Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین دهقان صبح پنج شنبه در صبحگاه مشترک نیروی زمینی سپاه در پادگان قدس همدان با بیان اینکه نام همدان در تارک تاریخ و تمدن ایران اسلامی درخشان است، گفت: همدان در عرصه‌های علم و عرفان و فرهنگ زبانزد است.

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی عنوان کرد: استان همدان به نام بزرگانی چون شهید مدنی، شهید همدانی، شهید سلگی شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکمیل می‌شود..

کد خبر 5031729

منبع: مهر

کلیدواژه: چهل سالگی دفاع مقدس سردار حسین دهقان مقام معظم رهبری ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان دفاع مقدس اردبیل محرم 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم روز شهدای ورزشکار برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق مصوبه سال ۱۴۰۱ شورای عالی انقلاب فرهنگی، اول اردیبهشت سالروز تولد شهید ابراهیم هادی در تقویم رسمی کشور به عنوان روز «شهدای ورزشکار» نامگذاری شده است.

به همین مناسب امروز امروز شنبه اول اردیبهشت جامعه ورزشکار با حضور در بهشت زهرا و گلزار شهدای ورزش، این ضمن بزرگداشت این روز، یاد و خاطره تمام شهدا و به ویژه شهدای ورزشکار را گرامی داشتند.

در این مراسم که با حضور خانواده شهدا برگزار شد، محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک، مناف هاشمی و مهین فرهادی زاد دبیرکل و نایب رییس کمیته ملی المپیک، محمدرضا داورزنی عضو هیات اجرایی، سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته و ... حضور داشتند.

قهرمانان امروز، قهرمانان دیروز را بشناسند

مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران هم از افراد حاضر در مراسم امروز بود. او در این مراسم با اشاره به اینکه سالروز تولد شهید ابراهیم هادی به عنوان روز «شهدای ورزشکار» نامگذاری شده است، گفت: ورزش ایران ۵ هزار شهید در دوران دفاع مقدس و ۷۳۵ ورزشکار را هم به عنوان شهدای مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده است. این تعداد شهید ورزشکار برای ما فرصت و غنیمت است.

وی در مورد هدف از برگزاری این مراسم تصریح کرد: هدف ما از برگزاری این نوع مراسمات این است که قهرمانان امروز با قهرمانان دیروز آشنا شوند، پیوند بخورند و سیره و منش شهدا را به خوبی بشناسند و آن را در زندگی خود جاری کنند.

میرجلیلی تاکید کرد: برای این روز برنامه های زیادی جهت اجرا در سراسر کشور پیش بینی شده است که تجلیل از خانواده شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا و ... از جمله آنها است.

ورزشی ها تا پای جان در مسیر شهدا هستند

همچنین در این مراسم علی احدی مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه یاد و خاطره شهدای ورزشکار و به ویژه شهید ابراهیم هادی که اول اردیبهشت سالروز شهادت او به نام «شهدای ورزشکار» نامگذاری شده است را گرامی می داریم، گفت: جامعه ورزش دور هم شدند تا نشان دهند مقام شهدا را همیشه تجلیل می‌کنند.

احدی تاکید کرد: جمعیت خوبی از ورزشی‌ها در این مراسم حاضر بودند و پیمان بستند تا پای جان در مسیر شهدا باشند.

در حاشیه مراسمی که امروز در گلزار شهدای بهشت زهرا برگزار شد از خانواده شهدای ورزشکار تجلیل شد.

کد خبر 6083147

دیگر خبرها

  • چرا تندروها ظریف را ترسو، واداده، وسط باز، سازشکار و فریب خورده نامیدند؟/ ایرانیان چه زندگی را انتخاب کرده اند؟ / آیا عهدنامه ترکمانچای منفی بود؟
  • وزارت بهداشت فلسطین: ۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند
  • تکریم و قدردانی از خانواده شهدای فاطمیون + فیلم
  • نامگذاری سه سایت نهضت ملی مسکن استان یزد به نام شهدای حمله تروریستی راسک
  • تعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به ۹۷ شهید رسید
  • یادواره شهدای کنسولگری ایران و شهید حجازی در لنده
  • شهید «شمسی پور» شهید شاخص ورزشی کشور 
  • یکم اردیبهشت روز شهدای ورزشکار
  • معرفی شهدای شاخص عشایری چهارمحال وبختیاری
  • مراسم روز شهدای ورزشکار برگزار شد