Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@20:16:23 GMT

سفر رئیس کمیته فوتسال به ازبکستان

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۳۳۲۹

سفر رئیس کمیته فوتسال به ازبکستان

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان پیش آغاز جام ملت‌های آسیا قرار است روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۱۶ و ۱۷ مهر ماه در ۲ بازی دوستانه به مصاف تیم ملی فوتسال ازبکستان برود. ملی پوشان کشورمان قرار است روز سه شنبه ۱۵ مهر ماه به همراه کاروان تیم ملی فوتبال با پرواز اختصاصی به سمت تاشکند رفته تا برای بازی دوستانه برابر تیم ملی ازبکستان آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین داوود پرهیزگار رئیس کمیته فوتسال کشورمان هم قرار است در این سفر ملی پوشان کشورمان را همراهی کرده و از نزدیک نظاره گر بازی شاگردان ناظم الشریعه باشد.

همچنین تیم ملی فوتسال کشورمان پیش از سفر به ازبکستان روز‌های ۱۳ و ۱۴ مهر ماه در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال تمرینات آماده سازی خود را برگزار می کنند تا بازیکنان با آمادگی بالایی به مصاف تیم ملی ازبکستان بروند. تیم ملی فوتسال ازبکستان یکی از بهترین تیم‌های قاره آسیا است و جزء ۴ تیم برتر این قاره به حساب می‌آید.

ملی پوشان فوتسال کشورمان خود را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کنند که از ۱۲ تا ۲۳ آذر ماه به میزبانی کویت در ورزشگاه شیخ سعد آل عبدالله برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال فوتسال کشورمان تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممکن است بیشتر از ۳۵ سهمیه بگیریم

دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکاران کشورمان در رقابت‌های پیش‌روی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ گفت: در صورت تدوام موفقیت رشته‌های المپیکی کشورمان در رقابت‌های انتخابی، ممکن است تعداد سهمیه‌های کسب شده المپیک پاریس به بیش از ۳۵ نفر برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از زحمات فدراسیون‌ها، مربیان و ورزشکاران در راه کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار کرد: بعد از موفقیتی که در رشته‌های کشتی، تکواندو، تیراندازی، شمشیربازی، وزنه‌برداری و دوچرخه‌سواری داشتیم. اکنون شاهدیم که در رشته قایقرانی هم نمایندگان شایسته کشورمان موفق به کسب پنج سهمیه شدند که در روئینگ دو نفره بانوان برای نخستین بار بود که این اتفاق افتاد. جا دارد به مسئولان این فدراسیون، مربیان و ملی‌پوشان آن در کنار دیگر فدراسیون‌هایی که سهمیه کسب کرده‌اند تبریک، خدا قوت و خسته نباشید بگویم. قطعاً قایقرانان کشورمان با این روند رو به رشدی که دارند، روزهای خوشی به‌خصوص برای بازی‌های آسیایی ناگویای ژاپن در پیش خواهند داشت.

سرپرست کاروان اعزامی به المپیک پاریس ۲۰۲۴ خاطرنشان کرد: کمیته ملی المپیک با تمام توان در کنار رشته‌هایی که هنوز درگیر رقابت‌های انتخابی کسب سهمیه هستند، خواهد بود و طبق پیش‌بینی‌ها، در صورت تدوام موفقیت رشته‌های المپیکی کشورمان در رقابت‌های انتخابی، ممکن است تعداد سهمیه‌های کسب شده المپیک پاریس به بیش از ۳۵ نفر برسد.

منبع: ایرنا کد خبر 746624

دیگر خبرها

  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ صعود ازبکستان و عراق و حذف عربستان و استرالیا
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • اهدای پیراهن تیم ملی به یک حامی فوتسال درزاوه
  • تیم هاکی روی یخ پسران ایران راهی ازبکستان شد
  • ممکن است بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم
  • ممکن است بیشتر از ۳۵ سهمیه بگیریم
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر