Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل فولاد خوزستان در تلاش است با بستن پرونده محمد بلبلی، کار رسمی این باشگاه را در نقل و انتقالات این فصل آغاز کند.

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط حال حاضر این باشگاه اظهار داشت: خدا را شکر اوضاع و احوال باشگاه خوب است و از سه‌شنبه قبل تمرینات را آغاز کرده‌ایم، تمریناتی که شامل آمادگی جسمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از دیروز در تهران اردو زدیم و در این اردو چند بازی تدارکاتی را در دستور کار داریم. خدا را شکر وضعیت‌مان خوب است و تنها چیزی که الان داریم دنبال می‌کنیم بخش مربوط به پرونده آقای محمد بلبلی است.

آذری در توضیح پرونده بلبلی خاطرنشان کرد: در خصوص این پرونده که منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی ما شده، مستندات‌مان را ارائه کردیم و با توجه به احترامی که برای سازمان لیگ و عزیزان‌مان در کمیته استیناف و کمیته تعیین وضعیت داریم، هنوز در بحث مربوط به نقل و انتقالات با توجه به رای صادره حرکت خاصی نکردیم چون باید به هر حال این احترام را به سازمان های بالادستی بگذاریم. ولی نکته‌ای که در این پرونده بود نکته این بوده که رای بعد از شروع نقل و انتقالات به ما ابلاغ شده بود و ما منتظریم نهایتا ببینیم عزیزان‌مان نسبت به دادخواستی که ارائه کردیم چه تصمیمی می‌گیرند. در مجموع امیدواریم مشکل نباشد و بتوانیم بازیکنان جدیدمان را جذب کنیم.

آذری با اشاره به پیش‌بینی‌اش در خصوص شرایط فولاد در لیگ بیستم و پلی‌آف لیگ قهرمانان تصریح کرد: ما فقط برای بهتر شدن تلاش می‌کنیم. ما از ابتدای فصل ما یک تیم  بودیم که یک‌سال برای بهتر شدن تلاش کردیم و سعی می‌کنیم این فرایند را ادامه دهیم.

مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد جوان شدن سرمربیان لیگ برتر در لیگ بیستم گفت: حضور مربیان جدید در لیگ ایران یک خبر خوشحال کننده است ولی به شرطی که به همان نسبت که اینها را انتخاب می‌کنیم به همان نسبت هم برنامه‌ریزی کنیم و حمایت‌شان کنیم و صبر داشته باشیم. در خیلی از باشگاه‌ها ممکن است این صبر وجود نداشته باشد ولی حرکت و فلسفه وجود مربیان جوان خیلی خوشحال کننده است.

آذری در خصوص این که خیلی‌ها او را مدیری حامی مربیان جوان می‌دانند، اظهار داشت: من فکر می‌کنم فلسفه مدیریت ما با بقیه مدیران کمی تفاوت دارد. فلسفه مدیریتی مبتنی بر این است که خودم مربی بودم من زمانی که مربی ذوب‌آهن شدم 30 ساله بودم. در آن زمان مربی تیمی شدم که نایب قهرمان آسیا شد و در آن شرایط  به من اعتماد شد. این اتفاق باعث شد این فلسفه با من بماند که به مربی باید زمان و فرصت بدهی.

او در خصوص ادامه حمایت‌هایش از کادر فنی فولاد گفت: امسال نکونام باید از ما حمایت کند. ماشاءالله جواد در دوران بازی‌اش بازیکن بزرگی بود و حالا این موضوع را در  عرصه مربیگری هم اثبات کرده و به اعتقاد من در حال حاضر بهترین مربی ایران است. بی‌جهت نیست که امسال از 4، 5 باشگاه بزرگ ایران پیشنهاد داشت. من فکر می‌کنم با نکونام و نکونام‌ها باید طوری با آنها رفتار کرد که از دل این مربیان جوان یک سرمربی جوان و باتجربه با رزومه عالی برای تیم‌های ملی‌مان درست کنیم. این مربیان سرمایه‌های ملی هستند و ما نباید طوری رفتار کنیم که این سرمایه‌های ملی هدر بروند. من این پیش‌بینی را می‌کنم که نکونام حتی می‌تواند اولین مربی ایرانی لژیونر ما در فوتبال دنیا باشد. من این پیش‌بینی را کرده‌ام حالا تحقق این موضوع  چقدر زمان ببرد، نمی‌دانم ولی امیدوارم نکونام به عنوان اولین مربی لژیونر ایرانی بتواند در تیم‌های بزرگ دنیا  مربیگری کند. 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جواد نکونام لیگ برتر سعید آذری مدیرعامل فولاد مربیان جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال نفت آبادان، فولاد ‌و استقلال خوزستان خوب نیست

ایسنا/خوزستان یک مربی فوتبال معتقد است اگرچه حال سه نماینده خوزستان خوزستان در لیگ برتر خوب نیست اما حمایت از این تیم‌ها می‌تواند شرایط بهتری را در ادامه لیگ برای نمایندگان خوزستان رقم بزند.

کریم شریفی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: کار تیم های فولاد، نفت آبادان و استقلال خوزستان در لیگ  برتر سخت است و حال سه نماینده استان خوب نیست. البته با آمدن عبدالله ویسی آرامش به فولاد برگشته است و روند خوبی در این تیم مشاهده می‌کنیم. با توجه به تجربیات بالای ویسی این تیم در ادامه نتایج بهتری خواهد گرفت، به شرطی که ویسی و فولاد را تنها نگذاریم و باید هواداران صبوری به خرج بدهند و با تمام وجود از ویسی و فولاد حمایت کنند.

وی درباره استقلال خوزستان نیز گفت: استقلال خوزستان نسبت به نیم فصل اول دگرگون شده است و فوتبال با کیفیتی ارائه می‌دهد که جای تقدیر دارد. البته تا پیش از برد این تیم مقابل نفت آبادان، در چند بازی شانس یار استقلال نبود و با بدشانسی در امر نتیجه‌گیری مواجه شده بود. به نظرم در ادامه نیز با درایت پورموسوی این تیم نتایج خوبی خواهد گرفت و در لیگ باقی خواهد ماند، به شرطی که این تیم و سرمربی آن حمایت شوند.

این مربی فوتبال همچنین در مورد نفت آبادان و آمدن فراز کمالوند، عنوان کرد: ابتدا از سهراب بختیاری زاده به خاطر زحماتش در این تیم تشکر می کنم ولی از سهراب به درستی حمایت نشد. تیم نفت کار سختی برای ماندن در لیگ دارد ولی اگر تیم نفت مثل بازی مقابل سپاهان در ادامه لیگ ظاهر شود، شک نکنید این تیم می تواند در لیگ برتر بماند. به هر حال امیدوارم هر سه نماینده استان خوزستان در ادامه بازی ها با اقتدار ظاهر شوند و از حیثیت فوتبال خوزستان دفاع کنند. باید اهالی فوتبال استان و هواداران نیز حمایت لازم را داشته باشند.

او در ادامه نیز درباره آکادمی فولاد خوزستان و حضور سیاوش بختیاری زاده در راس مدیریت این  آکادمی، گفت: سیاوش بختیاری زاده اسطوره و شناسنامه فوتبال خوزستان است و فوتبال خوزستان باید قدردان او باشد. آقای بختیاری زاده از لحاظ اخلاقی، فنی و مدیریتی بهترین گزینه برای آکادمی فولاد بود و اتفاقی که باید ۱۰ سال پیش رقم می‌خورد، مدتی پیش با تاخیر انجام شد. به هر حال حضور این او در آکادمی فولاد یک خبر خوشحال کننده برای اهالی فوتبال استان بود زیرا اسطوره فوتبال خوزستان با کوله باری از تجربه در راس آکادمی قرار گرفته است و از این پس نیز شاهد رونق  آکادمی فولاد در امر سالم‌سازی، بازیکن سازی و خروجی بازیکن خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور در زاهدان برگزار می‌شود
  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • زاهدان میزبان اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • چرا باید کاپیتان استقلال را محروم کنند؟ | پرسپولیس زنگ خطر را برای نکونام به صدا درآورده است
  • برتری روستوف در حضور لژیونر ایرانی/ محمدی محبی مصدوم شد
  • مربی استقلال: همین مانده رجاییان اخلاق حرفه‌ای را به نکونام یاد دهد!
  • فرصت 48 ساعته کمیته انضباطی به نکونام و مربیان استقلال
  • برتری «اورنبورگ » در حضور لژیونر ایرانی
  • حال نفت آبادان، فولاد ‌و استقلال خوزستان خوب نیست