Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@09:52:39 GMT

اتفاق جالب در لیگ برتر با حضور مربیان جوان

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۲۵۵۶

اتفاق جالب در لیگ برتر با حضور مربیان جوان

به گزارش افکارنیوز، از ۱۶ مربی که هدایت تیم‌های لیگ برتری را برعهده گرفته‌اند ۶ مربی فصل آینده اولین حضور در​ لیگ برتر را به عنوان سرمربی تجربه خواهند کرد و بعضی از آن‌ها فاقد مدرک مربیگری هستند و شاید به همین بهانه شانس حضور روی نیمکت را پیدا نکنند. براساس قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا کادر فنی همه تیم‌های لیگ برتری باید دارای مدرک A باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما نکته جالب دیگر؛ حضور مربیان استقلالی در لیگ برتر پررنگ‌تر از مربیان پرسپولیسی است. مجید نامجومطلق، جواد نکونام ، علیرضا منصوریان، مهدی رحمتی ، محمود فکری و امیر قلعه‌نویی مربیان استقلالی لیگ برتر در فصل جدید به‌شمار می‌روند. تنها مربی از خانواده پرسپولیس نیز یحیی گل‌محمدی است.
به نظر می‌رسد تیم‌های لیگ برتری از انحصار برخی از مربیان خارج شده‌اند و این اتفاق خوبی است؛ در گذشته و در پایان فصل تنها جای مربیان با هم عوض می‌شد، اما این فصل همان‌طور که اشاره شد ۶ مربی جدید به لیگ برتر ورود کرده‌اند. البته ممکن است برخی از مربیان جوان در بدو ورود به لیگ برتر و حتی لیگ یک نتایج خوبی نگیرند، اما بدون شک تدوام اعتماد به مربیان جوان شرایط فوتبال باشگاهی را متحول خواهد کرد. مربی‌ای که ناکام می‌شود با هر اسمی باید جای خود را به مربی جدید بدهد و این یک اصل در فوتبال حرفه‌ای است. حال می‌خواهد آن مربی ناکام مربی باتجربه باشد یا ناکام.
شرایط سنی مربیان لیگ برتر در فصل ۴۰۰-۹۹:
۱- پرسپولیس‌: یحیی گل‌محمدی / ۴۹ سال
۲- استقلال‌: مجید نامجومطلق / ۵۴ سال
۳- فولاد: جواد نکونام / ۴۰ سال
۴- تراکتور: علیرضا منصوریان / ۴۸ سال
۵- سپاهان‌: محرم نویدکیا / ۳۷ سال
۶- شهرخودرو: مهدی رحمتی / ۳۹ سال
۷- صنعت نفت: سیروس پورموسوی / ۴۹ سال
۸- نفت مسجدسلیمان: مجتبی حسینی / ۴۶ سال
۹- نساجی‌: محمود فکری / ۵۱ سال
۱۰- گل‌گهر: امیر قلعه‌نویی / ۵۶ سال
۱۱- ماشین‌سازی‌: وحید بیاتلو / ۳۲ سال
۱۲- ذوب‌آهن: رحمان رضایی / ۴۵ سال
۱۳- پیکان: عبدا... ویسی / ۴۹ سال
۱۴- سایپا: ابراهیم صادقی / ۴۱ سال
۱۵- مس رفسنجان: محمد ربیعی / ۳۹ سال
۱۶- آلومینیوم اراک‌: رسول خطیبی / ۴۱ سال
مجموع سن مربیان: ۷۱۶ سال
میانگین سن مربیان: ۴۴/۷۵

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر نکونام مهدی رحمتی مربیان جوان پرسپولیس لیگ برتر مهدی رحمتی مربیان جوان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس تیم‌های فولام و لیورپول به مصاف هم رفته‌اند که این بازی با برتری 2-1 قرمزهای آنفیلد دنبال می‌شود.

در حاشیه این بازی تصویری از ژوزه مورینیو منتشر شده که نشان می‌دهد او در ورزشگاه خانگی فولام حضور دارد و تماشاگر این بازی شده است.

در کنار سرمربی سابق چلسی و منچستریونایتد، وینچنزو مونتلا دیده می‌شود که هدایت تیم ملی فوتبال ترکیه را برعهده دارد و تیمش را برای شرکت در یورو 2024 آماده می‌کند.

مورینیو که در زمستان گذشته از هدایت رم برکنار شد، مقصد جدیدی برای خود انتخاب نکرده و در حال حاضر یک مربی آزاد به شکار می‌رود.

شایعاتی در مورد احتمال مربیگری این مربی پرتغالی در لیورپول منتشر شده بود که از سوی هیچ یک از مدیران باشگاه تایید نشد.

مورینیو در لیگ برتر انگلیس سابقه هدایت تیم‌های منچستریونایتد، چلسی و تاتنهام را داشته و طی چند وقت اخیر دیده شده که این رقابت‌ها را با حضور در ورزشگاه‌ها دنبال می‌کند.

او علاقه زیادی به لیگ برتر انگلیس داشته و این روزها که به عنوان مربی آزاد مقصد جدیدش را انتخاب نکرده، بعید نیست که به دنبال فعالیت دوباره در فوتبال این کشور باشد.

دیگر خبرها

  • اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید