Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور ورزش و گردشگری را برای کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری اجتماعی و هم برای افزایش نشاط و سلامت جوانان کشور مهم دانست و گفت: ورزش وگردشگری دو پایه ای هستند که می‌توانند نشاط و سلامت را برای جامعه به ارمغان بیاورند.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در آئین بیست و پنجمین هفته پویش ملی «تدبیر و امید برای جهش تولید» پس از دستور افتتاح طرح‌های گردشگری و ورزشی در سراسر کشور، افتتاح این طرح‌ها را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: باید از میراث فرهنگی که به دوران کهن و هزاران سال پیش است به خوبی هم حفاظت و هم به خوبی معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما باید از میراث فرهنگی که مربوط به دوران کهن و هزاران سال پیش است به خوبی حفاظت و معرفی کنیم و مردم جهان را دعوت کنیم تا این آثار را ببینند و بدانند این ملت دارای سوابق مهمی بوده است.

خبر تکمیل می‌شود...

منبع: ایرنا

کد خبر 446086

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور ورزش گردشگری نشاط اجتماعی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری ۹۳ درصدی تالاب شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به وضعیت آبگیری تالاب شادگان، از ایجاد سازه‌هایی در مسیر تالاب به سمت دریا برای نگهداری آب بیشتر در تالاب خبر داد.
داود میرشکار اظهار کرد: تالاب شادگان یکی از ارزشمندترین تالاب‌های کشور است که خدمات اکوسیستمی قابل توجهی به کره زمین به ویژه خوزستان ارائه می‌دهد. وسعت این تالاب ۴۲۲ هزار هکتار و شامل اکوسیستم آب شیرین، شور و لب‌شور استو تنوع زیستی زیاد و ماهیان و پرندگان ارزشمندی دارد.
وی افزود: در سال آبی گذشته وضعیت این تالاب بسیار مناسب بود و حدود ۱.۹ میلیون مترمکعب آبگیری داشت و بعد از بارندگی اخیر هم وضعیت مناسب‌تری پیدا کرده است و در حال حاضر حدود ۹۳ درصد از مساحت این تالاب آب دارد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: یکی از ویژگی‌های خوب تالاب شادگان این است که آب‌ها و زهاب‌هایی که وارد آن می‌شود در انتها به اکوسیستم لب‌شور، شور و دریا می‌رسد بنابراین تنوع زیستی قابل قبولی در این تالاب داریم و در امنیت غذایی در دریا‌ها و تولید مثل آبزیان اقتصادی نقش بسزایی دارد.
میرشکار عنوان کرد: با توجه به تبخیر زیاد آب در خوزستان، برای نگهداری آب بیشتر در تالاب، سازه‌هایی در مسیر تالاب به سمت دریا ایجاد کرده‌ایم تا میزان تبخیر آب در تالاب کمتر و در نتیجه آب بیشتری در تالاب نگهداری شود.
وی خاطر نشان کرد: شش تالاب در استان خوزستان وجود دارد و در حال حاضر تالاب هورالعظیم ۶۳ درصد، تالاب شادگان ۹۳ درصد، تالاب بامدژ ۸۴ درصد، تالاب میانگران ۸۵ درصد، تالاب شیمبار ۹۳ درصد و تالاب بندون ۶۹ درصد آبگیری شده‌اند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان یاداور شد: یکی از موضوعات بسیار مهم در حفاظت از اکوسیستم تالاب، مشارکت مردم در امر حفاظت از تالاب است و این امر با اقتصادی شدن حفاظت، انجام‌شدنی است. در این راستا با دستور رئیس جمهور سند گردشگری تالاب شادگان تدوین شده و دستورات لازم برای اجرایی شدن آن نه تنها برای این تالاب بلکه برای سایر تالاب‌ها صادر شده است.
وی افزود: در حال حاضر نشست‌های تخصصی و کارشناسی در خصوص اجرایی شدن سند گردشگری تالاب شادگان برگزار شده و برنامه‌ریزی برای ایجاد زیرساخت‌ها و گردشگری بومی و محلی آن در حال انجام است. اعتبار بخشی از کار تامین شده و سند برای اصلاح به سازمان برنامه و بودجه ارجاع داده شده است و پس از اصلاح اعتبار تخصیص می‌یابد و اقدامات تکمیلی انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • توصیه‌ به زنان در آستانه سن یائسگی
  • آبگیری ۹۳ درصدی تالاب شادگان
  • سلامت مردم و محیط زیست در رأس دغدغه‌ها و نیاز جامعه
  • انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد
  • عروسک‌هایی که شادی و نشاط ارمغان آوردند
  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است
  • واکنش قهرمانان به اجرایی شدن وعده صادق نشان از درک بالای جامعه ورزش دارد
  • حوزه پزشکی در دوران گذار از مدرن به پزشکی شخصی‌سازی است
  • آلودگی هوای خانگی در دوران بارداری بر سلامت جنین تأثیر دارد؟
  • هفته سلامت فرصتی بری معرفی خدمات سلامت