Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@14:56:49 GMT

۳ پروژه ورزشی در دشتی افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۵۲۰۳

۳ پروژه ورزشی در دشتی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری صبح پنجشنبه در بازدید از پروژه‌های ورزشی این شهرستان با بیان اینکه دولت در حوزه ورزش اقدامات ارزشمندی انجام داده است، اظهار داشت: این پروژه‌های شامل خوابگاه ورزشکاران، سالن ورزشی باغان و استادیوم شهر بادوله است.

وی افزود: برای اجرای این پروژه‌ها بالغ بر ۷۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری بیان کرد: اجرا و تکمیل این پروژه‌ها از مطالبات به حق ورزشکاران شهرستان بوده که به حمدالله تحقق یافت.

نادری بیان کرد: هم اکنون این پروژه‌ها از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار هستند که برابر اعلام مسئولین ورزش استان تا دو ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 5031764

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالله نادری دشتی ورزش ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان دفاع مقدس اردبیل اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهکده المپیک پاریس میزبان مهدکودک برای فرزندان ورزشکاران

دهکده المپیک پاریس یک مهد کودک برای فرزندان والدین ورزشکار احداث کرده است تا آن‌ها بتوانند بدون دغدغه در بازی‌ها شرکت کنند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، ورزشکاران بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ که والدین نوزادان و کودکان نوپا نیز هستند، دیگر مجبور نخواهند بود فرزندان خود را تنها بگذارند یا در طول مدت این رویداد ورزشی از آنها جدا شوند. دهکده المپیک و پارالمپیک پاریس، با ابتکار کمیسیون ورزشکاران، یک مهدکودک ویژه در محوطه خود خواهد داشت.

این مهد کودک در منطقه غیر مسکونی در پلازای دهکده المپیک قرار دارد و هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب باز است. مهد کودک به عنوان یک فضای ملاقات امن و راحت برای والدین ورزشکار، نوزادان یا کودکان نوپا و مراقبین آنها عمل خواهد کرد و یک محیط راحت و آرام با فضای خصوصی، مناطق بازی امن و امکانات نگه‌داری نوزادان را فراهم می‌کند.

برای والدین و نوزادان بسیار مفید است که بتوانند زمانی را با هم بگذرانند، به‌خصوص در چنین لحظه مهمی در زندگی ورزشی یک ورزشکار که باید تمرکز خود را بر بازی و فرزند خود تقسیم کند، حال این امکان به ورزشکاران داده می‌شود تا با خیال راحت روی بازی‌ها تمرکز کنند.

هدف این ابتکار برابر کردن فرصت‌ها بین ورزشکاران زن و مرد است و این امکان را برای مادران جوانی فراهم می‌کند که می‌خواهند افتخارات المپیک را در حرفه ورزشی خود دنبال کنند.

برای استفاده از مهدکودک، ورزشکاران باید از قبل از کمیته ملی المپیک (NOC) یک کارت مهمان برای فرزند خود و مراقب اختصاصی خود درخواست کنند تا پردازش به‌موقع و دسترسی به فضا برای آن‌ها مهیا شود.

کد خبر 739239

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی ورزشکاران سازمان یافته حوزه بانوان در آذربایجان‌غربی
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • دهکده المپیک پاریس میزبان مهدکودک برای فرزندان ورزشکاران