Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این آیین که علما، استادان حوزه، اعضای جامعه مدرسین، طلاب و مسئولان استانی حضور داشتند پیکر آیت‌الله ممدوحی از مسجد امام حسن عسکری(ع) تا حرم حضرت معصومه(س) تشییع شد.

در این آیین که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ترتیب یافت، پس از اقامه نماز میت توسط آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، پیکر آیت‌الله ممدوحی در حرم کریمه اهل‌بیت(ع) برای همیشه آرام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله حسن ممدوحی در سال ۱۳۱۸ هجری شمسی در کرمانشاه متولد شد. نمایندگی کرمانشاه در چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری و عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ازجمله فعالیت‌ها و سوابق سیاسی و مذهبی او به شمار می‌آید.

وی شامگاه اول مهرماه جاری پس از طی یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت.

برچسب‌ها حوزه علميه حرم حضرت معصومه (س) قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه حرم حضرت معصومه س قم حوزه علميه حرم حضرت معصومه س قم اخبار کنکور آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو برای آرام کردن جبهه لبنان دست به دامن مکرون شد

منابعی در کاخ الیزه به موسی عاصی، مدیر دفتر المیادین در ژنو گفتند که حرکت جدید فرانسه به سمت لبنان به درخواست مستقیم بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اشغالگر صورت گرفته است که به معنای واقعی کلمه از فرانسه خواسته است ابتکار عمل خود را از سر بگیرد و جبهه شمالی اراضی اشغالی که در حال مبارزه با حزب‌الله لبنان است را آرام کند. 

براساس گزارش المیادین، دیدار‌های اخیر در مقر ریاست جمهوری فرانسه بین امانوئل ماکرون، رئیس جمهور این کشور و نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت موقت لبنان و ژنرال جوزف عون، فرمانده ارتش لبنان در چارچوب درخواست نتانیاهو از فرانسوی‌های صورت گرفت. 

پیش از این فرانسه از لبنان خواسته بود که رزمندگان حزب الله ۷ کیلومتر از مرز با فلسطین اشغالی فاصله بگیرند تا به شهرک نشینان صهیونیست اجازه داده شود به شهرک‌های شمالی بازگردند، در این صورت فرانسه نیز وعده‌هایی به لبنانی‌ها می‌داد.

به گفته این منابع، اصلاح اساسی که در ابتکار فرانسه رخ داده است، کنار گذاشتن تقاضای حذف مقاومت از مرز‌های فلسطین اشغالی و جایگزینی آن با خروج قابلیت‌های نظامی حزب‌الله از مرز‌ها بدون افشاگری درباره ماهیت این قابلیت‌ها است. 

در مقابل، فرانسه ادعا می‌کند که اسرائیل تمام عملیات نظامی خود و حتی نقض حریم هوایی لبنان را متوقف می‌کند، علاوه بر این، سایر مفاد ابتکار قدیمی در خصوص تعیین مرز‌های زمینی، انتقال پرونده‌های گاز و نفت و بحران ریاست‌جمهوری را متوقف می‌کند.

 مکرون به میقاتی از تحولات ابتکار فرانسه اطلاع داد و این کشور منتظر پاسخ‌های مشخص طرف‌های لبنانی در خصوص پیشنهادات جدید است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • زائران دسترسی مناسبی به حرم حضرت معصومه (س) و اطراف آن ندارند
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • نتانیاهو برای آرام کردن جبهه لبنان دست به دامن مکرون شد
  • نباید از اجرای برنامه ترکیبی و تلفیقی دهه کرامت غافل شد
  • ضرورت توجه به ابعاد شخصیتی حضرت معصومه و امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • ضرورت توجه توأمان به ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • ضرورت توجه توأمان به ابعاد شخصیتی حضرت معصومه و حضرت رضا (ع) در دهه کرامت