Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصالت پور از برنامه ریزی ویژه اربعین خبرداد، گفت: امسال همزمان با اربعین حسینی موکب مردمی جوانان در محله های محروم شهر خدمت رسانی خواهد کرد.

«حسین اصالت پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص اربعین امسال، اظهار داشت: رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب فصل الخطاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرموکب مردمی جوانان بروجرد و مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل این شهرستان با اشاره به اینکه امسال در پی شیوع ویروس کرونا موکب های مردمی در مسیر زائران اربعین تشکیل نمی شود، افزود: برنامه ریزی ویژه برای خدمت رسانی ارزنده به مردم در موکب مردمی جوانان بروجرد به عمل آمده است.

 

وی خاطرنشان کرد: نخستین گام در این برنامه ریزی، راه ندازی موکب سیار با عنوان طرحی نو در محله های محروم شهر بروجرد است.

 

اصالت پور اذعان داشت: همزمان با اربعین حسینی 500 بسته غذایی تهیه و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

مدیر موکب مردمی جوانان بروجرد با بیان اینکه موکب مردمی بروجرد از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در کنار مردم بوده است، افزود: جوانان عضو این موکب با جذب مشارکت خیران درعرصه های چون ضدعفونی شهر و اماکن عمومی، مشارکت در غربالگری عمومی، تهیه و توزیع بسته های غذایی، تحت حمایت قرار دادن محرومان، پخت و توزیع غذای گرم و...  تاکنون در کنار مردم بوده است.

 

وی با بیان اینکه کارگاه تولید ماسک جوانان بروجرد از نخستین روزهای شیوع ویرس راه اندازی شده است، بیان کرد: این کارگاه هم اکنون به یکی از کارگاه های تولیدی ماسک استاندارد پرستاری تبدیل شده است و همچنان مشغول خدمت رسانی به مردم است.

 

اصالت پور تصریح کرد: کارگاه تولید ماسک جوانان بروجرد با رعایت استانداردهای لازم در تولید ماسک، هم اکنون یکی از بهترین کارگاه های سطح کشور می باشد که به چندین شهر و استان ماسک ارسال می کند.

 

وی با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی نیازمندان و محرومان در این موکب مردمی، افزود: در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا اعضای موکب با مراجعه بر درب منازل مردم در مناطق محروم شهرستان بروجرد بانک اطلاعاتی از نیازمندان تهیه کردند.

 

اصالت پور خاطرنشان کرد: با حمایت خیران به صورت ماهانه و در مناسبت های مختلف از نیازمندان تحت حمایت موکب مردمی جوانان بروجرد حمایت می شود.

 

مدیر موکب مردمی جوانان بروجرد اظهار کرد: موکب جوانان بروجرد تا شکست قطعی ویروس کرونا در کنار مردم بویژه محرومان و نیازمندان خواهد بود.

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: موکب جوانان بروجرد موکب مردمی اربعین خدمت به محرومان ویروس کرونا محروم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۵۰ هکتار از اراضی میرکندی مشگین شهر به موکب حضرت معصومه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ عواید حاصل از این زمین‌ها صرف پذیرایی از زائران حسینی در همایش جهانی پیاده روی اربعین می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی
  • کشتی با خرس در خیابان‌های تهران | تصاویر عجیب و تاریخی از معرکه‌گیرهای تهران
  • اهدای ۵۰ هکتار از اراضی میرکندی مشگین شهر به موکب حضرت معصومه
  • ساخت ۷۰ واحد مسکونی برای جوانان روستای هندوآباد
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • راز شگفت انگیز محبوبیت مهوش هنرمند در محله مولوی / لات ها شجاع اما ساده / روایتی تلخ، اما طنزآمیز از زندگی و رنج‌های مردم جنوب شهر تهران
  • هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان به شهرداری‌های ایلام پرداخت شد
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • اشتغال محله محور در خوزستان اجرا می‌شود