Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@17:07:16 GMT

آغاز ساخت نخستین پترو پالایشگاه کشور

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۳۴۵۵

ساخت نخستین پتروپالایشگاه تمام ایرانی درکنار پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس بندرعباس آغاز شد. فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم آغاز ساخت این طرح گفت: با ساخت این پتروپالایشگاه، خودکفایی و استقلال اقتصادی کشور شکل می‌گیرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار حسین سلامی به تحریم‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ساختار قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، بیش از ۲۲۰ طرح زیرساختی بزرگ کشور را در دست اجرا دارد و با وجود تحریم، اجازه توقف هیچکدام از طرح‌ها را نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سپاه پاسداران از همه ظرفیت‌ها برای ابادانی ایران استفاده می‌کند و مانند جنگ‌های گذشته بر دشمن غلبه خواهیم کرد.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نیز نبود تکمیل زنجیره ارزش در صنعت نفت و گاز را از نقاط ضعف در مقابل تحریم‌ها دانست و گفت: با توجه به اینکه ساخت پتروپالایشگاه از مطالبات اصلی رهبر انقلاب اسلامی است، سپاه و قرارگاه سازندگی در تعامل نزدیک با دولت، ساخت نخستین پتروپالایش تمام ایرانی را آغاز کرده است.   سعید محمد افزود: این پتروپالایشگاه با ظرفیت تولید روزانه ۱۲۰ هزار بشکه میعانات گازی، مکمل فاز‌های پارس جنوبی است.   وی گفت: خوراک این پتروپالایشگاه از عسلویه تامین می‌شود و تولیدات راهبردی شامل مواد اولیه صنعت نساجی، مواد شوینده و صنعت پت را تولید می‌کند.   به گفته فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، این پتروپالایشگاه با سرمایه گذاری ۴۶۰ میلیون دلاری قرارگاه خاتم و استفاده از توان بخش خصوصی، در مدت دو سال آینده به بهره برداری می‌رسد. برچسب ها: نفت ، پالایشگاه ، پترو پالایشگاه ، طرح تمام ایرانی ، بندر عباس ، ستاره خلیج فارس ، سپاه پاسداران

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نفت پالایشگاه پترو پالایشگاه طرح تمام ایرانی بندر عباس ستاره خلیج فارس سپاه پاسداران قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمد نوبخت نیا  فرماندار این شهرستان  ضمن تشکر از زحمات و اقدامات بسیج سازندگی سپاه در حوزه های مختلف به ویژه در امر محرومیت زدایی گفت:نقش بسیج سازندگی در امر محرومیت زدایی شایسته تقدیر است و  هر زمان در امور مختلف توسعه با فرهنگ بسیجی عمل کرده ایم ، موفق شده ایم.

سرهنگ اسماعیلی مسئول بسیج سازندگی سپاه نقده با اشاره به اینکه بسیج سازندگی چون گذشته در راستای امور محوله به ویژه در حوزه محرومیت زدایی و ایجاد بستر های لازم در حوزه های مختلف پای کار است ؛ از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

در این دیدار مقرر شد  اولویت‌های روستاهای هدف مورد ارزیابی و شناسایی قرار گرفته و سپس در راستای رفع محرومیت زدایی اقدامات عملی صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان