Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسن روحانی در پیامی با تسلیت درگذشت آیت الله ممدوحی را تسلیت و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت کرد.

متن این پیام به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم ربانی و مدرس حوزه‏ علمیه آیت ‏الله ممدوحی موجب ثأثر و تألم خاطر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در طول عمر پربرکت خود در عرصه تبیین و ترویج معارف اسلامی و آشنایی مردم به‏ ویژه جوانان با مبانی اسلام، کارنامه درخشانی از خود بر جا گذاشت.

اینجانب این ضایعه را به حوزه‌های علمیه، مردم شریف کرمانشاه، شاگردان و بیت مکّرم آن عالم وارسته تسلیت می‌گویم و برای آن مرحوم علّو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 5031754 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران آیت الله ممدوحی حسن روحانی مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف دفاع مقدس صحن مجلس حجت الاسلام حسن روحانی هفته دفاع مقدس برجام هیئت دولت سعید خطیب زاده اسحاق جهانگیری حسن روحانی چهل سالگی دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت «پرویز داودی»

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی یزدی، عضو فقهای شورای نگهبان در پیامی درگذشت پرویز داودی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ)

خبر درگذشت برادر بزرگوار مرحوم دکتر پرویز داودی، موجب تألّم و تأثّر فراوان شد. آن‌چه در طول بیش از چهل سال آشنایی، دوستی و همکاری علمی و اجتماعی در ذهن من از ایشان پدید آورده است «دانش، صفا، تدیّن، پشتکار و مسئولیت‌پذیری» می‌باشد.

این استاد دانشمند و با صفا اوّلین شخصی بود که در سال‌های دهه شصت، نوشته‌های اقتصادی خود را برای اطمینان بخشی بیشتر به ایشان ارائه می‌کردم و ایشان هم با تواضع و متانت خاص خود لطف کرده و با دقت می‌خواند و موجب اطمینان بیشتر من در تحلیل‌های اقتصادی می‌شد. در طول مدت همکاری علمی، برخی ابهامات علمی اقتصادی را با ایشان در میان می‌گذاشتم و ایشان با توانایی و بزرگواری که داشت، به خوبی توضیح می‌داد و مطالب و تحلیل‌هایی که سال‌ها از تحصیل و تدریس و تحقیق در اقتصاد آموخته بود، بی دریغ ارائه می‌کرد و آنچه را که بنده گاهی از نکات اقتصاد اسلامی بیان می‌کردم، به خوبی دریافت کرده و کاملاْ به شرع متعبّد بود.

اکنون فقدان او ضایعه سنگینی برای نظام اسلامی، دانشگاهیان، حوزویان و اینجانب است. از خداوند متعال خواهانم که او را در اعلی علیین با محمد و آل صلوات الله علیهم اجمعین محشور نموده و کمبودهای ناشی از فقدان او را جبران فرماید و به بازماندگان ایشان صبر و اجر جزیل مرحمت نماید.

کد خبر 6082313 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت «پرویز داودی»
  • آیت‌الله اعرافی: بانکداری ایران باید پاکیزه شود
  • پیام تسلیت سخنگوی دولت در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه اعلام شد
  • بیانیه مدرسین دروس معارف دانشگاه‌ها در حمایت از حمله به اسراییل
  • اعلام فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه
  • ارتش با ۴۸ هزار شهید کارنامه درخشانی در حراست از ایران دارد