Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نشست خبری شب گذشته (چهارشنبه) ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال تاتنهام پیش از بازی خارج از خانه امشب شاگردانش مقابل تیم اشکندیای مقدونیه در دور سوم مرحله مقدماتی لیگ اروپا یک حاشیه جالب داشت.

پس از اتمام این نشست خبری، به مورینیو اطلاع داده شد یک خبرنگار محلی که فرصت ملاقات و گفتگو با او را از دست داده است، می‌خواهد با آقای خاص صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مورینیو این درخواست را پذیرفت و از طریق تماس اینترنتی با او ارتباط برقرار کرد.

خبرنگار مقدونیه‌ای به آقای خاص گفت که پدر فقیدش طرفدار پروپاقرص او بوده و قبل از مرگش در یکی از روز‌هایی که در بستر بیماری بود، به او گفته بوده اگر زمانی فرصت ملاقات با آقای خاص را پیدا کرد حتماً با او عکس یادگاری بگیرد.

این خبرنگار به مورینیو گفت: اول از همه سلام پدرم را به شما می‌رسانم هرچند که او الان در بهشت است. یکی از زمان‌هایی که او در بستر بیماری بود به من گفت اگر این فرصت را به دست آوردم تا شما را ملاقات کنم بخواهم که در کنارتان یک عکس بگیرم. پدرم همیشه سعی می‌کرد که مرا مانند شما بزرگ کند، چون در هر تیمی که بودید از نظر روانی به گونه‌ای بودید که برای‌تان احترام فراوانی قائل بود و فرقی نمی‌کرد که برنده یا بازنده باشید. اگر اجازه دهید با شما یک عکس بگیرم آن را قاب می‌کنم و در جایی می‌گذارم که همیشه مقابل چشمانم باشم. اگر بازی بر وفق مرادتان پیش رفت، اجازه می‌دهید که در کنار‌تان یک عکس بگیرم؟

مورینیو در پاسخ به درخواست این خبرنگار گفت: این عکس هیچ ربطی به نتیجه بازی ندارد. از همین الان آن را انجام شده بدان. ما در کنار هم عکس خواهیم گرفت. اگر بتوانی قبل از بازی یا در هتل با من ملاقات کنی شاید راحت‌تر بتوانیم عکس بگیریم. بعد از بازی هم می‌شود. اما نتیجه بازی هرچه باشد من با تو عکس خواهم گرفت. باعث خرسندی است که با تو عکس بگیرم. به پدرت هم ادای احترام می‌کنم و برای احساسی که او نسبت به من داشت ارزش قائلم.

مورینیو و شاگردانش امشب از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران میهمان تیم اشکندیه خواهند بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مورینیو تاتنهام خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از برخورد دوگانه با مسلمانان آلمان

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، شورای عالی مسلمانان آلمان اعلام کرد که با وجود یک بند جدید و بحث برانگیز در مورد مسلمانان در پیش‌نویس برنامه اساسی حزب دموکرات مسیحی این کشور به شدت مخالف است.   ایمن مزیک، رئیس این شورا در بیانیه‌ای که در رسانه‌های آلمانی منتشر شده است اعلام کرد: این تلاش دیگری از سوی حزب دموکرات مسیحی برای ماهیگیری در آب گل‌آلود و با هدف انگ زدن به مسلمانان است.   در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: این برخورد و روش گزینشی نسبت به مسلمانان تنها به ایجاد ناآمیدی در بین مسلمانان نسبت به اصلاح امور منجر می‌شود.   حزب دموکرات مسیحی عبارتی بحث برانگیز در مورد مسلمانان را در پیش نویس برنامه اساسی جدید خود وارد کرده است.    در ابتدا، در این پیش‌نویس درباره مسلمانان آمده بود: «مسلمانانی که ارزش‌های ما را به اشتراک می‌گذارند متعلق به آلمان هستند»، سپس به این شکل اصلاح شد: «مسلمانان بخشی از تنوع مذهبی آلمان و جامعه ما هستند»، در ادامه این عبارت هم به آن اضافه شد: «اسلامی که ارزش‌های ما را ندارد و جامعه آزاد ما را رد می‌کند، متعلق به آلمان نیست.»   ناظران بر این باورند که پیش‌نویس جدید دیدگاه متفاوت و مورد نظر فردریش مرز، رهبر فعلی حزب را منعکس می‌کند، که پیش از این سه بار در مواجهه با رقابت آنگلا مرکل، صدراعظم سابق آلمان، شکست خورده بود.   شایان ذکر است که تعداد مسلمانان در آلمان به بیش از پنج میلیون نفر می‌رسد، اما موانع ساختاری در این کشور، تأسیس مؤسسات مذهبی محلی را با مشکل مواجه کرده است.   انتهای پیام/

​​​​​

دیگر خبرها

  • شکسته شدن رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج (2014/4/19) / فیلم
  • ژاوی در مسیر مورینیو؛ منتقد دیروز، معترض امروز
  • گل فوق‌العاده تیم شجاعی روی کار ترکیبی
  • اتفاقات شائبه برانگیز در لیگ دو
  • روایت رئیس صدا و سیما از دو بار تفقد و تحسین رهبر انقلاب
  • انتقاد از برخورد دوگانه با مسلمانان آلمان
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان /رهبری گفتند این عبای گران را بدهم و به جایش ۳ عبا بگیرم ناراحت می‌شوی؟
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد