Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@16:57:05 GMT

برخی از بیت المال برای خود سفره درست کردند

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۲۸۳۲

برخی از بیت المال برای خود سفره درست کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، مهدی عسگری، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، شامگاه چهارشنبه در آئین معارفه شهردار جدید فردیس که در سالن ولایت ارشاد شهرستان فردیس برگزار شد،  با بیان اینکه شهر فردیس از زمان تشکیل شورا و شهرداری مستقل مشکلاتی متعددی را پشت سر گذاشته و زخم‌های زیادی خورده است، گفت: شهردار جدید ششمین نفری است که از زمان استقلال شورا و شهرداری  سکان مسؤولیت را  به دست گرفته و باید عقب ماندگی‌هایی که در  ارائه خدمات به مردم شده را جبران کند؛ این امر مسؤولیت وی را سنگین تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرج در مجلس با اشاره به عکس شهید باکری در مراسم، به عنوان شهردار شهید، اظهار کرد:  اگر شهدایی همچون باکری در این کشور مسؤولیت داشتند، ما ادای مسؤولیت را در می‌آوریم. ما وقتی می‌توانیم بگوییم به شهدا تاسی کرده ایم که برای مخارج شخصی و فردی خودمان از بیت المال، سفره باز نکرده باشیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه ما در مقابل شهدا در هفته دفاع مقدس دست هایمان خالی است و جز شرمندگی چیزی برای گفتن نداریم؛ ادامه داد: برخی مدیران در این  استان و شهرستان هزینه ای که بر دوش بیت المال  گذاشته اند،  بسیار بیش از ارزش افزوده ای است که در استان  ایجاد کردند.

 عسگری یادآور شد: مردم در شرایط سخت، محاصره  فشارهای بیرونی کشور توسط دشمنان را با نجابت تحمل کردند، اما بی تدبیری‌ها، بی کفایتی‌ها، سوءاستفاده‌ها،  رانتخواری‌ها و خاصه خرجی‌ها  را نمی‌توانند تحمل کنند.

وی با اشاره به  برنامه ریزی‌ها و طراحی‌های پیچیده کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا  با راهبرد فشار حداکثری  و هدف فروپاشی اقتصادی و فلج کردن  کشور، خاطر نشان کرد: اگرچه این اهداف تا کنون محقق نشده اما ماه‌های سختی را  پیش رو خواهیم داشت و فرصتی برای جبران نداریم و فقط آنچه می‌تواند امید و اعتماد مردم را حفظ کند؛  سلامت، تلاش، پرکاری و برنامه ریزی مسؤولان است.

عسگری با تاکید بر ضرورت اولویت قراردادن خدمت به مردم توسط مدیران شهری در فرصت باقیمانده از عمر شورا،  از سعیدی سیرایی شهردار جدید فردیس در خواست کرد  که پای هیچ سفارش خلاف قانون و خلاف منفعت مردم از هر فردی و در هرلباسی را امضا نکند و افزود:  حتی اگر فرد سفارش دهنده  من به عنوان نماینده مردم استان یا اعضای شورای شهر باشند، پای آن را امضا نکنید.  

شهرداری فردیس نیازمند باز مهندسی است

 وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری فردیس نیاز به بازمهندسی دارد و  تغییر و تحولات بسیار موجب شده نتواند موضوع انتزاع از شهرداری کرج را  محقق کند، یادآور شد: شهرداری فردیس تا کنون آن معماری سازمانی که بتواند فرایندها را تسریع، تثبیت و شفاف کند را نداشته اما امکان بازمهندسی آن هنوز وجود دارد.

نماینده مردم البرز در مجلس  با بیان اینکه در مسیر خدمت به مردم فردیس از هیچ حمایتی کوتاهی نخواهیم کرد، گفت:  حمایت‌های مردمی در صورتی همراه مسؤولان خواهد بود که به اهداف و منافع مردم پایبند باشند.

وی اظهار امیدواری کرد که شهردار جدید فردیس با همکاری سازنده و تعامل با اعضای شورا بتواند فرصت باقیمانده را غنیمت شمرده و با همکاری و همدلی، در جهت خدمت به مردم تلاش کند.‌

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بیت المال کرج شهدا نماینده مردم شهردار جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار

شهردار تهران گفت: «میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره‌بار پایتخت را توزیع می‌کنند.»

وی افزود: میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران را توزیع می‌کنند و در صورت کوچکترین اتفاق، معیشت مردم آسیب خواهد دید.

شهردار تهران همچنین در مورد واردات واگن‌های چینی اظهار کرد: کار‌های مربوط به واردات واگن‌های چینی در حال انجام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد