Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سبزی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ساوه با بیان اینکه اصحاب رسانه چشم بیدار جامعه هستند، اظهار کرد: امروز رسانه با توجه به هجمه های فرهنگی دشمن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و باید صادقانه به رسالت خود عمل کند.
وی بیان کرد: در باب حواشی اخیر مجلس در مورد خودرو و ودیعه مسکن باید شفاف‌سازی صورت گیرد تا نگاه مردم نسبت به نمایندگان خود تغییر نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در این مورد نکته‌ای قابل تامل بوده که تعدادی از نمایندگان نه تنها خودرو و ودیعه مسکن بلکه از مجلس حقوق نیز دریافت نمی‌کنند و اگر با بروز مسئله‌ای تمام نمایندگان زیرسوال بروند، ظلم به  مجلس انقلابی خواهد بود.
سبزی تصریح کرد: تمام نمایندگان شرایط یکسانی ندارند به طور مثال نمایندگان برخی حوزه‌های انتخابیه ۸ شهرستان و ۶۰۰ روستا زیرمجموعه خود داشته که با نماینده تهران قابل مقایسه نبود در حالی مبلغ حقوق‌های دریافتی از مجلس هم متغیر است.
وی عنوان کرد: اردیبهشت امسال دوره‌ آموزشی ویژه نمایندگان برگزار شد که در این دوره آموزشی در مورد نیاز به مسکن و یا خودرو از نمایندگان سوال شد تا نمایندگانی که خودرو مدل پایین داشته با دریافت وام بتوانند خودرو خود را تعویض کنند.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده که خودرو مدل ۸۹ داشتم درخواست وام خودرو کردم اما آن زمان نامی از خودرو لوکس دنا پلاس در میان نبود.
سبزی افزود: اگرچه در ادوار گذشته مجلس نمایندگان با ماشین‌های بسیار لوکس تردد می‌کردند، اما با اعلام تحویل خودرو دنا پلاس بنده و بسیاری از نمایندگان از تحویل این خودرو خودداری کردیم چراکه نماینده مردم باید براساس اقتضای زمان رفتار کند.
وی گفت: امروز با افزایش قیمت خودرو مواجه بوده و مردم حتی برای خریداری پراید مشکل دارند شایسته نیست نماینده مردم خودرو لوکس داشته باشد.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مورد ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه مسکن به نمایندگان باید گفت این ودیعه مسکن شامل تمام نمایندگان نیست و براساس کارشناسی قیمت مسکن در جنوب شهر تهران است چراکه عده‌ای از نمایندگان منزل شخصی دارند.
سبزی گفت: بنده با فروش منزل شخصی خود در قم و دریافت وام ودیعه مسکن، با مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان در خیابان ایران منزلی با ۵۴ سال قدمت رهن کردم.
وی خاطرنشان کرد: شفاف‌سازی برای مردم که ولی نعمت هستند، امری ضروری بوده چراکه مردم انتظار دارند نمایندگان از ویژه‌خواری و رانت خودداری کرده و در راه خدمت گام بردارند.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز اولویت مجلس ارز، بورس، نهاده‌های دامی، قیمت مواد پروتئینی و موارد این چنینی بوده چراکه تمام قیمت‌ها با نوسانات ارز، تغییر می‌کند.
سبزی بیان کرد: این نکته حائز اهمیت است که اگر مجلس به نفع مردم قانون تصویب نکند، مسائل حل نخواهد شد و تعامل مردم و مسئولان در راستای رفع مشکلات باید تقویت شود.
وی گفت: مسائل شهرستانی اولویت بندی شدند که اولویت نخست ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ساوه و توجه به حوزه بهداشت و درمان است.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مقدمات تغییر دانشکده علوم پزشکی ساوه به دانشگاه انجام شده که با این مهم بودجه درمانی افزایش می‌یابد؛ ساخت دانشکده فوریت پزشکی در زرندیه نیز در دستور کار قرار دارد.
سبزی ادامه داد: آب شرب و آب کشاورزی از دیگر اولویت‌های شهرستان بوده که با توجه به رشد فزاینده جمعیت با تدابیر لازم در این زمینه اتخاذ شود؛ هفته آینده ۲۰ کیلومتر از لوله‌گذاری آب شرب انجام خواهد شد.
وی عنوان کرد: تامین آب کشاورزان نیز در دستور کار بوده تا با احیای آب‌های زیرزمینی، کشاورزان از آب سد استفاده کنند.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی جاده‌های شهرستان از جمله محور ساوه-زرندیه، جاده غرق‌آباد شرایط مناسبی نداشته که با تعامل وزیر راه مسائل در دست پیگیری است.
سبزی: افزایش ساعت فعالیت بیمارستان و درمانگاه در برخی شهرها، تعامل با بنیاد مسکن به منظور رفع مشکلات روستایی و اورژانس جاده‌ای محور ساوه-همدان از دیگر برنامه‌های اساسی بوده که در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو مجلس شورای اسلامی مجلس وام نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی ودیعه مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، گفت: زمینه‌ایی را فراهم کردیم که نخبگان شهر در عرصه‌های هنری، فرهنگی، اقتصادی و صنعتی گردهم بیایند که بتوانیم از نظرات این افراد استفاده کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیرحسین بانکی‌پور نماینده مجلس شهر اصفهان در حاشیه اولین همایش تشکیل مجلس مشورتی بانوان اصفهان که با حضور بانوان اصفهانی برگزار شد، عنوان کرد: در این دوره در جمع 5 نماینده مجلس از بین بانوان نماینده‌ایی در صحن مجلس نداشتیم و از طرفی زمینه‌ایی باید فراهم می‌شد که نظر بانوان اصفهانی را در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور دخیل می‌کردیم.

وی تصریح کرد: از دیرباز در حوزه‌ تخصصی بانوان فعالیت داشتم و غیر از مجلس عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی جوانان و شورای فرهنگی و اجتماعی بانوان هستم با مشورت از بانوان نخبه شهر اصفهان به یک نتیجه‌گیری رسیدیم که ما یک مجلس مشورتی بانوان در اصفهان تشکیل بدهیم و جلسات منظمی هم در این راستا تشکیل شود که این جلسات جهت تصمیم‌سازی می‌باشد و از اهمیت خاصی برخوردار است.

نماینده شهر اصفهان از لزوم تصمیم‌گیری بانوان در زمینه‌های مختلف، افزود: در سطح تصمیم‌گیری کلان بخشی مربوط به بانوان می‌شود و بخشی هم مربوط نمی‌شود، اما نیاز به نگاه ویژه بانوان دارد چه بسا که از نگاه بانوان ملاحظاتی رعایت شود که شاید از دید آقایان این موارد رعایت نشود، لذا فراهم کردن این زمینه ضروری بود‌.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه به دنبال تبیین این نگاه و کمیته‌بندی آن هستیم و کمیته‌ها هر هفته جلسه دارند و خروجی هر جلسه به صورت ماهیانه به سمع و نظر خواهد رسید، البته این ظرفیت برای همه نمایندگان از جمله: شورای شهر، صداوسیما و دستگاه‌های فرهنگی مهیا است، اما نکته اساسی ظرفیت مشورتی است که باید توجه ویژه‌ایی کرد و این تصمیم‌گیری فقط در خصوص بانوان نیست و حتی می‌توانند در خصوص سایر موارد دیدگاه‌های خود را منتقل کنند و اگر کسی داوطلب عضویت در این جمع است که صاحب‌فکر است از آن استقبال می‌کنیم که می‌توانند با شماره 09138384810 تماس بگیرند و عضو کارگروه ها شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امسال در قم هر ماه ۳۵۰ واحد مسکن روستایی و شهری تحویل می‌شود
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • تاخیر در واحدهای مسکن ملی قابل تحمل نیست
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند/ ضرورت نظارت سخت گیرانه بر ثروت‌های ملی در استان
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود؛ انتظار دارند صرفا مجیزگوی دوستان باشیم
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود / با دلار ۶۷، ۶۸ هزار تومانی چه بلایی سر سفره مردم می آید؟