Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام هرمزگان، عبدالرضا تقی زاده اظهار داشت: یک محموله 70 هزار تنی از ذرت توسط یک کشتی به بندر شهید رجایی منتقل شده و هم اکنون عملیات تخلیه آن در حال انجام است.

وی افزود: پیش بینی می شود تخلیه این محموله بزرگ تا 8 روز آینده به اتمام برسد که پس از آن برای توزیع به سراسر کشور ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرکل پشتیبانی امور دام هرمزگان، عملیات تخلیه نهاده های دامی با سرعت بالا و خارج از تشریفات در بندر شهید رجایی انجام می شود و این نهاده‌ها بخشی از کالاهای اساسی هستند و مسوولان صنعت دام و طیور کشور در تلاش برای تامین آن‌ها به منظور کمک به تأمین نیاز مرغداری‌ها هستند.

تقی‌زاده تاکید کرد: فرایند تامین و توزیع نهاده‌های دامی با هدف تحویل به موقع نهاده‌های دامی به کشاورزان و دامداران در حال انجام است و به صورت برنامه‌ریزی شده ادامه دارد و تلاش شده تا با تامین به موقع این اقلام مشکلی برای دامداران بروز نکند.

انتهای پیام/88055

منبع: فارس

کلیدواژه: بندر شهید رجایی هرمزگان مدیرکل پشتیبانی امور دام بندرعباس نهاده های دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رکورد شکنی بندر امیرآباد در سال ۱۴۰۳


محمد علی موسی پور گرجی مدیر کل بنادر دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: در اولین ماه سال جدید، با ثبت رکورد ۴۸۵ هزار و ۳۵۲ تن تخلیه وبارگیری انواع کالا و همچنین میزان ۲۴ هزار و ۷۶۷ تن رکورد تخلیه و بارگیری روزانه، شاهد رشد ۴۸ درصدی نسبت به فروردین ماه سال قبل بوده ایم و امیدواریم این روند تا پایان سال ادامه داشته باشد و به ظرفیت اسمی ایجاد شده در بندر امیرآباد برسیم.

او با اشاره به اینکه بندرامیرآباد در سال گذشته موفقیت‌های کم نظیری را در بخش‌های مختلف دریایی و بندری و بهره برداری از شقوق مختلف حمل و نقل کسب کرد، افزود: فعالیت‌های هر بندر با میزان تخلیه وبارگیری کالا‌ها و تردد شناور‌ها سنجیده می‌شود و بر اساس آمار عملکردی بندر امیرآباد در حال حاضر با دارا بودن سهم ۵۷ درصدی کالا بین بنادر شش گانه شمالی و با داشتن زیر ساخت‌های لازم و تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری بر مدار توسعه قرار گرفته و هر ساله با برنامه ریزی‌های انجام شده و اجرای سیاست‌های سازمان و حمایت مدیران سازمانی و استانی شاهد رشد و توسعه این بندر مهم و راهبردی هستیم.

موسی پور گرجی گفت: به دنبال آن هستیم که با هدف گذاری که در سال ۱۴۰۳ با جذب سرمایه گذاری‌های متنوع در چارچوب قوانین و مقررات سازمان بنادر و دریانوردی انجام خواهد پذیرفت، علاوه بر ایجاد اشتغال، میزان تردد شناور‌ها و همچنین روند تخلیه و بارگیری کالا چه در زمینه‌های صادرات و واردات و چه در زمینه ترانزیت در این بندر اتفاق بیفتد و در سال جاری هم شاهد رشد و توسعه بزرگترین بنگاه اقتصادی شمال کشور باشیم.

بندر امیرآباد با دارا بودن اراضی وسیع ۱۰۶۰ هکتاری بعنوان اولین بندر نسل سوم کشور و بزرگترین بندر حاشیه دریای خزر شناخته می‌شود و سرمایه گذاری‌های زیادی در زمینه تولیدی و خدماتی از جمله کاغذ، فولاد، MDF و نگهداری و انبارش کالا‌های اساسی خصوصا غلات و روغن خوراکی احداث و به بهره برداری رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • تخلیه و بارگیری ۴۸۵ هزار و ۳۵۲ تن کالا در امیرآباد
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • فروردین ماه پررونق در بزرگترین بندر شمال 
  • آغاز رکورد شکنی بندر امیرآباد در سال ۱۴۰۳
  • ۷.۵میلیارد دلاری که بازار را تنظیم نکرد
  • ۹۵ هزارتن نهاده دامی در اختیار جامعه عشایر قرار گرفت
  • بررسی گواهی بهداشتی بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ محموله دام و طیور در طبس