Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ شهریار شمس, رئیس هیات فوتبال شهرستان نهاوندگفت: نخستین دوره مسابقات فوتبال شهدای رسانه استان همدان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و فوتبالیست نهاوند اله مراد نادری و رضا سوری به مدت دو روز در تاریخ ۶و ۷مهرماه امسال در مجموعه فرهنگی ورزشی مهندس علیمرادیان نهاوند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: نخستین دوره مسابقات فوتبال شهدای رسانه استان همدان به میزبانی نهاوند با حضور تیم های نوجوانان باشگاه های اکباتان همدان، عشایری کرمانشاه، یاران کورش نهاوند و شهدای فیروزان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به مدت دو روز در تاریخ ۶ و ۷مهرماه امسال و به میزبانی نهاوند راس ساعت یک بعد از ظهر برگزار می شود.
شمس اظهار داشت: این مسابقات با کمک و همکاری بسیج رسانه نهاوند استانداری همدان هیات فوتبال نهاوند و همدان ادارت ورزش و جوانان استان و نهاوند و با مشارکت صداوسیمای مرکز همدان و خبرگزاری و نشریات استانی و سراسری به مدت دو روز در مجموعه فرهنگی ورزشی مهندس علیمرادیان برگزار می شود.
او گفت: پیشتر قرار بود این جام به صورت سالنی با حضور تیم‌های فوتسال خبرنگاران همدان، منتخب استانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، منتخب هیات فوتبال و ادراه ورزش و جوانان و تیم منتخب خبرنگاران نهاوند و صداوسیما برگزار شود که به دلیل شرایط کرونایی در فضای باز و به صورت فوتبال چمنی انجام می شود.
رئیس هیات فوتبال نهاوند با اشاره به اینکه دو شهید رسانه شهرستان نهاوند یعنی شهید اله مراد نادری و شهید رضا سوری هر دو از فوتبالیست‌های شهید این شهرستان هستند گفت: وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال توجه ویژه ای به زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای ورزشکار و الگو سازی آنها برای نسل نوجوان دارند.
او افزود: هدف از برگزاری این جام نیز معرفی هرچه بهتر شهدای رسانه و ورزشکار در استان همدان به جامعه ورزشی و رسانه ها است.
رئیس هیات فوتبال شهرستان نهاوند تصریح کرد: برای برگزاری این جام نیازمند حمایت مالی و فرهنگی دستگاه‌های اجرایی مانند اداره ورزش و جوانان، استانداری، و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم.
شمس به برگزاری مسابقات فوتبال لیگ رده‌های مختلف سنی شهرستان نهاوند اشاره کرد و افزود: هر رده سنی به یاد یک شهید ورزشکار برگزار می‌شود و انشالله به دنبال شناسایی شهدای فوتبالیست در شهرستان و معرفی آنها به نسل جوان و رسانه ها هستیم.
در ادامه علی سهرابی مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند هم گفت: در جلسه روز خبرنگار سال ۹۸در سالن شهدای استانداری این پیشنهاد از طرف بسیج رسانه نهاوند به آقای مهندس شاهرخی استاندار همدان دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان مهندس صوفی رئیس هیات فوتبال و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شد که مورد موافقت آن‌ها قرار گرفت.
سهرابی افزود: نظر ما در ابتدا به برگزاری به صورت فوتسال با تیم های خبرنگاران و ادارات بود ولی به دلایل کرونایی از این تصمیم منصرف شدیم و به صورت فوتبال نوجوانان و با شرکت ۴تیم انجام می شود.
مسئول بسیج رسانه نهاوند به فوتبالیست بودن دو شهید رسانه نهاوند اشاره و تصریح کرد: در آینده و بعد از نابودی این ویروس منحوس قصد داریم عکس دو شهید رسانه رابر روی پیراهن تیم فوتبال و فوتسال شهدای رسانه نهاوند طراحی کنیم و در مسابقات حاضرشویم.

او افزود: از دو خانواده شهید رسانه نهاوند تقدیر به عمل می‌آید و پیشنهاد ما به دیگر تیم‌ها نیز این است از اسم شهدای رسانه استان استفاده کنند.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان نهاوند شهدای رسانه استان رئیس هیات فوتبال شهرستان نهاوند مسابقات فوتبال برگزار می شود ورزش و جوانان رسانه نهاوند شهید رسانه بسیج رسانه تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸

گرجستان می‌خواهد میزبان بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۸ میلادی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایراکلی کوباخیدزه، نخست‌وزیر گرجستان از قصد این کشور برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2028 در تفلیس خبر داد.

به گفته کوباخیدزه؛ یک ورزشگاه مدرن جدید با ظرفیت 70 هزار تماشاگر در پایتخت گرجستان برای مسابقات فوتبال و راگبی ساخته خواهد شد که باید به محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود.

ایتالیا برای فصل آینده لیگ قهرمانان 5 سهمیه‌ای شد

نخست‌وزیر گرجستان گفت: ما می‌خواهیم یک پروژه بزرگ مرتبط با ورزش، به‌ویژه فوتبال و راگبی را اعلام کنیم. ما می‌خواهیم ورزشگاه جدیدی در تفلیس بسازیم که در واقع به این دو رشته ورزشی خدمت می‌کند و برای 70 هزار تماشاگر طراحی خواهد شد. این ورزشگاه مطابق با استانداردهای بالای مدرن است که به ما اجازه می‌دهد تا میزبان مسابقات لیگ قهرمانان اروپا باشیم. محل احتمالی ورزشگاه منطقه اطراف فرودگاه جدید خواهد بود، من همچنین می‌خواهم به شما اطلاع دهم که ما در حال ارائه یک برنامه برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان 2028 در ورزشگاه جدید هستیم. این یک هدیه بسیار مهم برای فوتبال گرجستان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت