Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: یکی از ویژگی‌های دوران دفاع مقدس که باید بر روی تبیین و تشریح آن کار کرد، «ریاضت نفس» و«پایداری در برابر مشکلات» است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدصادق بصیری در آئین آغاز رسمی سال تحصیلی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به ویژگی‌هایی که دفاع مقدس بر تعلیم و تربیت افراد تاثیر می گذارد، اظهار داشت: یکی از این ویژگی‌های دوران دفاع مقدس که باید بر روی تبیین و تشریح آن کار کرد، «ریاضت نفس» و«پایداری در برابر مشکلات» است که این درس را دوران دفاع مقدس به ما داده است و باید آن را سرلوحه کارهایمان در زندگی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، بیان کرد: ویروس کرونا یک بلایی بود که بر سر ما و جهانیان آمد اما باید بر این مشکل با پایداری غلبه کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از جایگاه دانش در جوامع سخن به میان آورد و عنوان کرد: اهمیت و حرمت به جایگاه دانش و علم در همه فرهنگ‌ها و همه کشورهای دنیا وجود دارد و از دانش به عنوان جایگاهی ارزشمند یاد می شود و این موضوع نیز مختص یک دوره خاص نبوده بلکه در همه ادوار علم جایگاه ویژه‌ای در جوامع داشته است.

وی با بیان اینکه دانش کاربردی یکی از وجه‌ها متمایز دانشگاه فرهنگیان است و در این دانشگاه فقط دروس نظری تدریس نمی‌شود اظهار کرد: اگر بخواهیم جایگاه علم را بیشتر متوجه شویم، امام باقر (ع) می‌فرمایند که عالمی که از علم آن استفاده شود برتر از هزار عابد است.

بصیری در بخش دیگری از صحبت های خود به برخی پتانسیل‌ها و ظرفیت های استان کرمان اشاره و بیان کرد: استان کرمان نیاز به نیروهای فرهیخته و کاردان دارد. متاسفانه در استان کرمان منابع زیادی داریم اما علی‌رغم همه امکانات و ظرفیت‌ها در برخی از شاخص ها از متوسط کشوری پایین‌تر هستیم که اگر بتوانیم نیروی متخصص را تربیت کنیم، دیگر نیاز به کمک افراد بیرون از مرزها نداریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان بصیری استانداری کرمان معاون استانداری کرمان دوران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند