Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه پس از اینکه باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب طی بیانیه از حضور در فصل پیش روی رقابت های لیگ برتر هندبال به دلیل مشکلات مالی اعلام کناره گیری کرد، رئیس فدراسیون، استاندار کرمانشاه و مسئولین ورزش استان پیگیر حل مشکلات این تیم شدند.

استاندار کرمانشاه و مسئولین ورزش استان به منظور پیگیری مشکل مالی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب جهت حضور در رقابت های لیگ برتر نشستی با مدیرعامل این باشگاه تشکیل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نشست، استاندار کرمانشاه ضمن تاکید براینکه مسئولین باشگاه زاگرس باید به فکر منابع مالی ثابت باشند، گفت: علیرغم محدودیت ها همیشه از تیم زاگرس هندبال اسلام آبادغرب حمایت کرده‌ایم، اما این حمایتها نباید باعث شود مدیران تیم زاگرس اسلام آبادغرب به فکر تامین هزینه‌های خود نباشند.

هوشنگ بازوند اضافه کرد: فدراسیون هندبال نیز باید از تیم‌های خود در استانها که برای توسعه هندبال تلاش می‌کنند، حمایت داشته باشد و هزینه‌های این تیم ها از قبیل ورودی را کاهش دهند.

وی یادآورشد: امسال نیز از تمام ظرفیت ها برای حمایت از تیمهای ورزشی از جمله هندبال زاگرس اسلام ابادغرب استفاده می‌کنیم.

کمک مالی یکی از بانک ها به تیم هندبال زاگرس

سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آبادغرب نیز پس از این نشست در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از چند مدت پیش وعده هایی برای حمایت مالی از تیم ما جهت حضور در رقابت های لیگ برتر داده شده بود و براین اساس به فدراسیون اعلام کردیم که در لیگ حضور خواهیم داشت.

وی بااشاره به محقق نشدن این وعده ها در آستانه شروع رقابت‌های لیگ، عنوان کرد: در این راستا طی روزهای گذشته در بیانیه ای اعلام کردیم که از حضور در رقابت های لیگ کنار خواهیم کشید و نامه رسمی اعلام انصراف تیم را آماده کردیم تا به فدراسیون ارسال کنیم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس تاکید کرد: انتشار این بیانیه بازتاب گسترده ای بین هواداران باشگاه و مردم اسلام آبادغرب داشت و از سوی دیگر رئیس فدراسیون، استاندار و مسئولین ورزش استان هم پیگیر موضوع شدند.

وی اضافه کرد: در این راستا جلسه ای برگزار شد که طی آن استاندار کرمانشاه ضمن اعلام حمایت از باشگاه زاگرس جهت حضور در رقابت های لیگ برتر، در تماسی تلفنی از مدیرعامل یکی از بانک های بزرگ کشور درخواست کرد تا حامی تیم ما باشد.

اعظم تصریح کرد:  این بانک اسپانسر تیم نیست، بلکه تنها قرار است کمک هایی به تیم داشته باشد تا بتوانیم در لیگ حضور داشته باشیم.

وی به پیگیری های علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون در این مدت هم اشاره کرد و گفت: ایشان قرار است به زودی سفری به کرمانشاه داشته باشد و با استاندار هم در خصوص حمایت از تیم ما دیدار کند.

مدیرعامل باشگاه زاگرس در ادامه با بیان اینکه از امروز(سوم مهر) برای حضور بازیکنانش در اردوی آمادگی تیم فراخوان خواهد داد، گفت: هرچند تنها دو هفته تا شروع رقابت های لیگ هندبال باقی مانده و تیم های دیگر از چند هفته قبل تمریناتشان را شروع کرده اند، اما در تلاشیم که بزودی بازیکنان را دوباره به سطح قابل قبولی از آمادگی برسانیم، ولی قول نمی‌دهیم  که همانند سالهای گذشته خوب عمل کنیم.

وی در ادامه به برگزاری دور رفت رقابت‌های لیگ برتر در تهران اشاره کرد و افزود: برگزاری متمرکز رقابت ها کاهش هزینه ها را برای تیم ها بدنبال دارد، اما اگر دور برگشت در شهرستان ها برگزار شود، سعی خواهیم کرد که میزبان باشیم.

اعظم در ادامه به تاکیدات استاندار مبنی بر لزوم توجه باشگاه زاگرس به درآمدزایی پایدار اشاره و عنوان کرد: تاکنون با نزدیک به بیش از 15 کارخانه دار و واحد تولیدی استان رایزنی داشته ایم تا شاید اسپانسر تیم ما شوند، اما متاسفانه هیچکدام نگاهی ورزشی نداشتند و قبول نکردند.

وی یادآورشد: همه تلاشمان را کرده ایم که همانند سایر تیم های حاضر در لیگ همچون ذوب آهن و سپاهان اصفهان، نفت و گاز گچساران، مس کرمان و... حمایت صنایع استان را داشته باشیم، اما این اتفاق تاکنون نیفتاده است.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم هندبال زاگرس اسلام آباد استاندار كرمانشاه لیگ برتر هندبال حضور در رقابت های لیگ زاگرس اسلام آبادغرب هندبال زاگرس اسلام رقابت های لیگ برتر استاندار کرمانشاه باشگاه زاگرس تیم ما تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!

به گزارش ورزش سه، هفته بیست و چهارم لیگ برتر تا ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد و تیم‌ها با انگیزه های خاص و بازیکنان لیگ برتری به دنبال بالابردن آمار فردی خود خواهند بود و درخشش در تیم‌هایشان را دنبال می‌کنند.

جدول گلزنان لیگ با آپدیت جدیدی همراه شد و مغانلو دوازده گله شد و در تعقیب او رضا اسدی ده گله و رحمان جعفری 9 گله حضور دارند، گوستاوو بلانکو و رضا جعفری، محمدرضا سلیمانی بازیکنانی هستند که در نیم فصل دوم روند گلزنی خوبی پیش گرفتند و در هفته های پیش رو به دنبال نزدیک شدن به آقای گل لیگ هستند.

در جدول گلزنان هم رقابت جالبی شکل گرفت و ریکاردو آلوز همچنان در صدر جدول گلسازترین بازیکنان لیگ حضور دارد اما ابولفضل جلالی روندی را پیش گرفته که بیش از هر زمان دیگری ستاره پرتغالی جایگاه خود را در خطر می‌بیند، رزاق‌پور و رضاییان دو بازیکن دیگری هستند که تعقیب کننده این بازیکنان است.

جدول کلین‌شیت های لیگ هم جذابیت خاص خودش را دارد، سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال با 14 کلین شیت در صدر جدول حضور دارد، پورحمیدی گلر تراکتور در جایگاه بعدی با 13 کلین شیت حضور دارد و اخباری، بیرانوند با 10 کلین شیت و جعفرپور با 8 کلین شیت در رتبه بعدی حضور دارد.

دیگر خبرها

  • آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین شده است
  • هزینه حج بسیار سنگین است/بدلیل گرانی عده‌ای از استطاعت خارج شدند
  • رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!
  • آیت‌الله مکارم شیرازی: هزینه‌های سفر حج کاهش یابد
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیل‌زده صعب‌العبور بلوچستان+ فیلم
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب در جنوب استان
  • از اول هم با سلبریتی‌ها مشکل نداشتیم
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا