Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سبزی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ساوه با بیان اینکه اصحاب رسانه چشم بیدار جامعه هستند، اظهار کرد: امروز رسانه با توجه به هجمه های فرهنگی دشمن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و باید صادقانه به رسالت خود عمل کند.

وی بیان کرد: در باب حواشی اخیر مجلس در مورد خودرو و ودیعه مسکن باید شفاف‌سازی صورت گیرد تا نگاه مردم نسبت به نمایندگان خود تغییر نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در این مورد نکته‌ای قابل تامل بوده که تعدادی از نمایندگان نه تنها خودرو و ودیعه مسکن بلکه از مجلس حقوق نیز دریافت نمی‌کنند و اگر با بروز مسئله‌ای تمام نمایندگان زیرسوال بروند، ظلم به  مجلس انقلابی خواهد بود.

سبزی تصریح کرد: تمام نمایندگان شرایط یکسانی ندارند به طور مثال نمایندگان برخی حوزه‌های انتخابیه ۸ شهرستان و ۶۰۰ روستا زیرمجموعه خود داشته که با نماینده تهران قابل مقایسه نبود در حالی مبلغ حقوق‌های دریافتی از مجلس هم متغیر است.

وی عنوان کرد: اردیبهشت امسال دوره‌ آموزشی ویژه نمایندگان برگزار شد که در این دوره آموزشی در مورد نیاز به مسکن و یا خودرو از نمایندگان سوال شد تا نمایندگانی که خودرو مدل پایین داشته با دریافت وام بتوانند خودرو خود را تعویض کنند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده که خودرو مدل ۸۹ داشتم درخواست وام خودرو کردم اما آن زمان نامی از خودرو لوکس دنا پلاس در میان نبود.

سبزی افزود: اگرچه در ادوار گذشته مجلس نمایندگان با ماشین‌های بسیار لوکس تردد می‌کردند، اما با اعلام تحویل خودرو دنا پلاس بنده و بسیاری از نمایندگان از تحویل این خودرو خودداری کردیم چراکه نماینده مردم باید براساس اقتضای زمان رفتار کند.

وی گفت: امروز با افزایش قیمت خودرو مواجه بوده و مردم حتی برای خریداری پراید مشکل دارند شایسته نیست نماینده مردم خودرو لوکس داشته باشد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مورد ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه مسکن به نمایندگان باید گفت این ودیعه مسکن شامل تمام نمایندگان نیست و براساس کارشناسی قیمت مسکن در جنوب شهر تهران است چراکه عده‌ای از نمایندگان منزل شخصی دارند.

سبزی گفت: بنده با فروش منزل شخصی خود در قم و دریافت وام ودیعه مسکن، با مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان در خیابان ایران منزلی با ۵۴ سال قدمت رهن کردم.

وی خاطرنشان کرد: شفاف‌سازی برای مردم که ولی نعمت هستند، امری ضروری بوده چراکه مردم انتظار دارند نمایندگان از ویژه‌خواری و رانت خودداری کرده و در راه خدمت گام بردارند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز اولویت مجلس ارز، بورس، نهاده‌های دامی، قیمت مواد پروتئینی و موارد این چنینی بوده چراکه تمام قیمت‌ها با نوسانات ارز، تغییر می‌کند.

سبزی بیان کرد: این نکته حائز اهمیت است که اگر مجلس به نفع مردم قانون تصویب نکند، مسائل حل نخواهد شد و تعامل مردم و مسئولان در راستای رفع مشکلات باید تقویت شود.

وی گفت: مسائل شهرستانی اولویت بندی شدند که اولویت نخست ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ساوه و توجه به حوزه بهداشت و درمان است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مقدمات تغییر دانشکده علوم پزشکی ساوه به دانشگاه انجام شده که با این مهم بودجه درمانی افزایش می‌یابد؛ ساخت دانشکده فوریت پزشکی در زرندیه نیز در دستور کار قرار دارد.

سبزی ادامه داد: آب شرب و آب کشاورزی از دیگر اولویت‌های شهرستان بوده که با توجه به رشد فزاینده جمعیت با تدابیر لازم در این زمینه اتخاذ شود؛ هفته آینده ۲۰ کیلومتر از لوله‌گذاری آب شرب انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: تامین آب کشاورزان نیز در دستور کار بوده تا با احیای آب‌های زیرزمینی، کشاورزان از آب سد استفاده کنند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی جاده‌های شهرستان از جمله محور ساوه-زرندیه، جاده غرق‌آباد شرایط مناسبی نداشته که با تعامل وزیر راه مسائل در دست پیگیری است.

سبزی: افزایش ساعت فعالیت بیمارستان و درمانگاه در برخی شهرها، تعامل با بنیاد مسکن به منظور رفع مشکلات روستایی و اورژانس جاده‌ای محور ساوه-همدان از دیگر برنامه‌های اساسی بوده که در دستور کار قرار دارد.

منبع: الف

کلیدواژه: نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی ودیعه مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است

معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: در هر دوره از انتخابات مجلس، جابجایی در نمایندگان صورت می‌گیرد و امیدواریم نمایندگان جدید همکاری بیشتری داشته باشند تا دولت بتواند اهداف خود را محقق کرده و وعده‌هایی که به مردم داده را به سرانجام برساند. - اخبار سیاسی -

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، درباره تعامل بین دولت و مجلس در سال 1402 و هم‌چنین برنامه‌ی دولت برای هم‌افزایی با مجلس جدید، بیان کرد: بنای دولت از ابتدای آغاز بکار، همکاری و تعامل سازنده با نمایندگان مجلس بوده و در سال اول فعالیت دولت شاهد بودیم که تمامی نمایندگان مستقیماً با رئیس‌جمهور جلسه داشته و مطالبات مردم را بیان کردند و دولت هم تلاش خود را انجام داده تا این موارد به نتیجه برسد و در سفرهای استانی نیز نظرات نمایندگان مد نظر قرار دارد.

تغییرات کابینه در سال 1402/ چه کسانی از دولت جدا شدند؟وی افزود: در هر دوره از انتخابات مجلس، جابجایی در نمایندگان صورت می‌گیرد و امیدواریم نمایندگان جدید همکاری بیشتری داشته باشند تا دولت بتواند اهداف خود را محقق کرده و وعده‌هایی که به مردم داده را به سرانجام برساند.

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس، عنوان کرد: ما از پیشنهادات و نقدهای مجلس جدید استقبال می‌کنیم ولی بیش از اینکه تنش‌زایی شود، مسائل باید با گفت‌وگو حل شود؛ همه اراده‌ی خدمت دارند و به‌خوبی می‌توان کار کرد و نفع این مهم نیز برای مردم خواهد بود.

حسینی اظهار داشت: ما انتظار داریم لوایح به‌سرعت در دستورکار نمایندگان قرار بگیرد و از مسائل حاشیه‌ای پرهیز شود. گاهاً رسیدگی به یک لایحه‌ی دوفوریتی چندین ماه طول کشیده در حالی که باید بلافاصله رأی‌گیری شود ولی حجم کار نمایندگان به‌نحوی است که لوایح دو فوریتی پشت نوبت می‌ماند.

وی خاطر نشان کرد: انتظار داریم نمایندگان جدید وقت قابل توجهی اختصاص دهند تا در این‌زمینه به‌روز شویم.

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس بیان کرد: با نمایندگان جدید گفت‌وگو خواهیم کرد تا لوایح با فوریت را مطرح می‌کنیم . چون نمایندگان تغییر کرده‌اند، طرح‌ها از دستورکار خارج می‌شود و این فرصت خوبی برای رسیدگی به لوایح است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی حجابی
  • نظرات برخی نمایندگان مجلس درباره شعار سال ۱۴۰۳
  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
  • نماینده اصفهان: فرونشست به مرحله خطرناکی رسیده/ اگر چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • وزرایی که در سال ۱۴۰۲ از مجلس کارت زرد گرفتند
  • حوادث جاده‌ای ساوه در ایام نوروز
  • ضرورت واردات خودرو
  • واکنش مخبر به انتقادها از «وعده ناممکن دولت» / تولید ۴ میلیون مسکن، مصوبه مجلس بود / کاهش تورم زمان بر است
  • حوادث رانندگی ساوه سه کشته بر جا گذاشت