Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@11:27:44 GMT

روند نزولی تعداد مبتلایان کرونا در مازندران

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۲۷۴۶

روند نزولی تعداد مبتلایان کرونا در مازندران

ایسنا/مازندران هرچند روند نزولی در تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان های مازندران همچنان ادامه دارد و اکنون ۵۱۳ نفر در این بیمارستان ها بستری هستند اما عادی انگاری این ویروس پس از گذشت هفت ماه از ورود آن به کشور نگران کننده است و رعایت نکردن درست پروتکل های بهداشتی می تواند دوباره منجر به افزایش تعداد بیماران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عباس موسوی رئیس این دانشگاه، اعلام کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۸ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

 وی افزود: ظرف همین مدت تعداد ۶۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون ۳۸۳ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۱۵ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

آخرین آمار کرونا در بابل

بر اساس گزارش روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر ۱۳۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر اساس این آمار در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲بیمارجدید بستری و ۱۶ بیمار هم ترخیص شدند و۴۲ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، در حال حاضر ۵۱۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های تحت حمایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مازندران دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیمار مشکوک مشکوک به کرونا بستری هستند بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند نزولی قیمت طلا

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته افت ۸۹۶ هزار تومانی داشت و به ۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۷۸۴ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی دیروز، ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۵ میلیون تومان و ربع سکه با افت ۵۰۰ هزار تومانی به ۱۵ میلیون تومان به فروش رفت.

قیمت سکه گرمی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به روز گذشته ۲۰۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۶۳ هزار و ۲۰۰ تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی دیروز ۱۱۳ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز هم مانند روز گذشته افت ۴۵ دلاری به ۲ هزار و ۳۰۲ دلار رسید. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • اعضای بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • ساچمه‌های آلوده در جلیقه‌های انفجاری کرمان | افشای ابعاد جدید جنایت تروریستی؛ دلیل عفونت بسیار شدید و عجیب مجروحان مشخص شد