروم و مرکزی کشور احداث شده و تاپایان امسال ۱۵ مرکز دیگر به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور گفت: درمانگاه شهدای بسیج گچساران دارای پزشک عمومی، خدمات پرستاری، تزریقات و پانسمان، رادیولوژی، دندانپزشکی، آزمایشگاه و فیزیو تراپی است.

سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان هم گفت: این مرکز درمانی به همه شهروندان خدمات درمانی با تعرفه دولتی ارایه می‌کند.

سردار خرمدل با بیان اینکه توسعه این مرکز در دستور کار است افزود: به زودی در این مرکز پزشکان متخصص نیز خدمات درمانی ارایه می‌کنند.

او بیان کرد: کار ساخت مرکز درمانی بسیح در بهمئی آغاز شده و در دهدشت نیز در حال تهیه زمین هستیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث بیمارستان کهگیلویه و بویراحمد خدمات درمانی مرکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد

عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان صبح امروز در این محله تاریخی و کم‌برخوردار شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و
امام جمعه سمنان، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا آغاز و کلنگ احداث این مجموعه بهداشتی و درمانی به زمین زده شد.

پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان به مساحت ۳۵۰ مترمربع و ۲۲۰ متر بنا در یک طبقه به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود و با ساخت این پایگاه بهداشتی و درمانی ۸۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان، خدمات خود را از این پایگاه دریافت می‌کنند.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل راه شهرسازی استان سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر سمنان نیز حضور داشتند.

کد خبر 747438

دیگر خبرها

  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند