Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ذوالفقار عباسی‌فر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از حماسه آفرینان جنگ 8ساله تحمیلی، یکی از برنامه‌های مهم بسیج سازندگی را محرومیت‌زدایی دانست و اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس طرح‌های مهمی در عرصه عمرانی افتتاح می‌شود که مهم‌ترین برنامه در حوزه محرومیت‌زدایی و جهادی ساخت واحدهای مسکونی مددجویی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر از افتتاح 700 واحد مسکونی مددجویی در هفته دفاع مقدس خبر داد و بیان کرد: این  پروژه با همکاری مجموعه کمیته امداد، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و توسط بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) و مجموعه مهندسی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ساخته شده است.

وی افزود: 377 واحد مسکونی یاد شده توسط بسیج سازندگی و 323 واحد دیگر منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ساخته که در هفته دفاع مقدس تحویل مددجویان می‌شود.

عباسی‌فر با بیان اینکه برای احداث هر واحد مسکونی 50 میلیون تومان هزینه شده است تصریح کرد: در مجموع برای ساخت 700 واحد مسکونی یاد شده 35 میلیارد تومان هزینه شده که با قیمت امروز  بر اساس شرایط اقتصادی، حدود 70 میلیارد تومان برآورد می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر به دیگر پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: در هفته دفاع مقدس علاوه بر افتتاح 700 واحد مسکونی مددجویی، قرارداد جدیدی با مجموعه قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه تنظیم شده که عملیات اجرایی برخی طرح‌ها آغاز شده است.

وی تصریح کرد: اعتبار طرح‌های یاد شده 24 میلیارد تومان است که پروژه‌های مختلفی در حوزه آبرسانی، آبخیزداری، عمرانی، زیرساختی، اشتغال‌زایی، توسعه جاده بین مزارع، منابع طبیعی، کشاورزی و احداث خانه نیازمندان و محرومان در نقاط دوردست اجراء می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر با بیان اینکه بسیج سازندگی نقش مهمی در محرومیت‌زدایی دارد افزود: جهادگران اقدامات و طرح‌های مهمی در راستای خدمات‌رسانی به محرومان  ارائه و اجراء کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن بوشهر بسیج سازندگی دفاع مقدس آبرسانی اشتغال هفته دفاع مقدس محرومیت زدایی بسیج سازندگی واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیجی در پی آبگرفتگی برخی مناطق شیراز خبر داد و گفت: ۷۰ منزل مسکونی از کمک‌های نیرو‌های جهادی بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: به دنبال بارندگی تگرگ و بارندگی شدید روز گذشته پنجم اردیبهشت‌ماه جهادگران بسیجی سپاه شیراز با هدف امدادرسانی به برخی مناطق کلانشهر شیزاز اعزام شدند.

وی با اشاره به آمادگی 5 ناحیه بسیج در سطح کلانشهر شیراز، افزود: به کمک این گروه‌های جهادی اقداماتی همچون تخلیه آب منازل و پاکسازی آن منطقه ناشی از  گل و لای ناشی از آبگرفتگی صورت گرفت.

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از فعالیت و کمک‌رسانی خودرو‌های پشتیبانی منطقه 2 ارتش خبر داد و افزود: با توجه به نیاز مبرم در مناطق شهرک سعدی، شهرک بهار، کرونی و غیره بلافاصله جهادگران بسیجی و ارتش فارس در منطقه حضور و خدمت‌رسانی کردند که فعالیت ارتش قابل تقدیر است.

علی‌پور با اشاره به ایجاد سیل‌بند، حوضچه آرامش و شیب شکن محله سعدی توسط شهرداری شیراز، ادامه داد: این شیب شکن تابستان سال قبل توسط شهرداری شیراز در بالاست احداث شد که در کنترل سیلاب امروز به خوبی تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت