Web Analytics Made Easy - Statcounter

ن رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: بانک ها دارند به اقتصاد کشور خیانت می کنند، چرا نباید به سربازان جنگ اقتصادی که بدهی دارند، مهلت بدهیم؟

"سیدعبدالوهاب سهل آبادی" امروز سوم مهرماه در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان اظهار کرد: قوه قضائیه و آقای زالی دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور برای رفع موانع تولید پای کار آمده اند اما متاسفانه قصه عدم همکاری بانک ها در همه استان ها وجود دارد و تنها مربوط به کرمان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر روز صبح یک مسئله جدید برای فعالان اقتصادی علم می شود و ما را تا شب درگیر می کند تا از کار اصلی مان عقب بمانیم.

سهل آبادی بیان کرد: در یکی از استان ها به دلیل بدهی بانکی و عدم همکاری بانک در دادن ۱۰ روز مهلت به این فعال اقتصادی، دختر این فرد دست به خودکشی زد و پدرش نیز بعد از دختر، خودش را کشت و اکنون آن خانه به فرزندان آن مرد برگشته و بدهی اش به بانک تمام شده اما دیگر آن بچه ها پدر و خواهر ندارند.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: بانک ها دارند به اقتصاد کشور خیانت می کنند، چرا نباید به سربازان جنگ اقتصادی که بدهی دارند، مهلت بدهیم؟

به گزارش ایسنا، دکتر"محمدجواد فدائی" استاندار کرمان نیز در این جلسه با اشاره به عدم اجرای مصوبات کارگروه رفع موانع تولید گفت: از ابتدا مشکل ما همین بوده که مدیران در قبال عدم اجرای مصوبات کارگروه رفع موانع تولید اعلام می کنند خلاف قانون است.

وی افزود: ما در کارگروه رفع موانع تولید در این زمینه مشکل اساسی داریم و کلی زمان صرف می کنیم اما متاسفانه هیچ خاصیتی ندارد.

فدائی تصریح کرد: مدیران و بانک ها اجرای وظیفه عادی خود را موکول به مصوبات کارگروه رفع موانع تولید می کنند در حالی که مصوبات کارگروه از سال ۹۶ بر زمین مانده و اعلام می کنند خلاف قانون است.

لینک کوتاه: asriran.com/0038el

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بانک کارگروه رفع موانع تولید مصوبات کارگروه بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور

به گزارش قدس آنلاین، «علی‌اکبر صفایی»‌ در پنجاه و هفتمین نشست کارگروه تخصصی ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور، با اشاره به تاثیر مصوبات این کارگروه بر پیشبرد و اصلاح رویه‌ها در بنادر، سواحل و جزایر کشور تاکید کرد: مصوبات راهبردی این کارگروه در توسعه پایدار و مدیریت هماهنگ در ساماندهی مناطق ساحلی کشور، موجب پیشرفت ۹۴ درصدی امور در این حوزه شده است.

در این نشست که به بررسی عملکرد کارگروه در اجرا و پیشبرد مصوبات پیشین اختصاص داشت، موضوع روند بهره برداری از موج شکن های مردمی توسط دولت با رویکرد رعایت حقوق عامه و تمرکز بر حمایت از سرمایه گذاری دولت و بخش خصوصی در این مناطق به‌منظور ارتقای وضعیت اقتصادی مردم مورد ارزیابی قرار گرفت.

همچنین بنابر تاکید معاون وزیر راه و شهرسازی و در راستای مبازره با قاچاق کالا و ارز در مناطق یاد شده و کمک به بهبود شرایط اجتماعی و اقتصادی مردم، مقرر شد کارگروهی تشکیل شود و روند بهره برداری از موج شکن های مردمی مورد پایش جدی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی