Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، «کریستین جیمز» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در لندن در اظهاراتی مدعی شد سیاست فشار حداکثری علیه ایران تا کنون موفقیت آمیز بوده است.

«کریستین جیمز» در گفتگو با شبکه العربیه مدعی شد واشنگتن انتظار دارد اعضای سازمان ملل تحریم‌های ایران را به طور کامل اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه ادعای خود اعلام کرد هدف قرار دادن اقتصاد ایران مانع کمک رسانی به تروریسم شده است.

گفتنی است پیشتر «کلی کرافت» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد نیز در مصاحبه با شبکه العربیه مدعی شده بود واشنگتن تمایل به تحقق صلح در منطقه خاورمیانه دارد؛ همچنانکه او اعلام کرد هر کشوری که تحریم‌های ایران را نقض کند، مجازات خواهد شد.

«کلی کرافت» گفت واشنگتن تحریم‌هایی را بر هر کشوری که تسلیحاتی را برای ایران فراهم می‌کند، اعمال خواهد کرد. او مدعی شد: ایران از تروریسم برای باقی ماندن در قدرت استفاده می‌کند.ادعا‌های مقامات آمریکایی در حالی بیان می‌شود که امانوئل

مکرون، رئیس جمهور فرانسه در سخنرانی ضبط شده روز سه شنبه خود که در مجمع عمومی سازمان ملل پخش شد، مدعی شد فرانسه به همراه شرکای خود- آلمان و فرانسه- خواهان اجرای کامل توافق ۲۰۱۵ وین در خصوص برنامه هسته‌ای ایران است و نقض‌هایی را که ایران مرتکب آن شده، نخواهد پذیرفت.

مکرون در ادامه مدعی شد راهبرد فشار حداکثری که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا آن را پیش گرفته، تا الان فعالیت‌های بی ثبات کننده ایران را محدود نکرده و سبب تضمین عدم در اختیار گرفتن سلاح هسته‌ای از سوی ایران نشده است.

آمریکا شنبه شب به وقت محلی (بامداد یکشنبه به وقت ایران) از فعال سازی مکانیسم ماشه و بازگرداندن تحریم‌های سازمان ملل خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فشار حداکثری وزارت خارجه آمریکا کلی کرافت سازمان ملل مدعی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ان‌بی‌سی: آمریکا از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران پشیمان شد

پایگاه ان‌بی‌سی در گزارشی با اشاره به پاسخ تنبیهی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی ایران در دمشق، نوشت که مقام‌های آمریکایی نگران هستند اسرائیلی‌ها ممکن است بدون تأمل‌های لازم پاسخی سریع به حملات پهپادی و موشکی ایران بدهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،طبق این گزارش، این دیدگاه آمریکایی‌ها تا اندازه‌ای ناشی از نگاه آنها به رویکردی است که اسرائیلی‌ها در جنگ با حماس و همچنین حمله به ساختمان کنسولی ایران در دمشق در پیش گرفتند.

ان‌بی‌سی نوشت: «جو بایدن در محافل خصوصی ابراز نگرانی کرده که بنیامین نتانیاهو در تلاش است آمریکا را به نحوی عمیق‌تر وارد درگیری‌هایی گسترده‌تر کند.»

منابع آگاه به ان‌بی‌سی گفته‌اند مقام‌های آمریکایی در محافل خصوصی از تصمیم اسرائیل برای حمله به ساختمان کنسولی ایران در روز 1 آوریل ابراز پشیمانی می‌کنند.

بنا بر این گزارش، آمریکایی‌ها می‌گویند مقام‌های اسرائیل درباره زمان انجام این حمله و تبعات آن و از جمله اینکه چطور بر مذاکرات برای آزادی اسرا اثر خواهد گذاشت به اندازه کافی فکر نکرده‌اند.

یک مقام ارشد آمریکایی گفت: «فکر نمی‌کنم آنها راهبرد داشتند. اسرائیلی‌ها همیشه بهترین تصمیم‌های راهبردی را اتخاذ نمی‌کنند.»

اسرائیل دست به دامان شورای امنیت شدشکاف در میان سران اشغالگران پس از پاسخ موشکی پهپادی ایرانگفتگوی تلفنی گالانت و آستن همزمان با حملات ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بایدن از پس تبعات تحریم نفت ایران برنمی‌آید
  • ادعای مقام صهیونیست درباره چگونگی پاسخ به ایران
  • ادعای مقامات آمریکایی: تهران به واشنگتن هشدار نداده بود
  • ادعای مقامات آمریکایی : تهران به واشنگتن هشدار نداده بود
  • آمریکا متحد چینی اینتل و انویدیا را تحریم کرد
  • ان‌بی‌سی: آمریکا از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران پشیمان شد
  • ادعای آمریکا درباره رهگیری چند پهپاد ایرانی
  • آمریکا مدعی رهگیری چند پهپاد ایرانی شد
  • مقام آمریکایی: ۴۰۰ تا ۵۰۰ پهپاد و موشک به اسرائیل پرتاب خواهد شد
  • ادعای ان‌بی‌سی نیوز: آمریکا برای حمله‌ای بزرگ در اسرائیل آماده می‌شود