Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رؤسای کمیسیون‌های صنایع و اقتصادی مجلس شورای اسلامی با حضور در گلزار شهدای کرمان به شهید سپهبد قاسم سلیمانی ادای احترام کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، عزت‌الله اکبری‌تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی صبح امروز و با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدای آرمیده در این گلزار به ویژه سید الشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری‌تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه با خودم عهد کرده بودم که در صورت انتخاب شدن اولین سفر استانی خود را به استان کرمان داشته باشم تا به دیدار حاج قاسم بروم گفت: امروز به عهد خودم وفا کردم.

انتقاد امام جمعه کرمان از حضور بازنشستگان و غیرمعدنی‌ها در معادن استان کرمانارسال ذغال از معادن استان کرمان به ذوب آهن اصفهان 30 درصد افزایش پیدا کردمصرف ذغال سنگ استان کرمان برای ذوب آهن اصفهان استراتژیک است

به گزارش تسنیم؛ عزت‌الله اکبری‌تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به دعوت محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به استان کرمان سفر کرده و دیدار با حجت الاسلام والمسلیمن حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، حضور در همایش روز صنعت و معدن، بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی استان کرمان، دیدار با فعالان صنعتی و معدنی استان کرمان و دیدار با مدیران ارشد استان کرمان از جمله برنامه‌های سفر رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی به استان کرمان است.

عکس از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی استان کرمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی استان کرمان رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی اقتصادی مجلس استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نوروزی امیر آشتیانی و قالیباف

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه جمعی از معاونان و مدیران ارشد این وزارتخانه با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی امیر آشتیانی و قالیباف
  • دومین دیدار قالیباف با رهبران مقاومت فلسطین
  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قالیباف دیدار کرد
  • دومین دیدار قالیباف با رهبران مقاومت فلسطین در امروز
  • دیدار زیاد نخاله با رئیس مجلس
  • دیدار اسماعیل هنیه با رییس مجلس
  • اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد
  • دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • ادای احترام اعضای شورای امنیت به قربانیان حمله در مسکو