Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

خبرنگار این شبکه اعلام کرد با گسترش روز افزون تظاهرات ضد بنیامین نتانیاهو ، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، معترضان خواستار کنار رفتن کابینه ائتلافی حاکم و محاکمه نتانیاهو شده‌اند.

همزمان در پی گسترش شیوع ویروس کرونا و شکست کابینه نتانیاهو در مقابله با این ویروس، بحران اقتصادی بی سابقه‌ای مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی را فرا گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحلیلگران در همین حال درباره ورشکستگی بسیاری از شرکت‌ها در سرزمین‌های اشغالی هشدار می‌دهند.

دکتر سعید یقین، کارشناس امور اسرائیل گفت: «نتانیاهو هم اکنون در بحرانی واقعی و عمیق قرار دارد که نتیجه ناتوانی کابینه او در مقابله با بحران کرونا در اسرائیل است.»

وی افزود این، درست برخلاف تصویری است که نتانیاهو تاکنون از اسرائیل به عنوان رژیمی پیشرفته و متمدن تبلیغ کرده است.

کابینه نتانیاهو در مقابله با ویروس کرونا با ناکامی مواجه شده است و به همین علت، ساکنان سرزمین‌های اشغالی هر روز با خشمی فزاینده به خیابان‌ها می‌ریزند و ضد سیاست‌های سران خود تظاهرات می‌کنند.

خبرنگار العالم افزود بانک مرکزی رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اقتصاد اسرائیل وارد رکود بی سابقه‌ای شده که از ده‌ها سال پیش در سرزمین‌های اشغالی مشابه آن وجود نداشته است و اگر بحران کابینه شکست خورده نتانیاهو ادامه یابد، این رکود به بسته شدن حدود ۲۵۰ مرکز تجاری منجر خواهد شد.

واصل الخطیب، تحلیلگر سیاسی گفت: «کابینه اسرائیل قصد دارد از جامعه بین الملل و آمریکا باج خواهی کند تا پول بیشتری برای خزانه خود به دست آورد و به همین علت هر روز هشدار می‌دهد که در آستانه بحران بزرگ اقتصادی قرار دارد.»

بحران در سرزمین‌های اشغالی آنقدر شدید است که ممکن است حتی حزب راست افراطی، حزبی که نتانیاهو تلاش می‌کند آن را راضی نگه دارد، ضد او اقدام کند و به سبب مدیریت شکست خورده، خواستار برکناری نخست‌وزیر شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو ویروس کرونا اسرائیل نتانیاهو کرونا آمریکا بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی سرزمین های اشغالی سرزمین های اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «مسکاف عام»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله خود به یک موضع صهیونیستی دیگر در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، پس از آن که دشمن اسراییلی تجهیزات جاسوسی هدف گرفته شده در موضع مسکاف عام را جایگزین کرد، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۳۰ عصر امروز یکشنبه بیست‌ویکم آوریل ۲۰۲۴ این تجیزات جایگزین‌شده را با تسلیحات مناسب هدف قرار دادند.

در ادامه این بیانیه ضمن تاکید بر موفقیت این حمله آمده است: این عملیات به نابودی مجدد این تجهیزات جاسوسی انجامید.

از سوی دیگر با تداوم عملیات حزب‌الله لبنان علیه مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی و ناگزیرشدن صهیونیست‌ها نسبت به تخلیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین ساخته‌شده در این منطقه‌ها، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اطلاعاتی را در خصوص شهرک‌نشینان مستقر در این شهرک‌های صهیونیستی منتشر کردند.

این رسانه‌ها با نگران‌کننده توصیف‌کردن این اطلاعات اعلام کردند که از هر ۴ جوان صهیونیستی که از شهرک‌های صهیونیست‌نشین شمال سرزمین‌های اشغالی تخلیه شده‌اند، یک جوان صهیونیست دچار افسردگی است.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نیمی از این جوانان صهیونیست دچار انزوا شده‌اند. همچنین این رسانه‌ها تاکید کردندکه رفتارهای خطرناک در میان این شهرک‌نشینان صهیونیست تشدید شده است.

کد خبر 6084648

دیگر خبرها

  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • هاآرتص رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش را لیست کرد
  • شرکت بیمه طرفدار صهیونیست‌ها هدف معترضان خشمگین فرانسوی
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی
  • بحران در کابینه تل‌آویو؛ ادامه اختلافات بر سر تبادل اسرا
  •  نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • جنگ را در جبهه شمالی باخته‌ایم
  • حمله حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «مسکاف عام»
  • روز ۱۹۸ طوفان‌الاقصی |حمله پهپادی به جولان اشغالی/ نشست کابینه جنگی اسرائیل برای بررسی بن بست در مذاکرات آتش بس