Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@02:24:02 GMT

سه منزل مسکونی خیری محرمان در نیمروز افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۲۸۶۸

سه منزل مسکونی خیری محرمان در نیمروز افتتاح شد

علیرضا میربهاالدین روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: زیربنای این منازل مسکونی اهدایی حدود ۷۵ مترمربع است که با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) ساخته و تحویل نیازمندان منطقه شد.

وی ادامه داد: همزمان با افتتاح و بهره‌برداری این منازل مسکونی در قالب طرح نذر آب سه بسته‌های غذایی، آب معدنی و اقلام زیستی شامل آبگرمکن، پتو، موکت و تانکر آب اهدایی خیران گلستانی به این سه خانواده تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: طرح «نذر آب»همانند دو سال گذشته در این استان با حضور استان‌های معین در مناطق محروم و بحرانی متاثر از خشکسالی از ۲۱ شهریور به مدت ۲ هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی درحال اجراست.
وی افزود:۶ شهرستان هامون،هیرمند، نیکشهر، چابهار، ایرانشهر و خاش که نسبت به بقیه شهرستان‌ها بیشتر دچار بحران و خشکسالی شده بودند انتخاب و توسط جمعیت هلال احمر استان‌های قزوین،گلستان، زنجان، مرکزی، قم و تهران پوشش داده شدند.
میربهاالدین اظهارداشت: ارائه خدمات حمایتی و اجتماعی به نیازمندان و آسیب پذیرترین افراد جامعه با استفاده از منابع و کمک‌های داوطلبانه خیران و داوطلبان از جمله وظایف سازمان داوطلبان است.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وظایف عمده‌ای را در سطح ملی و بین‌المللی برعهده دارد و می‌کوشد تا به اهدافی که در اساسنامه این جمعیت آمده است جامه عمل بپوشاند.

به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به دلیل بروز خشکسالی ۲ دهه و وزش بادهای موسمی ۱۲۰ روزه سیستان و مونسون (بادهایی که شبیه به نسیم دریا بوده، اما سرعت وزش در آنها شدیدتر و هماهنگ تر است و در زمان های خاصی از سال در دریای عمان و سواحل چابهار جریان دارند) همواره با بادها و توفان های شدید و گرد و غبار روبه رو است که گاه سبب کاهش دید و آلودگی هوا بیشتر از ۲۰ برابر حد استاندارد می شود.

این استان به سبب گستردگی زیاد (۱۱.۵ درصد گستره کشور) و موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی از جمله استان هایی است که احتمال وقوع چندین مخاطره طبیعی به طور همزمان در آن وجود دارد، در شمال این استان تندبادها و گرد و غبار شدید و خشکسالی، در مرکز سیل و زلزله و در جنوب نیز احتمال وقوع سونامی و دمای زیاد هوا معمولا تا بیش از ۵۰ درجه و ریزش باران های فصلی و جاری شدن سیل های مقطعی وجود دارد.

برچسب‌ها نیمروز سیستان و بلوچستان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیمروز سیستان و بلوچستان سازمان امداد و نجات هلال احمر نیمروز سیستان و بلوچستان سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بیش از ۴ هزار تخته پتو به مناطق سیل زده خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از چهار هزار و ۶۰۴ هزار تخته پتو از اصفهان به مقصد مناطق سیل زده خوزستان بارگیری و ارسال شده است.


محمد نوید متقی افزود: به منظور کمک مردم سیل زده خوزستان بیش از ۲۵۰۰ تخته پتو از انبار‌های امدادی جمعیت هلال احمرخوانسار و ۲۱۰۴ تخته پتو از انبار‌های امدادی جمعیت هلال احمر کاشان به این مناطق ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت زهک
  • خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • ارائه خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • توزیع دو هزار و ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • ۶هزار و ۲۲۰ مسافر سیستان و بلوچستان متعهد بهبود رفتار ترافیکی شدند
  • امدادرسانی هلال احمر قاین به متاثرین از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال‌احمر قاین به متاثرین از سیل و آبگرفتگی
  • ارسال بیش از ۴ هزار تخته پتو به مناطق سیل زده خوزستان
  • آبگرفتگی بیش از ۵۰۰ خانه مسکونی در استان در سیل دیروز