Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:17:05 GMT

رونمایی از مشکل یونایتد برای جذب ستاره‌های بزرگ

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۵۵۰۱

رونمایی از مشکل یونایتد برای جذب ستاره‌های بزرگ

اندی کول اسطوره منچستریونایتد می‌گوید جذب ستاره‌های بزرگ برای منچستریونایتد به مراتب دشوارتر از لیورپول و منچسترسیتی است.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه تنها 10 روز دیگر به پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده و یونایتد نتوانسته آنطور که باید در این پنجره موفق باشد اندی کول اسطوره شیاطین سرخ می‌گوید جذب ستاره‌های بزرگ توسط یونایتد به مراتب دشوارتر از تیم‌هایی مثل لیورپول و منچسترسیتی است و اوله گنار سولسشر سرمربی این تیم باید مهارت بالایی برای متقاعد کردن بازیکنان مد نظرش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منچستریونایتد تنها بازیکن مهمی که تا کنون امسال تابستان به خدمت گرفتن فان دبیک بوده ولی شیاطین سرخ به یک وینگر راست، دفاع چپ و یک دفاع وسط نیاز دارند. با اینکه بعید است یونایتد در این مدت کوتاه سه بازیکن به خدمت بگیرد هواداران امیدوارند حداقل یک بازیکن بزرگ دیگر به تیم شان اضافه شود.

 

اندی کول در مصاحبه با گل گفت: " وقتی منچستریونایتد در اوج بود بهترین بازیکنان دنیا همه می خواستند به اولدترافورد بیایند. این فقط یک علت داشت: شانس قهرمانی و جام بردن. اصل ماجرا همین است".

 

 

ستاره سابق منچستریونایتد در ادامه گفت: " وقتی شما فرصت قهرمانی و جام بردن در تیمی ندارید و آنوقت تیم‌هایی مثل لیورپول و سیتی هم به سراغ تان می‌آید طبیعی است که یونایتد را کنار بگذارید. این واقعیت کار اوله را خیلی سخت کرده. او می‌خواهد بازیکنان بزرگ جذب کند تا دو سه سال آینده یونایتد بتواند قهرمان شود ولی کمتر بازیکنی حاضر است به تیمی که تا دو سه سال دیگر نمی‌تواند جام ببرد منتقل شود".

 

 

 

 

منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند

مالک تازه وارد منچستریونایتد از هواداران خواست که صبور باشند. 

طرفداری | سر جیم رتکلیف، مالک صنایع پتروشیمی اینئوس در ماه فوریه قراردادی برای خرید ۲۵ درصد از سهام باشگاه و کنترل بخش عملیات فوتبال یونایتد منعقد کرد. در راستای تغییراتی که از آن زمان آغاز شد، در اوایل این هفته، منچستر یونایتد جیسون ویلکاکس را به عنوان مدیر فنی جدید باشگاه معرفی کرد.

عمر برادا، مدیرعامل جدید یونایتد، هنوز کارش را شروع نکرده و باشگاه هنوز برای استخدام دن اشوورث به عنوان مدیر ورزشی با نیوکاسل یونایتد به توافق نرسیده است. رتکلیف در مصاحبه با بی بی سی گفت:

فوتبال یک ماجراجویی طولانی است. یکی از مشکلات فوتبال این است که شما افراد جدید و باکیفیتی را برای تیم جذب می‌کنید، اما همه آن‌ها در مرخصی اجباری هستند (اشاره به وضعیت برادا). بنابراین شش ماه، یک سال، یا حتی ۱۸ ماه طول می‌کشد تا آن‌ها بتوانند به تیم ملحق شوند. این یک مشکل واقعی در فوتبال است. 

رتکلیف در ادامه گفت:  

می‌دانستم که هواداران بی‌صبرند، اما این یک مسیر است. چه آن‌ها خوششان بیاید یا نه، باید کمی صبور باشند. این یک کلید برق نیست که فقط با یک ضربه همه چیز درست شود. کمی زمان می‌برد. اما ما موفق خواهیم شد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند