Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جدید چوکای تالش همچنین در خصوص مشکلات مدیریتی گل ریحان البرز، باشگاه قبلی خود صحبت کرد.

محمد نصرتی، سرمربی جدید چوکای تالش در خصوص اهدافش در تیم جدید خود صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، نصرتی در ابتدا گفت:

تا آنجا که من اطلاع دارم فرشاد پیوس قراردادش با این تیم تمام شد و به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش ریاضی‌مند مالک باشگاه با من تماس گرفت، جلسه گذاشتیم و مذاکره کردیم و در نهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که در خدمت این تیم باشم.  چوکای تالش تیمی با قدمت و با ریشه در فوتبال ما است. درست است که سال‌ها از سطح اول فوتبال ما دور بوده اما حالا با تلاش‌های مدیران باشگاه، مسئولین شهری، بازیکنان و کادرفنی و همچنین همت و حمایت هوادارانش به لیگ دسته یک آمده است. یکسری اهداف و ایده‌ها داریم که باید انجام شود. مالک باشگاه به صورت شخصی کارها را اداره می‌کند و باید حمایت‌های مادی ومعنوی از او و چوکا انجام شود.

وی در مورد تقویت چوکا برای حضور در لیگ یک عنوان کرد:

سعی می‌کنیم تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان را داشته باشیم که ان‌شاءالله تیم خوبی را برای فصل جدید ببندیم. بازیکنانی مانند مصطفی اکرامی،‌ جهانگیر عسگری، درویشی و نظامی‌پور را جذب کردیم و قطعا بازیکنان جوانی را هم به آنها اضافه می‌کنیم تا ان‌شاءالله با قدرت در لیگ یک حاضر شویم و نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی چوکا با اشاره به اهدافی که در این تیم دنبال می‌کند گفت:

قطعا هدف ما این است که تیم پرقدرتی را تشکیل بدهیم اما باید یکسری زیرساخت‌ها و شرایط مهیا شود. این تیم حدود بیست سال در سطح یک فوتبال نبوده و باید کارهایی انجام شود تا این تیم به خوبی شکل بگیرد. سعی می‌کنیم این کارها انجام شود و چوکا را به سطح اول فوتبال ایران برسانیم.

نصرتی در تشریح مشکلاتی که چوکا دارد عنوان کرد:

استادیوم چوکا مشکلات زیادی مانند پروژکتور، استاندارد نبودن طول زمین و کیفیت بد چمن مصنوعی دارد. ورزشگاه این تیم خیلی از استانداردها را ندارد. قرار است بازی‌های ما در تالش برگزار نشود که این مساله قطعا خوب نیست. ممکن است در آینده شیوع کرونا کمتر و کمرنگ شود. در آن زمان اگر نتوانیم از ظرفیت هوادارانمان استفاده کنیم، نکته‌ای منفی است. باید زیرساخت‌ها و شرایط در شهر تالش به وجود بیاید. من شنیده‌ام که نماینده شهر رایزنی‌هایی را با وزیر ورزش و همچنین نوبخت معاون رئیس‌جمهور انجام داده، دلخوشی مردم  تالش به این تیم است. امیدوارم کارها انجام و زیرساخت‌ها مهیا شود تا دوباره چوکا در سطح اول فوتبال ایران فعالیت کند.

نصرتی در مورد اینکه فصل گذشته با وجود نتایج خوب در میانه راه از تیم گل‌ریحان جدا شد اظهار داشت:

زمانی که من در گل‌ریحان بودم توانستیم در نیم‌فصل قهرمان لیگ یک شویم. 21 هفته بدون باخت داشتیم که فکر می‌کنم در ادوار لیگ آزادگان چنین چیزی اتفاق نیفتاده ولی مشکلات مدیریتی عدیده‌ای در این باشگاه وجود داشت. همین الان که با شما صحبت می‌کنم مدیران و مالکان این باشگاه همه در زندان هستند و من برای همین جدا شدم. در برهه‌ای شهروز داداشیان آمد، بعد هم فهمیدند اهلیت نداشته است. یک بازی با ما تسویه حساب کردند. دو بازی نرفتیم. بعد دوباره خواهش کردند و برگشتیم. در واقع این تیم در نیم‌فصل دوم سرشار از مشکلات و حواشی عدیده بود. نتایج مشخص است و من تیم را در رتبه‌های بالای جدول تحویل دادم. 

نصرتی در مورد اینکه آیا با مدیران جدید گل‌ریحان برای دریافت مطالبات باقی‌مانده‌اش صحبتی داشته، گفت:

الان فردی به نام رضا رضایی در این باشگاه حضور دارد که می‌گویند از اقوام نبی رضایی مالک باشگاه است. ما 60 درصد از مطالباتمان را گرفته‌ایم. برای دریافت بقیه مطالبات شکایت کردیم و به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال دادیم. وکیل من مشغول پیگیری کارهای این پرونده است و تا رأی صادر شود زمان می‌برد.  اصلاً هیچ صحبتی با مدیریت جدید این باشگاه نداشتم. فکر می‌کنم آنها اصلا پولی ندارند. من با مسئولین جدید مؤسسه اعتبار نور صحبت کردم و گفتند مدیرانی که در این تیم بودند اصلاً وضعیت‌شان خوب نیست. حسم به من می‌گوید با این شرایط بعید می‌دانم تیمی به نام گل ریحان بتواند در فصل جدید لیگ آزادگان شرکت کند.

 

همچنین بخوانید:

چوکای تالش 1-0 استقلال ملاثانی / تیم محمد نصرتی قهرمان لیگ دسته دوم فوتبال کشور شد

محمد نصرتی سرمربی چوکای تالش شد / عکس

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سطح اول فوتبال چوکای تالش انجام شود گل ریحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

کد خبر 6087619

دیگر خبرها

  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد
  • حواشی فوتبال جهان
  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان
  • شمس آذر نقره داغ شد
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • لحظات دیوانه‌وار و عجیب در دنیای فوتبال / فیلم
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد