Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاکشوما، یک هلدینگ صنعتی و تجاری لوازم خانگی بزرگ، کوچک و کولرگازی است که بیش از 45 سال سابقه دارد. این گروه بزرگ مشتمل بر برندهای پاکشوما، کرال، کندی ایتالیا، زیرووات ایتالیا، مایدیا (آسیا) و آکس (آسیا) میباشد که جمعا بیشترین سهم بازار را در ایران دارند. وسعت کارخانجات این گروه صنعتی نزدیک 200.000 متر مربع بوده و مشتمل بر خطوط تولیدی ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، یخچال فریزر و کولرگازی است که نزدیک به 2000 نفر در این گروه صنعتی مشغول به کار میباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ارشد فروش جنسیت: آقا کانال های توزیعِ خرده فروشی Retail شرح شغل: تجزیه و تحلیل فرصت ها و نیازهای بازار ایران در سگمنت های مختلف خرده فروشی لوازم خانگی تعامل قوی با سازمان ها ، بانک ها برای توسعه فروش اقساطی و اعتباری توسعه فروشگاه های انحصاری برند مطابق با برنامه ریزی منطقه ای هدایت تیم های مختلف فروش در 2 محیط کاری Off line , Online به شکل روزانه برنامه ریزی فروش کمی و مانیتورینگ کانال های خرده فروشی برای تحقق اهداف روزانه و هفتگی آشنا به شیوه های جدید فروش اینترنتی، اعتباری ، اقساطی ،مشارکتی ... تمرکز بر ارایه راهکار فروش و توانایی در ارایه روش های حل مساله ارزیابی عملکرد مشتریان بر اساس KPI های استاندارد خرده فروشی الزامات: تحصیلات لیسانس مرتبط (مدیریت، اقتصاد، بازاریابی) مسلط به نرم افزارهای Office به ویژه Excel با اعتماد به نفس کامل و خودانگیزه جهت تحقق اهداف کاری قدرت مذاکره بالا در تعامل با مشتریان از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند. ذکر عنوان شغل الزامی است. اطلاعات تماس ایمیل: resume@pakshoma.com پربیننده ترین استخدام طراح داخلی حرفه ای در تهران برگزاری آزمون دستیار مدیران شهرداری تهران در ۱۱مهر استخدام مشاور زیبایی و پوست و مو با مزایا در تهران استخدام کارشناس تولید محتوا در شرکت راد در تهران استخدام کارشناس ایمنی و بهداشت و جمعدار اموال در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت خرده فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری ۵۰۰ متعاد متجاهر در این استان در تعطیلات نوروزی خبر داد.

سرهنگ اکبر محمد جعفری در جمع خبرنگاران اعلام کرد: از ۲۹ اسفند ماه۱۴۰۲ که اجرای طرح نوروزی آغاز شده با اجرای ۱۱۳ طرح پاکسازی، تاکنون ۵۰۰ نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل و تعداد ۷۰ نفر از خرده‌فروشان و ۳ نفر قاچاقچی موادمخدر توسط ماموران انتظامی در سطح استان دستگیر و تحویل مقام‌های قضایی شدند.

وی افزود: از این افراد تعداد ۱۴ دستگاه خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد و مقادیری آلات و ادوات مصرف و توزین موادمخدر کشف شده است.

جعفری، با توجه به ادامه اجرای طرح آرامش که به منظور جمع‌آوری معتادین متجاهر و برخورد با خرده‌فروشان انجام می‌شود، از شهروندان خواست، اطلاعات خود در زمینه حضور و پاتوق معتادین متجاهر و فعالیت خرده فروشان موادمخدر را در سطح استان از طریق شماره تلفن ۲۱۸۲۶۰۱۴ و ۱۱۰ و ۱۹۷ در اختیار پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان شرقی قرار دهند.

دیگر خبرها

  • ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی دستگیر شدند
  • میوه کمتر از نرخ مصوب در مغازه‌ها عرضه می‌شود
  • فراخوان برای اعتصاب‌های جدید در آلمان
  • حراج‌های خرده فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین برگزار می‌شود
  • دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی
  • نام گذاری سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، هوشمندانه بود
  • کناره گیری مدیران ارشد بوئینگ به علت مشکلات ایمنی
  • ۳ خرده فروش مواد مخدر در بجنورد دستگیر شدند 
  • دستگیری معتاد و خرده فروش در مروست
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران