Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز با بیان اینکه از 1600 بازیکن در روزهای گذشته تست گیری بعمل آمده گفت: بخوبی روند آماده سازی را طی می کنیم و از تمامی نهادهای استانی درخواست حمایت داریم و از صداوسیما می خواهیم تا بازی های مقاومت را پخش زنده کند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، رحیم اسفندیاری در خصوص آخرین وضعیت مقاومت و روند آماده سازی این تیم گفتگوی ویدیویی داشته که در ادامه تماشا می کنید:

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتسال ورزش البرز مقاومت البرز باشگاه مقاومت شهید مهدی عسگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی اتوبوس‌های برقی تحولی مهم در حمل ونقل شهری کشور است

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،  وحیدی روز سه شنبه در حاشیه آیین رونمایی از اتوبوس‌های برقی شهر کرج گفت: کلانشهر کرج اولین شهر کشور است که از مزایای اتوبوس‌های برقی بهره مند می‌شود.

وی اظهار کرد: تلاش‌ها بر این است تا با اختصاص یارانه و کمک شرکت سازنده بتوان از مزایای اتوبوس‌های برقی در شهر‌های پرجمعیت کشور استفاده کرد.

وحیدی گفت: اکنون بین ۵۰ تا ۶۰ درصد قطعات اتوبوس‌ها ساخت داخل کشور است و تلاش‌ها برای بومی سازی کامل این اتوبوس‌ها ادامه دارد.

وحیدی افزود: زیر ساخت‌های مورد نیاز این اتوبوس‌ها در کرج در حال تامین و تکمیل است.

وزیر کشور بیان کرد: در کنار برقی سازی اتوبوس‌ها، پروژه برقی سازی تاکسی‌ها نیز در دست اقدام قرار گرفته است تا بتوانیم از آلودگی زیست محیطی شهر‌ها بکاهیم.

وی در بازدید از آزادراه شهید سلیمانی گفت: عملیات تکمیل این پروژه با سرعت در حال انجام است و با تکمیل آزاد راه شهید سلیمانی بخش زیادی از ترافیک کلانشهر کرج و استان البرز برطرف خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی بزرگ‌ترین پروژه نهصت ملی مسکن در اشتهارد
  • کانون علمی آرد و نان در البرز راه اندازی می‌شود
  • ۸۵ درصد مجوزهای صنفی البرز الکترونیکی شد
  • ۸۵ درصد مجوز های صنفی البرز الکترونیکی شد
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال
  • گل‌گهر در هوای مطبوع آماده بازگشت به لیگ (عکس)
  • تروسارد: آرسنال نیاز به انگیزه دادن کسی ندارد
  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفته است
  • راه اندازی اتوبوس‌های برقی تحولی مهم در حمل ونقل شهری کشور است