Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - یادگار دفاع مقدس اردستانی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز با یک قدرت و اقتدار به پیش می‌رود . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و دلیرمردی‌های مردان ایران زمین در دوران هشت سال مقاومت در برابر متجاوزان به خاک جمهوری اسلامی است که توانستند با گذشتن از مادیات دنیوی، دشمن زبون را شکست دهند و نگذارند وجبی از خاک این کشور در دست دشمنان باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردستان، ضمن اشاره به آغاز دفاع مقدس اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی جهان به دو کشور سلطه گر و سلطه پذیر یا استعمار و استعمار شده تقسیم شده بودند که کشور ما هم  از جمله کشورهایی بود که زیر سلطه استکبار قرار داشت.

وی افزود: همه شئونات ما در اختیار آمریکایی‌ها و سفارت آمریکا بود و در هر استان هم یک لانه جاسوسی تعبیه کرده بود اما آنچه که قبل از انقلاب اسلامی استکبار انجام داده بود در ترکیه آتا ترک را به دنبال دین زدایی حاکم کرده بود و در ایران هم رضا خان را ماموریت داده بود.

رزمنده اردستانی هشت سال دفاع مقدس گفت: علمای شیعه در ایران اجازه ندادند که دین زدایی انجام شود و با حرکتی که حضرت امام خمینی(ره) انجام داد انقلاب به پیروزی رسید و بعد از پیروزی انقلاب دشمن انقلاب را رها نکرد چون برای او مشکل بود که یک نظام  نوپای جدیدی شکل بگیرد.

وی ابراز داشت: دشمن تمام کانون‌های بحران را در  کشور ایران اعم از قومیت‌ها دینی و مذهبی تدارک دید اما چون انقلاب یک انقلاب اسلامی و دینی بود نتوانست کاری از پیش ببرد و همه توطئه‌های آنان با شکست مواجه شد.

زارعی بیان کرد: دشمن کاری که انجام داد این بود که  با جمع کردن سران کشورهای عرب خواست تا سفره جمهوری اسلامی را جمع کند که در این میان صدام که یک انسان قدرت طلب و دیکتاتور بود این مسئولیت را پذیرفت و با کمک آمریکا به جمهوری اسلامی حمله کرد.

101 برنامه شاخص در هفته گرامیداشت دفاع مقدس در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شودبیش از 80 برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس در قزوین برپا می‌شودیزد| دفاع مقدس حیات تازه‌ای را در فرهنگ مقاومت و پایداری نسل جوان نهادینه کرد

رزمنده اردستانی هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: صدام به بهانه جمع کردن سفره نظام جمهوری اسلامی در شهریور سال 59 به کشور ایران حمله کرد اما از آنجا که  نظام ما نظام دینی بود و محور شکل‌گیری نظام هم اسلام بود و ولایت فقیه پشتوانه آن بود مردم با پیروی از ولایت فقیه وارد میدان شدند و با تقدیم هزاران شهید، آزاده و جانباز هشت سال دفاع کرده و انقلاب و نظام را حفظ کردند.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز با یک قدرت و اقتدار به پیش می‌رود و طبیعی است که انقلاب کردن دارای مشکلاتی خواهد بود و استکبار جهانی هم این موضوع را به خوبی می‌داند اما هزینه انقلاب کردن کمتر از تسلیم شدن و زیر بار ذلت رفتن است.

زارعی بیان کرد: تمام رزمندگان، آزادگان و انبازان و مردم ایران  تلاش کرده‌اند تا انقلاب خود را حفظ کنند و امروز  در دنیا حرفی برای گفتن داریم و نزدیک 42 سال است که از انقلاب می‌گذرد و همانطور که رهبر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) گفتند ما انقلاب را صادر کردیم و ابهت شرق و غرب را شکستیم.

رزمنده اردستانی هشت سال دفاع مقدس افزود: برای حفظ انقلابمان جهت انقلابی قدرتمند باید از تجربه های هشت سال دفاع مقدس و عزیزان رزمنده برای ادامه راه استفاده کنیم و میراثی را که شهیدان کاظمی‌ها، خرازی‌ها، همت‌ها همدانی‌ها و شهید سلیمانی به ارمغان گذاشتند این میراث را و این مسیر را ادامه دهیم تا برای حکومت جهانی اسلام آماده باشیم.

وی تاکید کرد: ادامه راه دفاع مقدس سازندگی  کشوراست و در این شرایط فعلی کرونا و همدلی که ایجاد شده می‌توان از معنویت دفاع مقدس و امکانات موجود کشور را با همان تفکر پیش ببریم چرا که آن تفکر معنوی بود و راهگشای ما در تمام زمینه‌ها جواب می‌دهد و موضوع مدافعان حرم و وطن بخشی از دفاع مقدس است که باید مورد استفاده قرار گیرد.

انتای پیام/802/ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هشت سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی

به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری آذربایجان غربی با حضور مسئولان و اصحاب فرهنگ هنر شهرستان ارومیه برگزار شد و ضمن آن  حسین غفاری از نویسندگان پیشکسوت عرصه ادبیات دفاع مقدس استان آذربایجان غربی به عنوان چهره هنر انقلاب سال ۱۴۰۳ شمسی معرفی شد و از سال‌ها تلاش و کوشش ایشان در این عرصه با اهدای 

«حسین غفاری» متولد سال ۱۳۴۵ شمسی در شهرستان ارومیه و یکی از نویسندگان پرتلاش و متعهد عرصه ادبیات دفاع مقدس و بازنشسته اداره کل آموزش و پرورش استان است که تولید و انتشار چندین عنوان کتاب از جمله «مشک و بیدمشک، براده‌های خورشید، جاده‌های سخت، نورنامه، آسمان به گوش، نسل خورشید، آینه‌های اخلاص و مسافر با موضوع دفاع مقدس را در کارنامه هنری خود دارد.

بیش از این نیز واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی طی سال ۱۳۹۷ شمسی در قالب ویژه برنامه ادبی «گوروش» از حسین غفاری تجلیل کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • اتحاد مقدس ایرانیان علیه دشمن صهیونیستی
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی