Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت‌های ملی گاز و پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و مستقر در استان سیستان و بلوچستان طی نامه‌ای خطاب به روسای دانشگاه‌های استان کرمان اعلام پذیرش نیرو به منظور تامین بخشی از نیازمندی‌های شرکت‌های مستقر را کرده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت‌های ملی گاز و پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و مستقر در استان سیستان و بلوچستان طی نامه‌ای خطاب به روسای دانشگاه‌های شهید باهنر، آزاد اسلامی، پیام نور و علمی کاربردی استان کرمان اعلام پذیرش نیرو به منظور تامین بخشی از نیازمندی‌های شرکت‌های مستقر را کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دانش آموختگان واجد شرایط و علاقمند به کار در این مرکز می‌توانند به پایگاه اینترنتی jad.mop.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

گفتنی است که علاقمندان تا ۹ آبان فرصت دارند تا مدارک خود را در نشانی اینترنتی ذکر شده بارگذاری کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید باهنر شرکت گاز جذب نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۴۸ درصدی موارد فوتی حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از کاهش ۲۳ درصدی مصدومان و ماموریت‌های حوادث ترافیکی نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

مهدی گلوی امروز چهارشنبه در بازدید از مراکز درمانی استان اظهار کرد: از ۲۴ اسفندماه تا هفتم فروردین ۱۴۰۳ در مجموع ۱۱ هزار و ۵۹۵ تماس با مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شده است.

وی افزود: ۴۸ درصد نیز موارد فوتی در حوادث ترافیکی نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد: در راستای سهولت دسترسی مسافران نوروزی، بروشورهایی حاوی مشخصات مراکز بهداشتی درمانی و نوع خدمتی که در ایام نوروز ۱۴۰۳ انجام می‌دهند تهیه شده و در بین مردم و مسافران پخش شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از طرح تامین آب شهر زاهدان
  • مصدومان حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان ۲۳ درصد کاهش یافت
  • انتخاب عکس نوجوان سبزواری درسالانه عکاسی از موزه‌های نفت
  • رونمایی از کتاب «میدان نفتون، از آغاز تاکنون»
  • کاهش ۴۸ درصدی موارد فوتی حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان
  • تأمین آب شرب باکیفیت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کاهش ۴۸ درصدی فوتی در حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای در سیستان و بلوچستان
  • نظارت هفتگی بر جایگاههای سوخت استان اصفهان
  • نظارت بر جایگاههای سوخت استان اصفهان بصورت هفتگی
  • بازدید استاندار اصفهان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان