Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان زارع روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح ۲۶ پروژه گردشگری به دستور رئیس جمهوری در گیلان در جمع خبرنگاران افزود:به سبب ظرفیت های ارزشمند گردشگری در استان گیلان و توجه لازم توسط دولت تدبیر و امید از ابتدای شکل گیری دولت یازدهم تاکنون بالغ بر ۵۰۰ پروژه با اعتباری بیش از  دو هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت : بسیار خوشحالیم این روند در دولت دوازدهم هم استمرار داشته است بطوریکه ظرفیت اشتغال پروژه های در دست اجرا و تکمیل شده ما در دولت دوازدهم بالغ بر چهار هزار و ۸۰۰ نفر اشتغال است.
وی ابراز امیدواری کرد : با مهار کرونا و از بین رفتن این ویروس و  بازگشت به شرایط عادی و طبیعی حسب ظرفیت های خوبی که در استان است و این موقعیت خدادادی این خطه، شاهد افزایش ضریب اشغال همه مجتمع های اقامتی هتل ها و مراکز گردشگری باشیم.
 

برچسب‌ها ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گیلان جهانگردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گیلان جهانگردی ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گیلان جهانگردی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۵۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، به زودی پروژه احداث تأسیسات و خط لوله ۱۴ اینچ تبریز - خوی و ارومیه وارد فاز بهره‌برداری می‌شود.

این پروژه، شامل احداث خط لوله ۱۴ اینچ تبریز به ارومیه از طریق شمال دریاچه ارومیه، خط انشعاب ۱۰ اینچ خوی، احداث تلمبه‌خانه‌های تبریز و سلماس، و پایانه‌های ارومیه و خوی است که با هدف انتقال انواع فرآورده‌های نفتی به ظرفیت روزانه ۶۵ تا ۱۰۰ هزار بشکه طراحی شده است.

پیشرفت کلی این طرح که در قالب تأمین کالا و اجرا (PC) با مدیریت شرکت ملی مهندسی ساختمان نفت ایران به اجرا در آمده، ۹۹.۲۲ درصد بوده و هم‌اکنون در مرحله نهایی و آماده‌سازی جهت تحویل به بهره‌بردار قرار دارد.

طول این خط در حد فاصل تبریز به ارومیه حدود ۲۲۰ کیلومتر و طول انشعاب آن حدود ۳۷ کیلومتر است.

شایان ذکر است که تولید و تأمین کالا و تجهیزات به کار رفته در این پروژه، بر عهده شرکت‌های داخلی بوده و زمینه اشتغال سالانه ۱۲۰۰ نفر را فراهم کرده است.

کد خبر 6085536 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • تحقق شعار سال و کمک به تولید، با ارتقای تصفیه خانه پرکندآباد ۲ مشهد
  • بررسی بهره برداری از ظرفیت‌های مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی