Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@09:31:12 GMT

تیموری: سرباز تراکتور هستم و از کسی نمی‌ترسم!

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۵۵۸۱

تیموری: سرباز تراکتور هستم و از کسی نمی‌ترسم!

میثم تیموری می‌گوید نگران خرید مدافع چپ جدید نیست و به عنوان یک سرباز با هرکسی رقابت می‌کند.

به گزارش ورزش سه، میثم تیموری مدافع چپ فصل گذشته تیم تراکتور، در حالی فصل را به پایان رساند که نقش پررنگی در قهرمانی جام حذفی تراکتور داشت و به خصوص در بازی فینال نمایش درخشانی را از خود ارائه کرد. او در گفتگو با خبرنگار ما به آمادگی اش برای شروع لیگ پرداخته و همچنین از پیشنهادات خارجی اش گفته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او درباره قهرمانی جام حذفی و آغاز فصل جدید گفت: خداراشکر بازی سختی داشتیم و قهرمان شدیم. ما به آینده فکر می‌کنیم و هرچه زودتر میخواهیم آماده شویم. بالاخره باید یک تیم قدرتمندی برای لیگ قهرمانان آسیا بسته شود. 

 

مدافع چپ تراکتور با اشاره به وضعیت خودش عنوان کرد: من قرارداد دارم یک سال دیگر. پایبند به قراردادم هستم، البته مشکلاتی هست که باید رفع شود اما باید بگویم که من سرباز تراکتور هستم و اولویت اولم تراکتور خواهد بود. در نیم فصل از لیگ ترکیه پیشنهاد داشتم اما ماندم تا فصل را تمام کنیم. الان هم یک پیشنهاد جدی از اردن دارم و حتی برگه قرارداد را هم فرستاده‌اند اما من به احترام تراکتور امضا نکرده ام. امیدوارم مشکلات حل شوند و دوباره در تبریز بمانم چون از حضور در اینجا لذت می‌برم.

 

تیموری در مورد حضور علیرضا منصوریان هم تصریح کرد: من افتخار کار کردن با ایشان را نداشتم و صحبتی هم با او از زمانی که سرمربی تراکتور شده نداشته ام اما امیدوارم که ایشان در کارشان موفق باشند و اگر فرصتی هم بود ما شاگردی شان را بکنیم. فکر میکنم با حمایت هواداران و حضور آقای منصوریان بتوانیم از گذشته موفق تر باشیم.

 

وی درباره شایعه خرید محمد نادری هم اظهار داشت: محمد نادری دوست صمیمی من است و در فوتبال اصلا این چیزها را ندارم. تمرکزم روی تمرینات است. بعضی شیطنت ها وجوددارد که تمرکز من را به هم بزنند و در نیم فصل هم هی می‌گفتند فلانی می‌آید جای تو را بگیرد اما دیدید که در طول فصل فیکس بودم. من بازیکن حرفه ای هستم و پایبند به قرارداد هستم.

 

مدافع چپ سابق استقلال و پارس جنوبی در این خصوص افزود: امسال آقای حاج صفی که یکی از افتخارات فوتبال ایران است در ترکیب تراکتور بود اما دیدید که من بیشترین تلاش را کردم و در تمرینات خودم را نشان دادم و آقای حاج صفی هم در پست دیگری به میدان رفت. من سرباز تراکتور هستم و بنویسید که آماده رقابت با هر بازیکنی خواهم بود. من از موقعی که در لیگ یک شروع کردم، همیشه بهترین رقیب ها را داشتم و از این موضوع لذت می‌برم چون میتوانم خودم را ثابت کنم، الان هم فقط به تمرینات شخصی ام و موفقیت تراکتور و رسیدن به تیم ملی فکر میکنم.

 

میثم تیموری درباره قانون منع خرید خارجی هم گفت: این فکر خوبی است که به بازیکنان ایرانی توجه بیشتری شود. بعضی از تیم ها دوست دارند از بازیکنان و مربیان خارجی استفاده کنند اما فکر میکنم در داخل بازیکنانی هستند که بتوانند به تیم ها کمک کنند.

 

وی راجع به حضور تراکتور در لیگ قهرمانان  و احتمال موفقیت این تیم گفت: صددرصد تراکتور این قدرت را دارد که موفق شود چرا که چهل میلیون هوادار دارد. ما همه تمرکزمان این است که در آسیا موفق شویم و میخواهیم سه قهرمانی کسب کنیم. تراکتور فصل جزو بهترین تیم ها از نظر پاس و مالکیت بود و در موقعیت سازی هم عملکرد خوبی داشت و شک نکنید این فصل آینده هم ادامه خواهد داشت.

تراکتور میثم تیموری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور میثم تیموری میثم تیموری مدافع چپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی های سرباز خسارت فاجعه بار نداشت


فرامرز دانش اظهار داشت: هر زمان که بارندگی در شهرستان سرباز اتفاق می افتد، با توجه به این که منطقه کوهستانی است و مسیر سیلاب مشخص است، آب باران راه خود را پیدا می کند و در نهایت سیل خسارت چندانی به جان و مال مردم وارد نمی‌کند. اما زیرساخت های کشاورزی و راه‌های روستایی تخریب می‌شود و از آنجایی که برخی از راه‌های روستایی آسفالت نیستند، بارندگی سبب انسداد راه‌های روستایی و ایجاد سیل و روان آب می‌شود.

  دانش عنوان کرد، باتوجه به اینکه اکثر زمین های کشاورزی در مجاورت و حریم رودخانه قرار دارند با طغیان سیلاب و رودخانه، قسمتی از زمین های کشاورزی دچار سیل بردگی و تخریب می شوند.
وی گفت: در حاضر در بخش های تابعه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سرباز در حال بازگشایی مسیرها هستند و مشکل خاصی در سرباز پس از بارندگی نداشته‌ایم و تمامی دستگاه‌های اجرایی از جمله هلال احمر، بنیاد مسکن، اداره برق و .‌‌.. به حالت آماده باش درآمده‌اند و به محض اعلام مردم در خصوص آبگرفتگی و یا تخریب منازل ، بنیاد مسکن  و هلال احمر وارد عمل می‌شوند و کمک‌های اولیه از جمله چادر و سایر امکانات زندگی برای این افراد فراهم می‌شود، هلال احمر و بنیاد مسکن هم برای ایجاد فضای اسکان سیل زدگان کارهای لازم را انجام خواهند داد.

دانش عنوان کرد: خوشبختانه این سیل خسارت جانی و مالی به‌صورت جدی نداشته و اگر هم تخریبی اتفاق افتاده باشد، هلال احمر. بنیاد مسکن پس از بررسی‌های لازم، پیگیری انجام می‌شود و خوشبختانه ما گزارش  جان باختن بر اثر سیل اخیر سرباز نداشته‌ایم.

فرماندار سرباز عنوان کرد: مسیرهای روستایی شهرستان سرباز که بر اثر بارندگی شدید صعب العبور شده‌اند با استفاده از ماشین آلات مورد نیاز در حال بازگشایی هستند.

وی گفت: بر اساس نقشه‌های هوایی، سامانه بارشی در سطوح مختلف زرد، نارنجی و قرمز به مدت 10 روز است که  وارد سرباز شده و همچنان فعال  می‌باشد.

فرماندار سرباز عنوان کرد: از آن جایی که سرباز بیشترین  راه روستایی را به خودش اختصاص داده حمایت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را  در خصوص تامین ماشین آلات سنگین از جمله بولدوزر و گریدر نیاز داریم و از آنجایی که 70 درصد راه های این شهرستان خاکی هستند با تامین این دستگاه‌ها، کمک بزرگی به حوزه راه سازی و بازگشایی راه‌های سرباز در زمان بحران می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • بارندگی های سرباز خسارت فاجعه بار نداشت
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • هنوز هم تا حد مرگ از ژوزه مورینیو می‌ترسم!‏
  • اعزام دختران بیلیارد به مسابقات قهرمانی آسیا
  • دو نسخه خطی گلستان سعدی در موزه بزرگ خراسان رونمایی شد
  • رونمایی از نسخ خطی آثار سعدی در موزه بزرگ خراسان
  • ۱۸ هزار و ۳۹۸ واقعه ولادت در قم به ثبت رسید