Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رییس اداره محیط زیست شهرستان بهشهر وسعت این آتش‌سوزی را که هنوز علت آن مشخص نشده حدود چهار هزار متر مربع اعلام کرد.

رضا احمدی افزود: این آتش‌سوزی عصر چهارشنبه در اراضی انارستان در منطقه موسوم به قلعه پلنگان پناهگاه حیات وحش میانکاله در شرق این استان رخ داد.

وی  ادامه داد: با حضور به موقع یگان حفاظت محیط زیست استان، این آتش‌سوزی پس از سه ساعت کنترل و مهار شد و اکنون منطقه کاملا امن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علت این آتش‌سوزی را عامل انسانی دانست و گفت: تلاش برای شناسایی متخلف و یا متخلفان احتمالی این آتش‌سوزی از سوی یگان ویژه در دست اقدام است و در صورت شناسایی برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی می‌شود.

پناهگاه حیات وحش و تالاب بین‌المللی میانکاله در شرق استان مازندران قرار دارد که دارای ۶۸ هزار هکتار مساحت است. بیش از ۲۰ هزار هکتار از این وسعت را پناهگاه حیات وحش میانکاله تشکیل می‌دهد که انارستان، سازیل و تمشک از گونه‌های گیاهی موجود در این اراضی است که مورد استفاده پرندگان مهاجر برای تغذیه و تخم‌ریزی است.

این دهمین باری است که در سال جاری اراضی پناهگاه حیات وحش میانکاله در شرق استان به دلیل آنچه که خظای نیروی انسانی اعلام می‌شود، دچار آتش‌سوزی شد و تاکنون یکی از متخلفان این آتش‌سوزی عمدی در منطقه شناسایی شد.

در سال گذشته حدود ۴۰۰ هکتار از اراضی این پناهگاه براثر آتش‌سوزی از بین رفت.

کد خبر 551871 برچسب‌ها میانکاله

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: میانکاله پناهگاه حیات وحش آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول

با آغاز فرآیند ثبت‌نام، فرصت استخدام در خانواده اپراتور اول تلفن همراه و بیش از ۵۰ موقعیت کارآموزی فراهم شد. - اخبار بازار -

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ثبت نام دهمین دوره‌ کارآموزی همراه اول در دومین ماه سال 1403 آغاز شده و متقاضیان می توانند تا سه شنبه 11 اردیبهشت در این دوره‌ چهار ماهه که با هدف افزایش تجربه و مهارت دانشجویان و فارغ التحصیلان جویای کار برگزار می شود، ثبت نام کنند.

در این دوره بیش از 100 موقعیت کارآموزی در گروه های شغلی متنوع وجود دارد که متقاضیان می توانند حداکثر برای 3 موقعیت، ثبت نام کنند. 
 
افراد با شرکت در دوره های کارآموزی همراه اول می توانند ضمن کسب تجربه کار در بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، در طول برگزاری دوره از حقوق و بیمه نیز برخوردار شوند.
 
همچنین افرادی که در دوره کارآموزی، عملکرد مناسبی از خود ارائه دهند، فرصت استخدام در خانواده همراه اول را خواهند داشت.
 
متقاضیان برای ثبت نام و مشاهده موقعیت های کارآموزی می توانند به نشانی https://hamrah.academy/internship مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • نخیلات اشکنان لامرد در آتش سوخت
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • بازدید کارشناسان مرکز بهداشت مهاباد از پناهگاه حیات وحش تالاب بین المللی کانی برازان
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • ویدیو کامنت| ایران دهمین کشور تولیدکننده پسماند پلاستیکی
  • آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول
  • فرار ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه‌ها در شمال اراضی اشغالی
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله/ ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه رفتند