Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در حاشیه بازدید از این نمایشگاه بیان داشت: مجموعه ی حاضر، اقدامی بسیار ارزشمند و ارزشی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

"سید یعقوب محمد مرادی" با عنوان این که تعمیق و گسترش فرهنگ ایثارگری و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا یک وظیفه همگانی است یادآور شد: نامگذاری ساختمان های اداری به نام شهدا، کاری بسیار شایسته و یک نشانی برای رسیدن به مقصد و مقصود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در فرهنگ ایثار و شهادت، همه گونه ایثارگری نهفته است و مواردی همچون صرفه جویی، کار و تلاش، ازخودگذشتگی، مجاهدت و مجموع فضایل در آن وجود دارد.

محمد مرادی با اشاره به این که برپایی چنین نمایشگاه هایی در روحیه همکاران، مراجعان و خودمان تاثیرگذار است تصریح کرد: از هر فرصتی باید برای اشاعه ی فعالیت های فرهنگی ارزشی بهره گیری نموده و سعی کنیم راه و مسیر را همواره فراروی خود قرار داده و به سمت پویایی حرکت نماییم.

گفتنی است: نمایشگاه یادیاران در قسمت ورودی ساختمان اداری شهید علی بابائی شرکت توزیع برق استان به مناسبت هفته دفاع مقدس برپا شده و عموم مردم می توانند تا ششم مهرماه از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۴:۳۰ و بعدازظهرها از ۱۷ لغایت ۲۰ از این مجموعه بازدید نمایند.

۴۶

کد خبر 1435914

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی

تین نیوز

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با همراهی 45  نفر از اساتید و دانشجویان دانشگاه های مطالعات منطقه ای کشور از بخش های مختلف بندر شهید رجایی بازدید کردند.

به گزارش تین نیوز، سرلشکر یحیی رحیم صفوی امروز چهارشنبه پنجم اردیبشت ماه به همراه جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه عالی دفاع ملی و دانشجویان رشته های مطالعات منطقه ای و ژئوپلیتیک با حضور در دروازه طلایی اقتصاد ایران از بخش های مختلف بندر شهید رجایی بازدید کردند.

رحیم صفوی ضمن حضور در کنار ماکت پیش ساز طرح های توسعه کانتینری از پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران از پایانه های کانتینری و بخش های مختلف این مجتمع بندری دیدن کردند.

وی همچنین با حضور بر روی عرشه کشتی ضمن ارائه توضیحاتی از نقش منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی در توسعه اقتصاد دریا محور و چشم انداز توسعه این بندر برای تبدیل شدن به یک بندر کانونی در منطقه را مطرح کرد. 

رحیم صفوی همچنین به سوال های مطرح شده از سوی دانشجویان در خصوص طرح های توسعه و زیرساخت های پدافند غیرعامل در این بندر و راهکارهای ارتقای جایگاه این بندر در سطح بنادر جهان جواب داد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به روند توسعه و پیشرفت های قابل توجه بندر شهید رجایی، گفت: آشنایی دانشجویان به ویژه دانشجویان حوزه حمل و نقل دریایی با پیشرفت های این صنعت به خصوص در بندر شهید رجایی امیدآفرین خواهد بود. 

بندر شهید رجایی بزرگترین به عنوان بزرگترین بندر تجاری و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران در ۲۳ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • فرهنگ سازی و اغنای عمومی در حوزه عفاف حجاب اساسی و ضروری است
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند
  • تحول افق شهر نیویورک با برج ۶۲ طبقه جدید
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی
  • ناتو: طرحی برای اعزام نیرو به اوکراین نداریم، اما مشاور نظامی در کی‌یف داریم