Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهشیری در بازدیدی از قبل اعلام نشده با حضور در ساختمان مرکزی شورای های حل اختلاف یزد با کارکنان و مراجعین این مجتمع دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « غلامعلی دهشیری » ضمن دیدار با کارکنان قضایی و اداری و مراجعان حاضر در مجتمع، به دریافت دیدگاه ها در خصوص نحوه خدمات دهی و بررسی روند فعالیت‌ها و نظارت بر عملکرد مجموعه و رعایت تکریم ارباب رجوع پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید که همزمان با شروع ساعت کاری صورت گرفت ضمن حضور در شعب  شورای حل اختلاف و گفت‌وگو با قضات و کارکنان، از نزدیک در جریان رسیدگی به پرونده‌های قضایی قرار گرفت و مسائل و مشکلات موجود را بررسی کرد.

دهشیری بر لزوم کاهش زمان رسیدگی به پرونده به ویژه تعیین تکلیف پرونده های مسن باقی مانده در شوراهای حل اختلاف  تاکید کرد و اظهار داشت: تسریع در رسیدگی و تکریم ارباب رجوع با رویکرد صلحی و ایجاد سازش، دو اصل مهمی است که باید مورد اهتمام باشد.

شایان ذکر است بازدیدهای سرزده از حوزه‌های قضایی مختلف در استان یزد، از سیاست‌های اصلی دادگستری استان یزد در دوران تحول قوه قضائیه است که منشاء اصلاح روند امور و رضایت مندی کارکنان و افزایش روحیه نشاط آنها می شود

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد دادگستری یزد بازدید حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت محوری در دستور کار مسئولان دادگستری باشد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در نشست شورای عالی قضایی استان  با دادگستری اظهار داشت: اگر چنانچه اتقان آرای وجود داشته باشد پدیده کارچاق کنی کاهش پیدا می کند به همین منظور تحقق عدالت جز ارکان زندگی اجتماعی است که ناگزیریم برای تحقق آن تلاش کنیم.

رئیس کل دادگستری استان ایلام نیز در این نشست از کاهش اطاله دادرسی پرونده‌های ورودی به دادگستری استان خبر داد و عنوان کرد: از هزار و ۳۵۰ پرونده ورودی در دو سال گذشته بیش از هزار و ۲۵۰ پرونده رسیدگی شده است.

علی محمدی در ادامه اضافه کرد: دادگاه‌های کیفری استان در بحث رسیدگی به پرونده‌های خشن نیز حائز رتبه‌های برتر کشور شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عدالت محوری در دستور کار مسئولان دادگستری باشد
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان
  • هزار و ۹۵۶ پرونده در رفسنجان منتهی به سازش شد 
  • بازدید سرزده بازرسان شبکه دامپزشکی تربت حیدریه از فروشگاه‌های عرضه تجهیزات و غذای حیوانات خانگی
  • ۴ فقره پرونده اختلاف مالی در خرمدره به صلح و سازش منجر شد
  • تغییر نگرش‌ها اولین نیاز تحقق شعار سال است
  • پرونده ۶ میلیارد ریالی در شهرستان خرمدره به صلح و سازش منجر شد
  • استفاده بیشتر از ظرفیتهای قانونی برای کاهش جمعیت کیفری استان
  • استفاده بیشتر از ظرفیت‌های قانونی برای کاهش جمعیت کیفری گلستان
  • رسیدگی به ۴۵ پرونده در کمیسیون حقوق شهروندی دادگستری خوزستان