Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز پنجشنبه در دیدار با فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر تلاش های صورت گرفته در حیطه تامین امنیت ملی در مرزهای سطح کشور اظهار داشت: اگر دشمن جرات حمله به خاک کشورمان را ندارد به واسطه‌ حماسه آفرینی هشت ساله جبهه هاست و می داند در صورت تهاجم و به طول انجامیدن هشت سال دیگر بازهم به اهداف شوم خود نرسیده و بی سرانجام خواهد ماند، هرچند که در شرایط فعلی هیچکدام از دشمنان نظام جمهوری اسلامی توان جنگ طولانی مدت را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ نشر ایثار و شهادت افزود: کسانی که در طول جنگ تحمیلی مجاهداتی داشته و ارزش آفرینی کردند، ارزش آنها از دفاع مقدس بالاتر است اما خواست و اراده خداوند بر این بوده که برخی بمانند و پاسدار فرهنگ ایثار و شهادت باشند.

امام جمعه ایلام بر اهمیت تلاش و برقراری ارتباط با خداوند تاکید کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس در کنار مجاهدت ها و تلاش نیروهای رزمنده هدایت الهی به صورت ارتباط و امداد غیب وجود داشته است.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: وعده خداوند حق است و هر کجا تلاش ها کافی و برای رضای خدا باشد، خداوند کاستی ها را جبران می کند و در صورت ارتباط با خداوند سختی ها لذت بخش می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاکید بر اهمیت کار مرزبانان در تامین امنیت مردم کشور اظهار داشت: کار مرزبانی بسیار ارزشمند و پنهان است و صحت و امنیت دو مقوله مهم در این کار است.

امام جمعه ایلام ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در فرماندهی مرزبانی افزود: امنیت کنونی ما در دنیا مثال زدنی است و با وجود کارشکنی ها، تهدیدها و اعمال فشار و مشکلاتی که از سوی دشمن و استکبار جهانی با اجیر کردن عناصری همچون منافقین و هزینه های سنگینی ‌که تقبل می کند اما امنیت ما یک امنیت پایدار و ارزشمند است.

وی با اشاره به اهمیت وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق بر لزوم وجود فرماندهی و پایگاه ارتش برای حفظ و تحکیم امنیت کشور تاکید کرد و افزود: مرز کرمانشاه با استان ایلام نیز برای تردد مردم عشایر منطقه نیاز به احداث یک پل دارد.

برچسب‌ها ایلام جنگ تحمیلی دفاع مقدس امام جمعه ایلام مرزبانی ناجا عراق مرزبانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام جنگ تحمیلی دفاع مقدس امام جمعه ایلام مرزبانی ناجا عراق مرزبانی ایلام جنگ تحمیلی دفاع مقدس امام جمعه ایلام مرزبانی ناجا عراق مرزبانی اخبار کنکور امام جمعه ایلام دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت مراکز هسته‌ای به صورت کامل برقرار است/ هیچ چالشی نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به روند احداث واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر اظهار کرد: از سال ۹۵ که قرارداد این طرح‌ها امضا شد، به دلایل گوناگون روندی که لازم بود شکل نگرفت.

وی با اشاره به افزایش تلاش‌ها برای تکمیل واحدهای جدید نیروگاه اتمی در بوشهر خاطرنشان کرد: از سال ۱۴۰۰ تا امروز ظرفیت فعل در سایت ۲ و سه، ۱۲ برابر شده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی بیان کرد: در گذشته ۲۵۰ نفر در چند جبهه محدود در این پروژه‌ها کار می‌کردند و اکنون سه هزار نفر کار می‌کنند و با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال به پنج هزار نفر می‌رسد.

وی تاکید کرد: تلاش و اراده ما در این بوده که نگذاریم تاخیرها بیشتر از این به این پروژه تحمیل شود و طبق زمان بندی پروژه را به پیش می‌بریم.

اسلامی در مورد تأمین امنیت واحدهای و مراکز هسته‌ای در کشور نیز بیان کرد: امنیت ما ۱۰۰ درصد برقرار است و کشور یک نظام امنیتی و دفاعی قدرتمند دارد و هر گونه تعرضی را پاسخ می‌دهد.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با این اقتدار حفاظت و امنیت هسته‌ای در کمال اقتدار و اعتبار برقرار است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

کد خبر 6085897

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • آیت الله نورمفیدی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک: فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • گرد همایی منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • امنیت مراکز هسته‌ای به صورت کامل برقرار است/ هیچ چالشی نداریم
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • کشف ۳۰ قوطی شیر خشک قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد