Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ساخت ورزشگاه ۶ هزار نفری ۲۲گولان سنندج از سال ۸۵ شروع شد و بعد از یک دوره تعطیلی، عملیات اجرایی آن مجدد از سال۹۳ شروع شد.

ساخت این ورزشگاه در استان کردستان علاوه بر افزایش سرانه ورزشی استان می‌تواند کمک شایانی به ارتقا سطح کمی و کیفی ورزش استان انجام دهد.

سالن 6 هزار نفری شهر سنندج قابلیت برگزاری بیشتر رشته‌های توپی همچون هندبال، والیبال، بسکتبال و فوتسال را داراست و به دلیل فضای مناسب این نوع سالن می‌توان از آن برای برگزاری رشته‌هایی همچون کشتی، جودو، کاراته، تکواندو و برخی دیگر از رشته‌های رزمی بهره برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در ساخت این ورزشگاه از بهترین و به روزترین مواد اولیه برای بالابردن سطح کیفی ورزشگاه استفاده شده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر ورزش سنندج جوانان رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دیدار تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و فجر سپاسی گه قرار بود امشب در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود به دلیل عدم اجازه ورود ۲تیم به درون ورزشگاه لغو شد.   باشگاه استقلال خوزستان که مالک ورزشگاه غدیر اهواز به شمار رفته و میزبان بازی‌های این تیم در لیگ برتر است، مانع از انجام این دیدار شده است.   پس از معطلی کادر هر ۲ تیم در پشت درب ورزشگاه غدیر، در نهایت با تصمیم ناظر بازی این دیدار به صورت رسمی لغو شد.   حمید بنی تمیم، مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در ارتباط تلفنی با خبر ۲۳ شبکه استانی خوزستان گفت: همانطور که همه علاقمندان به ورزش به ویژه فوتبال می‌دانند، ورزشگاه غدیر به مدت بیش از ۵ سال متروکه بود و باتلاش‌های شرکت گروه ملی فولاد خوزستان، مجدد فعال شد.   وی افزود: علاوه بر حمایت‌های مالی اداره کل ورزش و جوانان استان از باشگاه استقلال آبی پوشان ملاثانی، زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز نیز به صورت کاملا رایگان برای تمرینات در اختیار این تیم قرار داشت.   بنی تمیم ادامه داد: باوجود پیگیری‌ها و تلاش‌های مسئولان و مدیران ارشد استانی برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند، اما استقلال خوزستان با ممانعت از ورود تیم‌های فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی به ورزشگاه غدیر اهواز، باعث لغو دیدار و لطمه به فوتبال استان شد و این موضوع به صورت جدی مورد پیگیری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • آخرین جزئیات روند صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال
  • پرهیجان‌ترین‌ روز یزد بعد از قندی (عکس)
  • ورزشگاه کارگران شهر اهرم افتتاح می‌شود
  • ورود وزیر ورزش به ماجرای پاراتکواندو