Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@12:36:52 GMT

روحانی درگذشت آیت‌الله ممدوحی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۳۴۵۹

روحانی درگذشت آیت‌الله ممدوحی را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت آیت الله ممدوحی، از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم علّو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم ربانی و مدرس حوزه‏ علمیه آیت ‏الله ممدوحی موجب ثأثر و تألم خاطر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در طول عمر پربرکت خود در عرصه تبیین و ترویج معارف اسلامی و آشنایی مردم به‏ ویژه جوانان با مبانی اسلام، کارنامه درخشانی از خود بر جا گذاشت.

اینجانب این ضایعه را به حوزه‏ های علمیه، مردم شریف کرمانشاه، شاگردان و بیت مکّرم آن عالم وارسته تسلیت می‌گویم و برای آن مرحوم علّو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم.

 حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسن روحانی آیت الله ممدوحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، متن بیانیه مشترک مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در حمایت از اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: ولْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ¹

«کرامت و ارزش والای انسان و آزادی توأم با مسئولیت او در برابر خدا» ² پیام سعادت بخش و مشترک همه ادیان توحیدی است که بر تارک میثاق ملی ملت مؤمن ایران اسلامی می‌درخشد.

فتنه‌ها و تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی پیوسته این کرامت و آزادی مقید را مورد هدف مستقیم و غیرمستقیم خود قرار داده و می‌دهند و با زدودن عفت و پاکدامنی، در محور فتنه‌ها و تلاش‌های خود پاکدامنی زنان را نشانه رفته اند.

«ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی و مبارزه با کلیه مظاهر فساد و تباهی» ³ اولین و مهم‌ترین وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی است که امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در قالب «طرح نور» با تکیه بر تجارب گذشته و پختگی و سنجیدگی و دقت عمل بیش از پیش تلاش برای تأمین «محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» در جامعه را مأموریت خود تعریف کرده است.

حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها براساس رسالت ذاتی، وظیفه‌ی شرعی و قانونی و مسئولیت اجتماعی حمایت همه جانبه از تحقق این مهم و رفع کاستی‌های گذشته را تکلیفی اجتماعی دانسته و همچون آحاد دیگر ملت ایران اسلامی خود را در تلاش و حمایت از تحقق این هدف مقدس سهیم می‌دانند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها

۱_ سوره آل عمران آیه ۱۰۴

۲_ بند ۶ اصل دوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

۳_ بند یک اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 6088409

دیگر خبرها

  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  •  استاد حوزه علمیه قم : اگر برای آبادانی دین کاری نمی کنیم، دین را خراب تر نکنیم
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت