Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@04:24:30 GMT

۱۰۸ میلیون دلار کالا از کاشان صادر شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۵۲۴۰

۱۰۸ میلیون دلار کالا از کاشان صادر شد

علیمراد نوروزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بیشترین کالاهای صادراتی کاشان در نیمه نخست امسال فولاد شامل ورق و میلگرد و پس از آن فرش ماشینی بود.

وی انواع نخ و الیاف مصنوعی، گلاب و عرقیات گیاهی، مواد پی‌وی‌سی، ظرف‌های آرکوپال، پلاستیک و ملامین، کولر آبی و قالب‌های فلزی را از  دیگر کالاهای صادراتی کاشان برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول واحد ارزیابی گمرک استان اصفهان مستقر در کاشان تصریح کرد: لنت ترمز، لبنیات، مواد شوینده، آلومینیوم، گونی، لوله‌های چدنی و پلیکا، مفتول مسی، آبلیمو و چینی سایر کالاهای صادراتی از کاشان به خارج کشور را تشکیل می‌دهد.

وی از عراق، پاکستان، آذربایجان، اتریش، چین، ازبکستان، سوئد، اوکراین، آلمان، قطر، آلبانی، استرالیا، سنگاپور، لبنان، مالزی، تاجیکستان، ترکمنستان، لیتوانی، اندونزی، هند، اسپانیا و ژاپن به عنوان بخشی از کشورهای مقصد این کالاهای صادراتی نام برد.

نوروزی اظهار داشت: ترکیه، انگلیس، روسیه، کنیا، هلند، زامبیا، برزیل، اوگاندا، بلغارستان، کویت، افغانستان، قزاقستان، ارمنستان، گرجستان، اردن، ویتنام، بحرین و آفریفای جنوبی از دیگر مقصدهای کالای صادراتی شهرستان کاشان بودند.

نزدیک به یک‌ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی صنعتی کوچک و بزرگ در سه شهرک، چهار ناحیه و ۶ لکه صنعتی شهرستان کاشان فعالیت می‌کنند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۸ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها اصفهان کاشان صادرات غیر نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان کاشان صادرات غیر نفتی اصفهان کاشان صادرات غیر نفتی اخبار کنکور کالاهای صادراتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۴ تن مواد پتروشیمی قاچاق در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را سه و نیم میلیارد تومان برآورد کردند.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به کشف انبار کالای قاچاق در محدوده کهریزک شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با تحقیقات انجام شده مشخص شد که تعدادی از قاچاقچیان، مقادیری مواد پتروشیمی خارجی را در انباری واقع در کهریزک، تخلیه و دپو کرده و تحت عنوان ضایعات مواد پلاستیکی به خارج از کشور ارسال می‌کنند.

سرهنگ افشاری افزود: مأموران این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که در نتیجه مشخص شد محل مذکور انبار کالای بازرگانی است که هیچیک از کالاهای آن در سامانه انبارها ثبت نشده و با بسته بندی‌های غیرمجاز محصول به دست آمده را تحت عنوان ضایعات مواد پلاستیکی به کشورهای همسایه قاچاق می‌کنند.

وی تصریح کرد: کالاهای مکشوفه از این انبار ۶۴ تن مواد پتروشیمی (گرانول) بوده که پرونده قضائی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی منتقل شد.

این مقام ارشد پلیس پایتخت در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از سه و نیم میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اظهار داشت: با سرمایه گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف نگیرید و از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس گرفته شود.

کد خبر 6079069

دیگر خبرها

  • کشف ۶۴ تن مواد پتروشیمی قاچاق در جنوب تهران
  • عوارض صادراتی فهرست مواد خام و نیمه خام معدنی ابلاغ شد
  • یک‌ میلیون و ۸۹۴ هزار تن کالا از استان مرکزی صادر شد
  • ۸۷ کشور جهان مقصد کالا‌های صادراتی استان
  • کالاهای استان مرکزی به ۸۷ کشور جهان صادر شد
  • صادرات ۲۲ هزار تن کاه حبوبات از بنادر آبادان
  • عوارض صادراتی فهرست مواد خام و نیمه خام معدنی اعلام شد
  • دستور برخورد با ارائه خدمات کالای قاچاق/ ادامه جولان آیفون۱۵
  • بیش از ۶ میلیون تن کالا از بنادر غرب هرمزگان صادر شد
  • جابه‌جایی ۱۲.۵ میلیون تن کالا در بنادر غرب هرمزگان