Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:28:28 GMT

سالن ورزشی شش هزار نفری ۲۲ گولان سنندج افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۴۸۵۲

سالن ورزشی شش هزار نفری ۲۲ گولان سنندج افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنج شنبه و طی مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان در سنندج، جمعی از مدیران استانی و کشوری سالن شش هزار نفره ۲۲ گولان سنندج افتتاح شد.

ساخت سالن شش هزار نفری ۲۲ گولان سنندج که ساخت آن از سال ۸۵ شروع شده و بعد از یک دوره تعطیلی ساخت آن در سال ۹۳ جان دوباره‌ای گرفت.

ساخت این ورزشگاه در استان کردستان علاوه بر افزایش سرانه ورزشی استان می‌تواند کمک شایانی به ارتقا سطح کمی و کیفی ورزش استان انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالن شش هزار نفری شهر سنندج قابلیت میزبانی بیشتر رشته‌های توپی همچون هندبال، والیبال، بسکتبال و فوتسال را دارا است و به دلیل فضای مناسب این نوع سالن می‌توان از آن برای برگزاری رشته‌های همچون کشتی، جودو، کاراته، تکواندو و برخی دیگر از رشته‌های رزمی بهره برد.

در این مراسم سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به همراهی جمعی از مدیران استانی حضور دارند و رئیس جمهور نیز از طریق ویدئو کنفرانس در حال سخنرانی است.

کد خبر 5031752

منبع: مهر

کلیدواژه: مراسم افتتاحیه وزیر ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر استانداری کردستان ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان دفاع مقدس اردبیل اراک شش هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۴۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد