Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان با اشاره به انجام ملاقات و گفت و گو با وزیر امور خارجه افغانستان گفت: در حاشیه برگزاری نخستین نمایشگاه حمل و نقل افغانستان، پیرامون موضوعات مختلف رایزنی‌هایی انجام شد.

قدرت الله نوروزی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه خدمات شهری، حمل و نقل، ترافیک و ماشین آلات وابسته در افغانستان اظهار کرد: این نمایشگاه از یکم تا سوم مهر ماه در شهر کابل در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در آئین افتتاح این نمایشگاه به عنوان نخستین نمایشگاه بزرگ بین ایران و افغانستان، نمایندگان مجلس، مسئولان وزارت نیرو، معاون وزیر راه و شهرسازی و برخی از مسئولان وزارت کشور حضور داشتند.

شهردار اصفهان ادامه داد: در این آئین وزیر صنعت افغانستان، شهردار کابل و مسئول اتاق بازرگانی افغانستان و معاون وزیر نیرو ایران به ایراد سخنرانی پرداختند.

وی با اشاره به برنامه‌های این سفر تصریح کرد: در نخستین روز سفر به شهر کابل، ملاقات و جلسه‌ای با سفیر ایران در کابل برگزار شد.

نوروزی با اشاره به انجام ملاقات و گفت و گو با وزیر امور خارجه افغانستان، گفت: در این جلسه به نمایندگی از وزارت کشور و شهرداران، پیرامون موضوعات مختلف رایزنی‌هایی انجام شد.

وی اظهار کرد: وزیر خارجه افغانستان خاطراتی از پل خواجو و سی و سه پل بیان کرد و تاکید داشت که اصفهان شهر زندگی من است.

شهردار اصفهان گفت: در جلسه برگزار شده همچنین در ارتباط با امکاناتی که می‌توانیم از سوی شهرداری‌های کشور ارائه کنیم و مشارکت در طرح‌ها و مباحث مربوط به پسماند و خدمات شهری صحبت‌هایی مطرح شد.

به گزارش ایمنا، نخستین نمایشگاه خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و ماشین‌آلات وابسته افغانستان با حضور شهردار اصفهان، معاون بین‌الملل شهردار تهران و هیئت همراه در کابل برگزار شد.

این نمایشگاه با همکاری وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران و افغانستان، از یکم تا سوم ماه مهر در کابل دایر است و در آن شهرداران کلان‌شهرهای ایران حضور یافتند.

کد خبر 445918

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهردار اصفهان قدرت الله نوروزی افغانستان نمایشگاه شهر کلانشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نخستین نمایشگاه شهردار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است

بزرگان و علمای «ننگرهار» در شرق افغانستان اعلام کردند با روی کار آمدن حکومت جدید در این کشور، فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، شماری از بزرگان و علمای ولایت ننگرهار در دیدار با «مولوی عبدالکبیر» معاون سیاسی نخست وزیر حکومت طالبان تاکید کردند با روی کار آمدن حکومت جدید در کابل، فتنه داعش پایان یافت.

آنها با اعلام حمایت از حکومت طالبان افزودند: هراس تقویت و روی کار آمدن داعش در افغانستان از بین رفته است.

مولوی عبدالکبیر نیز اظهار داشت حمایت مردم و همکاری آنها سبب پیروزی هیئت حاکمه افغانستان شده است.

وی گفت حکومت کنونی کابل به تمام مردم افغانستان متعلق است و شهروندان این کشور بدون هیچ مشکلی می‌توانند مشکلات و خواسته‌های خود را با مقامات در میان بگذارند.

مجاهد: از تهدید داعش در افغانستان بزرگنمایی می‌شودگزارش شورای امنیت سازمان ملل درباره وضعیت داعش در افغانستان«وست»: حملات داعش در افغانستان کاهش یافته است

معاون سیاسی نخست وزیر حکومت طالبان پیش از این در ضیافت افطاری با سفرا و دیپلمات‌های مقیم کابل گفته بود کابل بر اساس سیاست خارجی اقتصاد محورش، می‌خواهد با تمام کشورها روابط حسنه داشته باشد، علاقمند است با جهان مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی داشته باشد، در پروژه‌های منطقه‌ای سهیم شود و به‌عنوان نقطه ارتباط منطقه‌ای عمل کند.

عبدالکبیر همچنین در این ضیافت تصریح کرده بود: «امارت اسلامی، گروه داعش را در افغانستان سرکوب کرده و هیچکس نباید بخاطر قوی نشان دادن و تقویت آن لابی کند».

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • پایان کار داعش در افغانستان
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید | بازیکنان لیگ برتری در ترکیب رقیب تیم ملی
  • نشست سازوکار ارتباطی کابل و پکن برای کمک‌ به افغانستان
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • روایت سفری متفاوت به افغانستان پس از حمله ایران به اسرائیل؛ «خوش‌آمدی قهرمان ایرانی»!
  • هنوز بعد از سال ها درپی متولی در دریا هستیم
  • کابل: افغان‌های مقیم خارج در بازسازی افغانستان سهم بگیرند
  • تهران به دنبال ایجاد تعاملات منطقه‌ای با افغانستان است