Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از شناسایی، دستگیری و تشکیل پرونده ۱۹ کارچاق کن مدعی نفوذ در دستگاه قضایی در ‌اردبیل با همکاری حفاطت اطلاعات دادگستری و همچنین برخورد با ۸ وکیل و کارشناس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، ناصر عتباتی پیش از ظهر امروز  در جلسه دیدار کارکنان دستگاه قضایی استان با آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: کاهش ۲۷ درصدی پرونده‌ها از اردیبهشت تا شهریور ماه ۹۹ توسط دستگاه قضایی با تلاش همکاران دادگستری کل استان صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کرونا موجب نشد خدمت دستگاه قضایی استان به مردم کاهش پیدا کند و همچنان نیز با قوت خود ادامه دارد.

رئیس دادگستری استان اردبیل گفت: تلاش بر استفاده از بسترهای الکترونیک در جهت خدمت رسانی به مردم با تمام ‌توان در حال انجام بوده و نتیجه‌های مطلوبی به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: میانگین ابلاغ الکترونیکی در ۹۸، ۶۹ درصد بوده که در پایان ۹۸ به ۸۹ درصد و شهریور ماه ۹۹ به ۹۱ درصد ارتقا دادیم.

عتباتی با اشاره به اینکه ورودی گروه زندانیان مالی در ۶ ماهه نخست سال ۱۵۷درصد کاهش پیدا کرده است گفت: به ۷۴ درصد محکومان واجد شرایط در ایام کرونا مرخصی اعطا شد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از شناسایی، دستگیری و تشکیل پرونده ۱۹ کارچاق کن مدعی نفوذ در دستگاه قضایی در ‌اردبیل با همکاری حفاطت اطلاعات دادگستری و همچنین برخورد با ۸ وکیل و کارشناس خبر داد.

وی اذعان داشت: کشف، بررسی و صدور حکم تخلف در سازمان‌های آب و خاک جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، گمرک استان، آسفالت و فضای سبز شهرداری از جمله موارد برخورد با فساد اداری و اقتصادی در استان با کمک دستگاه‌ های مربوطه بوده‌ است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امنیت روانی استان اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود

ایسنا/اردبیل دادستان مرکز استان اردبیل در تشریح برنامه‌های عملیاتی دادسرا در سال جدید، از تشکیل کمیته امنیت روانی خبر داد.

جلال آفاقی با اعلام این که شناسایی بسترهای فسادزا و عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها و مقابله با آنها به عنوان شعار سال دادستانی اردبیل انتخاب شده است، برنامه‌های عملیاتی سال جدید دادسراهای استان را تشریح کرد و افزود: امور نظارت بر ضابطین و زندان‌ها، مبارزه با قاچاق و جرایم سازمان‌یافته جزو اولویت اقدامات خواهد بود.

وی هم چنین به اهمیت موضوع حقوق عامه اشاره کرده و اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی، امور حسبی، امور فرهنگی و اجتماعی، امنیت انسانی و سلامت، صیانت از حقوق بیت‌المال و کنترل مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار به عنوان بخشی از برنامه‌های عملیاتی سال جاری درسطح استان مدنظر قرار گرفته است.

آفاقی، صیانت از حریم امنیت در تمام ابعاد آن را رسالت خطیر دادستانی دانسته، از تشکیل کمیته امنیت روانی استان ظرف چند روز آتی در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، دادستان مرکز استان با اشاره مجدد به شعار سال دادستانی اردبیل مبنی بر شناسایی بسترهای فسادزا و عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها و مقابله با آن، افزود: در سال جدید نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها و ارزیابی و رصد مستمر تکالیف از حیث ترک با جدیت و بیش از پیش، دنبال می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری وکیل دادگستری به اتهام اخذ رشوه در کرج
  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه خفگی چوپان و گوسفندان
  • لزوم تشکیل اتاق فکر با مشارکت مردم برای اجرایی و عملیاتی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب در باب جهش تولید 
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان
  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • تشکیل ۶۵ پرونده تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی
  • کمیته امنیت روانی اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • کمیته امنیت روانی استان در دادستانی تشکیل می‌شود
  • کمیته امنیت روانی استان اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود