Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سویا می داند که تیمش مقابل قهرمان آلمان کار سختی را پیش رو خواهد داشت. 

جولین لوپتگی در آستانه تقابل سویا و بایرن مونیخ در سوپر جام اروپا گفته است که لیگ قهرمانان اروپا طی چند سال اخیر تیمی به اقتدار بایرن مونیخ به خود ندیده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت یوفا، باواریایی ها فصل گذشته همراه هانسی فلیک به یک سه گانه ارزشمند دست پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سویا هم ضمن قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لالیگا، برای ششمین بار به قهرمانی در لیگ اروپا رسید. لوپتگی در نشست خبری قبل از بازی روز پنجشنبه گفت:

سال های سال بود که شاهد ظهور چنین تیمی در اروپا نبودیم. سرمربی بایرن مونیخ به خاطر نحوه هدایت کردن تیم و هویتی که به این تیم بخشیده است، شایسته تقدیر زیادی است. کاری که او انجام داده است خیلی دشوار است چون تیمش می داند که چگونه می خواهد بازی کند، چگونه حمله خواهند کرد و از کجا باید دفاع کنند. ما با امیدهای زیادی سراغ این بازی می آییم. انگیزه بالایی داریم و برای رقابت کردن دوباره هیجان زده هستیم. بازی کردن مقابل این تیم باید به ما انگیزه ببخشد و باعث رشدمان شود. برای شکست دادن بایرن باید در بهترین شرایط جسمانی، ذهنی و گروهی قرار داشته باشیم. تلاش می کنیم کاری کنیم که آن ها بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند تا به بهترین نحو مقابل ما قرار بگیرند. 

تیم لوپتگی پس از پیروزی مقابل اینتر و کسب مقام قهرمانی لیگ اروپا فقط یک بازی انجام داده است، که آن هم شکست 3-2 هفته گذشته برابر لوانته در دیداری دوستانه بود.  

همچنین بخوانید:

 پیش بازی بایرن مونیخ و سویا؛ جدال شش جامه ها در سوپرجام اروپا مانوئل نویر: تیم های زیادی دوست داشتند در بازی سوپرجام جای بایرن مونیخ یا سویا باشند هانسی فلیک: بردن سوپرجام تنها هدف ما است؛ سویا با شایستگی قهرمان لیگ اروپا شد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر

تیم های مهمان بالاخره خودی نشان دادند و امروز شاهد شکست دو تیم میزبان بودیم. 

طرفداری | بامداد چهارشنبه به وقت تهران، 3 بازی در پلی آف NBA برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم ترین اتفاقاتی که طی این سه بازی حساس رقم خورد. 

مینه سوتا تیمبروولوز 105-93 فینیکس سانز (2-0 به سود تیمبروولوز)

جیدن مک دنیلز احتمالا بهترین بازی دوران حرفه ای خودش را انجام داد تا تیمبروولوز یک مشت دیگر به سانز بزند. مک دنیلز بهترین عملکرد امتیازآوری خودش در پلی آف را با 25 امتیاز ثبت کرد و هنگامی که بازیکنان سانز را دفاع می کرد، فیلدگل آنها را به زیر 30 درصد رساند. تیمبروولوز نشان داد که برای بردن سانز به عملکرد همیشه عالی آنتونی ادواردز نیاز ندارد؛ انت تنها 15 امتیاز کسب کرد و گرگ ها با درخشش 18 امتیازی مایک کانلی و رودی گوبر، به فینیکس اجازه خودنمایی ندادند. مینه سوتا برای دومین بار در تاریخ فرنچایز خودش با نتیجه 0-2 در یک سری پیش افتاده است و با دست پر برای بازی های سوم و چهارم به فینیکس سفر می کند. بیگ تری سانز در این بازی 18 از 45 شوت زد! 

میلواکی باکس 108-125 ایندیانا پیسرز (1-1 مساوی)

پاسکال سیاکام به عنوان باتجربه ترین بازیکن تیمی که در پلی آف بی تجربه است، دارد به بهترین شکل ممکن کار خودش را انجام می دهد و به پیسرز کمک می کند. ستاره سابق رپترز در خانه میلواکی باکس بهترین بازیکن زمین بود و 37 امتیاز گرفت. دیمین لیلرد در این بازی هم نیمه اول فوق العاده ای داشت (26 امتیاز از 34 امتیاز) اما این بار ایندیانا پیسرز بازی را به سود خودش تمام کرد. پیسرز با روحیه و شرایطی عالی، آماده میزبانی از باکس در ایندیانا می شود. یانیس آنتتوکومپو در این بازی هم به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را همراهی کند. 

دیمین لیلرد در نیمه اول های پلی آف امسال 61 امتیاز گرفته و در نیمه دوم ها، تنها 8 امتیاز!  بهترین عملکرد امتیازآوری این فصل در پلی آف، 37 و 36 امتیاز بوده که هر دو به پاسکال سیاکام اختصاص دارد.  سیاکام اولین بازیکن از زمان ویلت چمبرلین است که پلی آف را با دو بازی 35/10 متوالی شروع می کند. 

لس آنجلس کلیپرز 93-96 دالاس موریکس (1-1 مساوی)

4 بازیکن در ترکیب کلیپرز هستند که اگر همین امروز بازنشسته شوند هم به تالار مشاهیر بسکتبال می روند، با این حال ستاره جوانی در تیم دالاس موریکس بازی می کند که هیچ وقت جلوی کلیپرز پا پس نمی کشد و امروز هم همین گونه بود. 

لوکا دانچیچ و کایری اروینگ این بار از همان ابتدا خوب بودند تا مانند بازی اول، آن اختلاف عجیب و غریب ایجاد نشود. همین شد که حتی با وجود ران خوب کلیپرز در کوارتر سوم، موریکس موفق شد ورق را به سود خودش برگرداند. کوای لنرد در این بازی به میادین برگشت اما عملکرد جالبی نداشت. موریکس به سری برگشت و حالا آماده می شود تا در خانه، بازی های سوم و چهارم را مقابل کلیپرز برگزار کند. 

لوکا دانچیچ کارش را با آمار 32/6/9 به پایان رساند، تا این لحظه از دوران حرفه ای او، تنها مایکل جردن آمار میانگین امتیاز بهتری در پلی آف دارد!  لوکا در 30 بازی پلی آف اول دوران حرفه ای خودش، آمار میانگین 32.5/9.3/7.8 ثبت کرده است، این استت لاین برای لبران جیمز 27.6/8.2/7.1 است.  از عملکرد پی جی واشینگتن غافل نشوید؛ موریکس برخلاف بازی اول آپشن سوم حمله داشت و پی جی 18/6 روی فیلدگل 50% ثبت کرد. 

براکت پلی آف 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • بسکتبال NBA | مصاف های تکراری اما همیشه جذاب
  • پلی به گذشته؛ کامبک بایرن مونیخ مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا (21 آوریل 2015) / فیلم