Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:50:07 GMT

ممنوعیت اعزام زائران اربعین به عراق

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۳۴۸۰

ممنوعیت اعزام زائران اربعین به عراق

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تصمیم ستاد ملی کرونا گفت: اعزام زائر، موکب دار و هیات‌های مذهبی کهگیلویه و بویراحمد به عراق ممنوع است.

حسین کلانتری با بیان اینکه این تصمیم از سوی ستاد ملی اربعین گرفته و به تمامی استان‌ها نیز اعلام شده است، افزود: بر همین اساس امسال هیچگونه نام نویسی از زائران، موکب داران و هیأت‌های مذهبی کشور و کهگیلویه و بویراحمد انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اینکه عراق تمامی مرز‌های خود را بسته و از ورود زائران، موکب داران و هیأت‌های مذهبی کشور و این ستان به آن جلوگیری می‌شود، بیان کرد: بر اساس اعلام ستاد ملی اربعین حسینی هرگونه راهپیمایی به مناسبت اربعین امسال نیز در کشور ممنوع خواهد بود.

او افزود: آیین‌های عزاداری اربعین حسینی امسال در کشور و کهگیلویه و بویراحمد همچون دهه نخست ماه محرم با رعایت کامل نکات بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شوند.


کلانتری گفت: برگزاری آیین‌های عزاداری دهه نخست ماه محرم امسال در کشور و کهگیلویه و بویراحمد همراه با رعایت کامل مسائل بهداشتی تجربه و الگویی مناسب برای مراسم‌های اربعین حسینی است.

او بیان کرد: نذورات اربعین حسینی امسال در کهگیلویه و بویراحمد بر اساس رعایت نکات بهداشتی و در قالب بسته‌های معیشتی بین نیازمندان این استان توزیع شود.

اربعین حسینی امسال روز پنجشنبه ۱۷ مهرماه مصادف با ۲۰ صفر است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین حسینی کرونا ویروس کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر حج و زیارت خوزستان گفت: از اواخر اردیبهشت ماه امسال پرواز‌های زائران خوزستانی به سرزمین وحی آغاز خواهد شد.

محمد امین یاقوت افزود: در حج تمتع امسال سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به همراه عوامل ستادی و کادر درمانی  در قالب ۲۵ کاروان اعمال و مناسک حج را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تمامی زائران خوزستانی مدینه قبل هستند، اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به زائران استان در سرزمین وحی فراهم شده است.

مدیر حج و زیارت خوزستان بیان کرد: عملیات بازگشت زوار خوزستانی سرزمین وحی از اوایل تیر ماه انجام خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان 
  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • اولین فرمانده گردان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید