Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، به رغم تداوم تلاش‌های کشورهای مختلف برای مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا در جهان، این ویروس همچنان خبرساز است و حالا نخست‌وزیر کانادا درباره آغاز موج دوم کرونا در این کشور و همزمانی آن با شروع فصل پاییز هشدار داد.

«جاستین ترودو» نخست‌‍وزیر کانادا در یک نطق تلویزیونی خطاب به مردم این کشور درباره شروع موج دوم کرونا گفت: «در چهار تا از بزرگ‌ترین استان‌های ما موج دوم (شیوع ویروس کرونا) نه تنها شروع شده بلکه در جریان است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اسپوتنیک، این مقام ارشد کانادایی هشدار داد: «ما در آستانه فصل پاییز هستیم که (این موضوع می‌تواند شیوع ویروس کرونا) را بسیار بدتر از فصل بهار کند».

ترودو در این سخنرانی به شیوع موج دوم کرونا در «بریتیش کلمبیا، آلبرتا، آنتاریو و کِبِک» در کانادا اشاره کرد.

نخست‌وزیر کانادا افزود: «من می‌دانم که این خبری نیست که هیچ کدام از ما می‌خواستیم بشنویم اما ما نمی‌توانیم تعداد (موارد ابتلا و فوتی‌ کرونا) امروز یا حتی فردا را تغییر دهیم چرا که درباره میزان این تعداد از قبل و بر اساس اقداماتی که ما دو هفته قبل انجام دادیم یا ندادیم، معین شده است اما چیزی (تعداد موارد ابتلا و فوتی) که ما می‌توانیم تغییر دهیم، در ماه اکتبر و همچنین زمستان است».

سازمان جهانی بهداشت ۱۱ مارس ۲۰۲۰ (۲۱ اسفند ۱۳۹۸) ویروس کرونا در جهان را همه‌گیری اعلام کرد و از آن زمان شیوع این ویروس در کشورهای مختلف تلفات بر جا گذاشته است.

بنا بر گزارش دانشگاه جانز هاپکینز، تا به امروز بیش از ۳۱.۷ میلیون نفر در جهان به کرونا مبتلا شده‌ و بیش از ۹۷۴۰۰۰ تن جان باخته‌اند.

بنا بر گزارش‌ها، در کانادا تا کنون ۱۵۰۰۰۰ هزار نفر به کرونا مبتلا و بیش از ۹۰۰۰ کانادایی قربانی شدند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا جاستین ترودو نخست وزیر کانادا کانادا ویروس کرونا موج دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معجونی برای کنترل ویروس در بدن (فیلم) راهکار‌هایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن (موشن‌گرافی) آیا واکسن برای کرونا و ویروس های تنفسی کافی است؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • هوندای برقی از کانادا سر درآورد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیریِ بعدی جهانی
  • هشدار دامپزشکی تربت حیدریه در خصوص خطر شیوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم